abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217989761
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 01:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja dit vooral vind het meerendeel in dit topic nogal lastig, allemaal het denk en beredeneerd niveau van Wilders.
Wat Netanyahu de Palestijnen aan doet is met geen woord goed te praten en valt gewoon onder oorlogsmisdaden, maar Joden doen ook in mijn ogen niets verkeerd het is net alsof je dat juist niet kan vinden hier.
Dat kan ook moeilijk want er blijft om de zoveel posts dan maar weer de suggestie komen dat je mening gevormd wordt door een onredelijke haat tegenover joden of liefdesrelatie met moslims. Werkelijk het boeit mij dus echt geen kloot of iemand Christen of Atheist of Moslim of Hindu of Joods is. Wat mij betreft is het de goedkoopste manier om kritiek niet te hoeven horen. Als je de persoon labelt als antisemiet is die mening uiteraard weinig tot niets waard in elk geval in mijn wereldbeeld.
Velen zien het als een soort teamsport geloof ik. Die gaan ook bij nieuwe informatie niet zomaar hun team opgeven. Het wordt steeds duidelijker een genocide door acties en uitspraken uit Israel. Steeds meer mensen vinden dat ook. Maar dat ligt dan niet aan wat er in Gaza is, nee het is een succesvolle propaganda campagne van links of geen idee hoe dat complot precies zou moeten gaan. Naar mijn inzicht is het meer dat mensen het te lang vinden duren en te veel leed zien dan dat antisemitisme opeens zo massaal is geworden.
Daar zit eigenlijk wel iets antisemitisch, blijkbaar zie je Israel dan boven kritiek omdat er veel joden wonen ofzo bijna alsof het speciale mensen zouden zijn. Nogmaals voor de duidelijkheid ik geloof dat joodse mensen even menselijk zijn als niet joodse mensen dat hun levens evenveel waard zijn als het jouwe of het mijne.

Als we in Nederland een genocide op Friezen zouden plegen zou ik niet heel rouwig zijn als er minder troep aan ons geleverd wordt om druk te zetten. Ook niet als het noodzakelijk is voor een dijkverhoging. Moeten wij die Friezen maar op een andere manier behandelen. Doen we dat niet moeten we niet janken over potentiele doden door een eventuele dijkdoorbraak.
pi_217989767
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 01:50 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Misschien heeft Khamenei daarom alsnog zo'n grote bek. Men zal wel druk op Trump willen zetten ermee.
pi_217989769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 02:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien heeft Khamenei daarom alsnog zo'n grote bek. Men zal wel druk op Trump willen zetten ermee.
Alleen geeft Trump Iran nu 2 weken de tijd |:)
pi_217989770
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 01:49 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Genocide is een juridische term. Staat letterlijk in het artikel.

Zolang er geen gerechtshof tot die conclusie is gekomen blijft het populistische prietpraat.
Wat een onzin alsof rechters de enige arbiters van de waarheid of het gebruik van woorden zijn :')

quote:
Genocide is een juridische term, die ook vaak politiek wordt gebruikt zonder dat er een uitspraak van een hof is. "Als we op een oordeel van een rechter moeten wachten, is het al te laat", zegt De Hoon. "Daarmee kun je geen mensen redden die nu elke dag sterven."

Bovendien schrijft het genocideverdrag voor dat landen verplicht zijn om in te grijpen als er tekenen van genocide zijn. De einduitspraak in de genocidezaak die Zuid-Afrika vorig jaar aanspande, zal nog jaren op zich laten wachten.
Dat schrijft het artikel. Dat maakt het dus compleet onmogelijk ooit in te grijpen bij een genocide. Jaren later als het kalf verdronken is zou je dan een keer mogen uitspreken dat het genocide was. Bij andere genocides heeft niemand een probleem als je dat benoemt. In Sudan of in Yemen of de Oeigoeren. Maar in het geval van Israel dan weten we het pas in 2035, waarom dan? Is er niet genoeg beeldmateriaal en documentatie?
pi_217989772
Iran wil een payback doen, wij een studio minder, jullie eentje minder.

quote:
Iran plans to attack the offices of Israel’s Channel 14 news station, which it accuses of being Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu’s “propaganda channel,” Iran’s state-run Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB) said today.

IRIB said Iran will target the television offices in the coming days, urging all workers to evacuate them.
CNN
pi_217989775
quote:
[ x ]
Ja maar de veiligheidsraad vind dat je pas wat mag doen als iemand echt een atoomwapen bezit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217989784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 02:09 schreef 3rr0r het volgende:
Iran wil een payback doen, wij een studio minder, jullie eentje minder.
[..]
CNN
Lekker oog om oog tand om tand ;(

Ik zie ze liever ZSM een deal maken.
pi_217989785
quote:
[ x ]
Wow ze hebben weer definately WMD's gevonden zonder bewijs te tonen. Ze gaan weer een bevolking bevrijden van een bruut regime. In Iran wachten ze de bommen op met bloemen in hun hand zo blij zijn ze met hun morele bevrijders.

Ik krijg deja vu, hadden ze voor de Irak sequel niet even een update in het script kunnen doorvoeren, het origineel was maar een beperkt succes na die super geloofwaardige intro.

Netanyahu zei echt precies in 2002 dat Irak een groot succes zou zijn, Saddam heeft 100% die wapens, regime change is mogelijk en makkelijk, gegarandeerd positieve effecten op de regio :')
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 7% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 20-06-2025 03:44:42 ]
pi_217989872
USA: flikker toch wat atoombommen op Iran dan is het meteen afgelopen met dat gezeik.
pi_217989880
De VS is echt compleet van het pad af.
Rusland moreel steunen, Israël steunen.

Israël valt zonder aanleiding Iran aan. De VS? Owh wij gaan wel even kijken om militair in te grijpen?
Wat een ongelofelijke gekken in de VS.

Hebben ze over een wel verdedigend land, Oekraine, nooit gezegd.
pi_217989986
First responders search for wounded after Iranian missile struck near Israel’s Beer Sheva tech park

quote:
This screengrab, taken from a video geolocated by CNN, shows smoke rising near a technology park housing multiple companies including Microsoft in Beer Sheva
CNN
pi_217990007

quote:
For years, Israel has targeted Iranian nuclear scientists, hoping to choke progress on Iran’s nuclear program by striking at the brains behind it.

Now, with Iran and Israel in an open-ended direct conflict, scientists in Israel have found themselves in the crosshairs after an Iranian missile struck a premier research institute known for its work in life sciences and physics, among other fields.

While no one was killed in the strike on the Weizmann Institute of Science early Sunday, it caused heavy damage to multiple labs on campus, snuffing out years of scientific research and sending a chilling message to Israeli scientists that they and their expertise are now targets in the escalating conflict with Iran.
AP News
pi_217990058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:02 schreef 3rr0r het volgende:
First responders search for wounded after Iranian missile struck near Israel’s Beer Sheva tech park

[ afbeelding ]
[..]
CNN
Een brouwer aanvallen? Ik neem het terug, Iran is de as van het kwaad.
pi_217990117
Hebben de goeden al gewonnen?
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:35:13 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217990123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Elke inslag laat Israël woester terugslaan, is niet best als ergens nog hoop hebt dat je het Iraanse volk aan je zijde kunt krijgen.
Wat dus precies de bedoeling is van de Iraanse aanvallen op Israëlische burgerdoelen. Dat is een van de weinige dingen die het Iraanse regime nog kan doen.

Het is precies wat Hamas als underdog voor elkaar heeft weten te krijgen. Leed marketen en met behulp van de Qatarese pr-campagne spinnen.
pi_217990133
quote:
[ x ]
Pro-pa-gan-da.

Het ligt er wel heel dik bovenop natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217990138
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat dus precies de bedoeling is van de Iraanse aanvallen op Israëlische burgerdoelen. Dat is een van de weinige dingen die het Iraanse regime nog kan doen.

Het is precies wat Hamas als underdog voor elkaar heeft weten te krijgen. Leed marketen en met behulp van de Qatarese pr-campagne spinnen.
Klopt helemaal, ze hadden een tijd geleden toch zo'n Palestijnse jonge acteur die elke keer op een foto stond, Ali met gebroken arm, Ali op de ICC, Ali heeft net zijn broertje verloren, Ali met hoofdwond, Ali verliest zijn been na Israëlische terroraanval, het is dat je ketchup niet kan ruiken op foto's.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:43:17 #143
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217990177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Hebben de goeden al gewonnen?
De goeden winnen altijd. Zelfs als zij verliezen.
De kwaden verliezen altijd. Zelfs als zij winnen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:44:41 #144
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217990185
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Klopt helemaal, ze hadden een tijd geleden toch zo'n Palestijnse jonge acteur die elke keer op een foto stond, Ali met gebroken arm, Ali op de ICC, Ali heeft net zijn broertje verloren, Ali met hoofdwond, Ali verliest zijn been na Israëlische terroraanval, het is dat je ketchup niet kan ruiken op foto's.
Ze hebben er een heleboel. Er zijn hele Twitter-accounts gewijd aan die filmpjes.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:45:00 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217990189
twitter

Eeuwig zonde...
pi_217990206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze hebben er een heleboel. Er zijn hele Twitter-accounts gewijd aan die filmpjes.
Daarom zie je momenteel ook de vlucht naar het neutrale midden van antisemitisten, onder het mom van, ik ben voor geen van de strijdende partijen want ik ben een onpartijdige pacifistische humanist, die zie je vervolgens iets te overduidelijk leedvermaak hebben op Iraanse succesjes om serieus te kunnen nemen.
pi_217990214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:45 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Eeuwig zonde...
Zou kanker helemaal niet bestaan in Iran, net als homofilie?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 juni 2025 @ 07:48:41 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217990216
quote:
[ x ]

Eeuwig zonde...
Ik ga er voor het gemak van uit dat ze wel een backuplocatie hadden en dat nagenoeg alle data wel netjes opgeslagen is ergens...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:49:43 #149
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217990220
quote:
[ x ]

Eeuwig zonde...
Ik mag toch hopen dat instituten zoals deze nadenken over bedrijfscontinuïteit. Het had ook een grote brand of een falende Boeing kunnen zijn. Zouden ze hun archieven en back-ups niet op een externe locatie hebben opgeslagen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 20 juni 2025 @ 07:49:59 #150
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217990222
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga er voor het gemak van uit dat ze wel een backuplocatie hadden en dat nagenoeg alle data wel netjes opgeslagen is ergens...
De data vast wel, maar de monsters zelf niet lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')