abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:51:24 #151
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217990232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De data vast wel, maar de monsters zelf niet lijkt me.
Als het niet belangrijk genoeg is om veilig te stellen zal het slechts een beperkte hoeveelheid tijd en geld kosten om het opnieuw te verkrijgen, denk ik dan.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_217990268
Wat op zich wel verbluffend naïef is voor zo'n oud instituut als de PvdA, hoe hebben ze ooit kunnen denken om electoraal gewin te kunnen halen uit hun motie van gisteren, ik bedoel, zelfs de Lays of de Ola plegen eerst grondig marktonderzoek voordat ze een nieuw smaakje op de markt brengen.

Ik gooi het maar op de activistische naïeve inslag van GL.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:13:15 #153
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217990336
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
Wat op zich wel verbluffend naïef is voor zo'n oud instituut als de PvdA, hoe hebben ze ooit kunnen denken om electoraal gewin te kunnen halen uit hun motie van gisteren, ik bedoel, zelfs de Lays of de Ola plegen eerst grondig marktonderzoek voordat ze een nieuw smaakje op de markt brengen.

Ik gooi het maar op de activistische naïeve inslag van GL.
GL is altijd fout geweest en zal altijd fout blijven.

Wil de PvdA nog geloofwaardig zijn moeten ze zich gewoon afsplitsen van die terreurverheerlijkers.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:15:59 #154
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217990355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
GL is altijd fout geweest en zal altijd fout blijven.

Wil de PvdA nog geloofwaardig zijn moeten ze zich gewoon afsplitsen van die terreurverheerlijkers.
Het is mijn partij niet, ik zal sowieso niet op hen gaan stemmen. Maar het is nu zó ver gekomen dat ik duidelijkheid wil of andere partijen GL-PvdA uitsluiten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217990366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het is mijn partij niet, ik zal sowieso niet op hen gaan stemmen. Maar het is nu zó ver gekomen dat ik duidelijkheid wil of andere partijen GL-PvdA uitsluiten.
Het zou inderdaad goed zijn als er een cordon sanitaire komt rond Bruin Links.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:20:01 #156
396550 Richestorags
pi_217990375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:18 schreef mackinac het volgende:

[..]
Het zou inderdaad goed zijn als er een cordon sanitaire komt rond Bruin Links.
Even in POL die term introduceren :7
pi_217990397
Als ze die nuclaire installatie's die diep onder bergen zitten niet kunnen vernietigen, wat is dan het doel van Israel om Iran aan te vallen vraag ik me af? Zou Netanyahu de oorlog alleen begonnen zijn om uit de gevangenis te blijven?
Ik hoop voor het Midden Oosten dat Iran een gematigde Westers georienteerde regime krijgt bij een regime change, maar door dit geweld kan de bevolking weleens vierkant achter de huidige machthebbers gaan staan.
pi_217990417
Nog steeds een topic vol emotie over de PvdA, maar niemand die ontkracht dat Iron Dome is ingezet om de aanval op kan mogelijk te maken.

Laf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Glazenmaker op 20-06-2025 08:45:52 ]
pi_217990470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Bij steeds een topic vol emotie over de PvdA, maar niemand die ontkracht dat Iron Dome is ingezet om de aanval op kan mogelijk te maken.

Laf.
Pardon?
Vakman pur sang
pi_217990475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:22 schreef AFA2022 het volgende:
Als ze die nuclaire installatie's die diep onder bergen zitten niet kunnen vernietigen, wat is dan het doel van Israel om Iran aan te vallen vraag ik me af? Zou Netanyahu de oorlog alleen begonnen zijn om uit de gevangenis te blijven?
Ik hoop voor het Midden Oosten dat Iran een gematigde Westers georienteerde regime krijgt bij een regime change, maar door dit geweld kan de bevolking weleens vierkant achter de huidige machthebbers gaan staan.
Flauwekul.
Vakman pur sang
pi_217990477
quote:
Dat vermoed ik niet direct. Heb begrepen dat de voorbereiding een kleine 18 jaar heeft gekost. Gecombineerd met de verzwakking van Hezbollah en Hamas was dit het beste moment.
quote:
Ben bang dat als dit mocht gebeuren voormalige kroonprinsen- en prinsessen naar voren worden geschoven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator vrijdag 20 juni 2025 @ 08:36:46 #162
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217990483
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Pardon?
Wat hij zegt klopt. En dat de PvdA een strategische blunder heeft gemaakt klopt ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:45:30 #163
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217990554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:49 schreef Hallulama het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat instituten zoals deze nadenken over bedrijfscontinuïteit. Het had ook een grote brand of een falende Boeing kunnen zijn. Zouden ze hun archieven en back-ups niet op een externe locatie hebben opgeslagen?
Als iedereen die daar bij kan om zeep geholpen is maakt dat verder weinig uit
pi_217990607
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Nog steeds een topic vol emotie over de PvdA, maar niemand die ontkracht dat Iron Dome is ingezet om de aanval op kan mogelijk te maken.

Laf.
Het is een mooie bijkomstigheid dat het Iron Dome er is ja.
Wat jullie daarbij alleen steeds lijken te vergeten is de reden waarom dat Iron Dome er überhaupt is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_217990619
quote:

Laf.
Ik heb meerdere keren een ander perspectief geboden en heb jou ook een keer gequote. Niemand van de voorstanders van die hypothese reageerde op mij.

Feit blijft dat het een hypothetische situatie is, en je kan niet weten hoe de situatie eruit had gezien als Israel geen luchtafweer zou hebben. Ze zouden juist harder kunnen aanvallen, omdat ze minder raketten kunnen toleren vanuit gaza, lebanon, yemen en iran.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:57:25 #166
396550 Richestorags
pi_217990624
quote:

Laf.
Natuurlijk ben jij hier weer met zo'n take te vinden.
pi_217990630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 06:12 schreef Bassie48 het volgende:
USA: flikker toch wat atoombommen op Iran dan is het meteen afgelopen met dat gezeik.
Doe even normaal, zeg. Het merendeel van de burgerbevolking gaat gebukt onder het eigen regime. En ook als dat niet het geval was geweest, dan praat je niet zo makkelijk over mensenlevens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_217990631
Consequentie zou kunnen zijn meer burgerslachtoffers in israel, gaza, lebanon en yemen. Maar misschien geen aanval in Iran, of juist een meer verwoestende aanval in Iran.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:58:31 #169
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217990634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 00:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn die ook verantwoordelijk. Hamas is trouwens niet volledig door Iran gecontroleerd. Maar zij zijn niet verantwoordelijk voor Israel dat ziekenhuizen bombardeert of al het voedsel blokkeert dat is een keuze die Israelische leiders maken. Ik geloof niet dat onze politiek meer druk op die Hamas leiders kan uitvoeren, ik bedoel wat is je suggestie hoe raak je die, leed van de Palestijnen boeit ze niets leed van de Iraanse bevolking ook niets.
Daarbij zijn er niet veel kopstukken van Hamas ondertussen dood dan? Ik dacht toch best regelmatig berichten langs te zien komen dat er weer iemand aan het hemelen is.
Dat is juist geopolitiek een heel beperkte blik. Als je de schuld volledig bij Iran gooit. Ik gooi hem zeker niet volledig op Israel. Beide partijen reageren op elkaar en er zijn dus nog wel meer factoren. Israel heeft de meeste mogelijkheden om een andere aanpak te kiezen.
Wat kan Iran nu, tekenen bij het kruisje van Trump? Plechtig beloven dat ze Israel niet meer willen vernietigen?
Er is simpelweg geen genocide. Hoe graag jij dit misschien ook wilt. En Palestijnen hebben het leed volledig aan zichzelf te danken, Iraniërs is daarentegen een totaal andere situatie, daar is daadwerkelijk een groot contrast tussen de burgers en de beleidsbepalers, waarbij het merendeel van de bevolking dat het religieuze regime niet wil
quote:
Je kunt er op rekenen dat Israël niet zonder plan om Fordow te vernietigen deze oorlog is begonnen. Het zal alleen lastig worden of risicovoller zonder hulp van de VS.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Even in POL die term introduceren :7
In POL besprak men dit natuurlijk ook, gelukkig distantieerden wel een aantal zich hiervan. Ik denk in het algemeen ook dat vooral de Westerse mensen die echt uitgesproken tot radicaal links en progressief zijn dit gaan verdedigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217990635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Natuurlijk ben jij hier weer met zo'n take te vinden.
De take klopt ook niet. Er zijn genoeg niet-emotionele postings met onderbouwing geplaatst.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_217990655
quote:
Interessante analyse van alle opties die Israel heeft: https://www.csis.org/anal(...)dow-nuclear-facility

Dat het goed uitkomt voor Netanyahu is zonder twijfel.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 09:02:03 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217990661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:58 schreef oblo het volgende:
Consequentie zou kunnen zijn meer burgerslachtoffers in israel, gaza, lebanon en yemen. Maar misschien geen aanval in Iran, of juist een meer verwoestende aanval in Iran.
Dit kan sommigen niets schelen, tenzij het Arabieren betreft. Schijnbaar was dit ook de enige reden dat Volt en D66 tegen de motie van GroenLinks-PvdA hebben gestemd. 'De Arabische Israëliërs hebben geen schuilkelders'.

Het leven van een Arabieren (en dan vooral Arabische moslims) wordt in bepaalde contreien als quasi heilig beschouwd, het leven van een Joodse Israëliërs daarentegen is weinig waard voor deze intersectionele fantasten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217990663
Israel-tied Predatory Sparrow hackers are waging cyberwar on Iran’s financial system
The hacker group has destroyed more than $90 million held at an Iranian crypto exchange

https://arstechnica.com/i(...)ns-financial-system/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 juni 2025 @ 09:03:04 #174
284411 crew  heywoodu
pi_217990667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De take klopt ook niet. Er zijn genoeg niet-emotionele postings met onderbouwing geplaatst.
Het is vooral de vraag wat je er mee zou moeten. Het klopt wel, maar....en dan? :+

Het lijkt me totaal buiten discussie staan dat Israël Iran nooit aangevallen had als ze geen Iron Dome en vergelijkbare systemen hadden gehad, daar zal iedereen het over eens zijn, dus dat klopt gewoon. Maar dát ze dergelijke systemen hebben is natuurlijk ook volkomen logisch, gezien de vele raketten (van irritante vuurpijltjes tot serieus gevaarlijke dingen) die door de jaren heen vooral door Hamas en Hezbollah afgeschoten zijn.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 09:04:21 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217990675
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Het is een mooie bijkomstigheid dat het Iron Dome er is ja.
Wat jullie daarbij alleen steeds lijken te vergeten is de reden waarom dat Iron Dome er überhaupt is.

'Opeens' ook.

De standaard hypocrisie vanuit die hoek. Altijd maar wijzen, altijd de ander. Samen met een zeer selectief geheugen.

Naar volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')