quote:ISRAEL. DO NOT DROP THOSE BOMBS. IF YOU DO IT IS A MAJOR VIOLATION. BRING YOUR PILOTS HOME, NOW! DONALD J. TRUMP, PRESIDENT OF THE UNITED STATES
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/114737953503348541
Bibi heeft een nieuw nummer en de Donald weet dat nummer niet?quote:
Hang op, klik weg, bel uw bank!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Bibi heeft een nieuw nummer en de Donald weet dat nummer niet?
Ik word zo moe van deze gastquote:
Zouden ze in Israel ook niet weten wie de enige persoon is die op TruthSocial post en welke functie die man in de VS heeft?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef Olga het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:04 schreef LiptonLemon het volgende:
Wat bedoelt hij met "those bombs"? Hij gaat toch niet echt voor de Samsom optie?
Nee, Bibi is een gehaaid politicus die wel gezegend is met een IQ boven kamertemperatuur, en zit achter z'n bureau te lachen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Die lachen hem keihard uit denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zouden ze in Israel ook niet weten wie de enige persoon is die op TruthSocial post en welke functie die man in de VS heeft?
OOK IN HOOFDLETTERS ZOALS BOOMERS 20 JAAR GELEDEN NOG SMSTEN.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Die lachen hem keihard uit denk ikVoor wie je ook bent, een wereldleider die social media hiervoor gebruikt daar zit echt een steekje los
Samson? MWOEAH GERTJUG, WAT BEDOELT GIJ ZO HE, MET BALLONNEN GOOIEN.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:04 schreef LiptonLemon het volgende:
Wat bedoelt hij met "those bombs"? Hij gaat toch niet echt voor de Samsom optie?
Kweetniet of waar je precies (of wat) gezegd hebt, U235 degraderen tot iets anders, minder nuttigs, gebeurd alleen in een kerncentrale.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:51 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Bescheiden toevoeging vanuit mijn kennis:
Naast de mogelijkheid om U235 te degraderen zoals ik in mijn vorige post hierover uitlegde kun je het medium met U235 ook weer downblenden.
Het publiek van dit soort hersenscheten op sociale media is natuurlijk niet Netanyahu of Khamenei, maar de brave schaapjes die deze prachtige daadkrachtige woorden van hun grote leider voor zoete koek slikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Vertaling: IK HEB GEEN FLAUW IDEE WAT IK AAN HET DOEN BEN.quote:
En daarvoor ontploften ook regelmatig Iraniërs die Israël niet zinden. Oktober 7 was een keerpunt, maar zeker niet de start van een conflict dat al decennia bezig is. Iran is een gitzwart tyfusland, maar Israël haar buitenlandpolitiek is op zijn minst grijs te noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Israël is dit niet gestart. Je kan 7 oktober als de vlam zien die alles heeft doen ontbranden, maar daarvoor werd Israël ook al regelmatig bestookt door die Iranproxies.
En daarvoor ontploften ook regelmatig Iraniërs die Israël niet zinden. Oktober 7 was een keerpunt, maar zeker niet de start van een conflict dat al decennia bezig is. Iran is een gitzwart tyfusland, maar Israël haar buitenlandpolitiek is op zijn minst grijs te noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Israël is dit niet gestart. Je kan 7 oktober als de vlam zien die alles heeft doen ontbranden, maar daarvoor werd Israël ook al regelmatig bestookt door die Iranproxies.
Nee je zit in een fabeltjesfuik waarin de wereld zwart wit is en jij toevallig aan de witte kant staat.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |