SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja dat zal vast goed komen danquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op Fles manier terug reageren 'degene die deze factuur heeft durven sturen is zelf een installatiefout'
Op zich is het wel een mooi scheldwoord 'installatiefout'quote:
Wel verstandig om te doen ja, het wordt de komende dagen veel warmer en dan smelten ze, kun je het beter voor zijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister dit gekocht en ik wil het inhaleren.
https://www.action.com/nl-nl/p/3219607/kitkat-chunky-double-choc/
Dat is een goede tip. Ik ga kijken of ze die ook hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ga je gangquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Vreemde foto dit, dacht eerst dat het een lichtgevende flamingo was
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)eersregels~ac8628d7/
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Vreemde foto dit, dacht eerst dat het een lichtgevende flamingo was
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)eersregels~ac8628d7/
Flamingo's met ledjes, laat dat maar niet aan ballie zienquote:
Ik ging googlen naar rgb flamingo's.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flamingo's met ledjes, laat dat maar niet aan ballie zien
DOE. DIT. NIET.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging googlen naar rgb flamingo's.
[ afbeelding ]
https://lampenhuis.nl/pro(...)mb-rgb-multicolor-2/
@:bitterbal
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@bitterbal gaat gelijk zoeken nuquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal is schathemeltjerijk straks. Daar kan best een flamingolamp vanaf. Of tien.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk mag deze 'godin' me ook weer beschermen, al hoop ik van harte dat dat nooit nodig hoeft te zijn.
DS3quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Met al dat airbag geneuzel maar weer eens mijn oude topic opgezocht PTA / Een kleine hulde aan de DS3
En schijnbaar noem ik d'r al sinds dag 1 Godin@:4EverBlackEyed
[..]
Ik heb hem al een keertje getest, werkte best aardigquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja, geneuzel, het minste wat je mag vragen van een airbag is toch wel dat je niet een schot hagel in je bakkes krijgt.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem al een keertje getest, werkte best aardig
Ja anders had ik hier nu niet kunnen postenquote:
Met daarin ook de biedingen van de veiling:quote:Beschrijving schade:
Schade voorzijde en interieur, o.a. voorbumper, balk, front, koelpakket,
motor, schutbord, voorschermen, motorkap, koplampen, dashbord,
pedalengroep, airbags, voorruit, zijruiten, gordelspanners, enz. enz.
Dus ik zoek even de winnende bieder op in maps en er staat een streetview van 2018 op. En wat staat er daar op de fotoquote:Autobedrijf Stouten EUR 720.00
Autobedrijf Hoogerwerf EUR 666.00
Autodemontage H.C. Stouten EUR 505.00
Autodemontage Van Boxtel EUR 400.00
Van der Ven Auto's EUR 389.00
Mettler Autodemontage EUR 350.00
Autodemontagebedrijf Joko EUR 333.00
Maresia Auto Recycling EUR 200.00
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:41 schreef LTVDK het volgende:
Ok, mogelijk sla ik te ver door, maar in mijn mail vond ik het schaderapport voor de verzekering en de veiling van de restanten van de bomenknuffelaar.
[..]
Met daarin ook de biedingen van de veiling:
[..]
Dus ik zoek even de winnende bieder op in maps en er staat een streetview van 2018 op. En wat staat er daar op de foto![]()
[ afbeelding ]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
ja, mooie tijdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ergens toch wel machtig dat je nu nog steeds daglicht ziet buiten.
gelukkig worden de dagen gauw weer korterquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ergens toch wel machtig dat je nu nog steeds daglicht ziet buiten.
Bijna Halloween.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig worden de dagen gauw weer korter
Wil ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
@:bitterbal gaat gelijk zoeken nu![]()
En loopband met led enzo
tja, probeer ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet je nog een keer omdraaien schol
Ga je naar de lego winkel?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat niet, vandaag shoppen in the mall en even kijken of ik een pc kan fixen van iemand
dat waar, daarom gewoon: 'mogguh'quote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechtemorgen klinkt weer zo...
Nu ontbijten. Het plan was kitesurfen vandaag maar de wind neemt weer af dus weet niet of dat gaat vandaagquote:
Oh ja, slim.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:34 schreef mschol het volgende:
wel alles even open gezet nu,
nu is het nog 17 graden buiten
successquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krant gelezen, ontbeten. Nu maar aan de slag.
Ja was om 3.40 al hier maar alles nog in diepe rustquote:
oh, dat vond ik zelfs wat vroegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was om 3.40 al hier maar alles nog in diepe rust
Ja het was dood op FOK nergens wst iemandquote:
weinig echte nachtbrakers meer hier, zal vast met de gemiddelde leeftijd te maken hebben hierquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was dood op FOK nergens wst iemand
Ja en ook dat DTS in de nacht dicht is. Er waren 37 mensen online vannacht, das niet veelquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:44 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig echte nachtbrakers meer hier, zal vast met de gemiddelde leeftijd te maken hebben hier
Ja, dat hoort wel bij mijn ochtendritueel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens mis ik dat wel. Even rustig aan tafel ontbijten en door de krant bladeren
oh, hebben ze dat dicht gegooid?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook dat DTS in de nacht dicht is. Er waren 37 mensen online vannacht, das niet veel
Je kan ze nog steeds volop kopen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens mis ik dat wel. Even rustig aan tafel ontbijten en door de krant bladeren
Ja al een paar weken in de nacht, zo tussen 23 en 000o0 uur gaat dat dicht en in de vroege ochtend weer openquote:
ik denk dat @kwiwi gewoon niet meer rustig aan tafel kan zitten met ontbijt en krantquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ze nog steeds volop kopen hoor
Dat kan ook, geen idee of ze dat niet kanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat @:kwiwi gewoon niet meer rustig aan tafel kan zitten met ontbijt en krant
waarom? werd het daar een rotzooi (nog meer dan dat het al is, schijnbaar?)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar weken in de nacht, zo tussen 23 en 000o0 uur gaat dat dicht en in de vroege ochtend weer open
Ik zelf vind het best meevallen er zijn er altijd een paar, maar dat zie bijna overal welquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? werd het daar een rotzooi (nog meer dan dat het al is, schijnbaar?)
ik heb er ooit wel een keertje wat gepost maar verder nooit aandacht aan besteed..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf vind het best meevallen er zijn er altijd een paar, maar dat zie bijna overal wel
Het is toch een beetje zo dat iedereen zich ergens fijn voelt hij hij of zij er postquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er ooit wel een keertje wat gepost maar verder nooit aandacht aan besteed..
quote:
Proberen zelf te schoonmaken.quote:
Dit is meer het probleem jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat @:kwiwi gewoon niet meer rustig aan tafel kan zitten met ontbijt en krant
Morguh Stigquote:
Dat is balenquote:
Dotjequote:
Nachtdienst gehad?quote:
Ze gaat straks 2 weken op vakantie.quote:
Krijg je geen vervanger dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gaat straks 2 weken op vakantie.
Ik ga gewoon schoonmaken in etappes.
Voldoende pitstops maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gaat straks 2 weken op vakantie.
Ik ga gewoon schoonmaken in etappes.
Dit is particulier en niet via de wmo.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je geen vervanger dan?
Denk wel goed aan jezelf he, zeker met dit weer erbij
Kan je niet van WMO krijgen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is particulier en niet via de wmo.
Ik zal er om denken met dit weer.
Als ik die aanvraag doe, dan is het moment dat ik zelf kan schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet van WMO krijgen dan?
Ik heb een robotstofzuiger aangeschaft voor als mijn hulp niet komt of ziek is, scheelt echt veel
Ja dat gaat weer veranderen he. Die regeling was er eerst ook, en toen werd alles gelijk getrokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik die aanvraag doe, dan is het moment dat ik zelf kan schoonmaken.
De toelatingregels zijn best wel streng.
Straks met de regels dat ik meer moet betalen, helpt ook niet mee.
We missen @Nattekat nog.quote:
Blauw en roze hierquote:
Ja, dus pas maar opquote:
En @Nizno niet te vergeten natuurlijkquote:
Wat doe je hier danquote:
Voor jou geldt een uitzonderingquote:
dat moet je even mee naar achter nemen want @ESF1Gamer en @TheStigsDutchCousin zijn het er niet mee eens kennelijkquote:
*slijpt messenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je even mee naar achter nemen want @:esf1gamer en @:TheStigsDutchCousin zijn het er niet mee eens kennelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja MaAr DaT iS dE eChTe TiJdquote:Op vrijdag 20 juni 2025 05:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al licht buiten.
En dan zijn er mensen die willen dat het nog een uur eerder licht is.
Hoi lieverd!quote:
Hallo jijquote:
Katquote:
Goed bemesten, sproeien en maaien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:33 schreef Ama het volgende:
Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat mijn gras volgend jaar ook groen is?
Oke dat ga ik volgend jaar fiksen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bemesten, sproeien en maaien.
Ja anders heeft het nog geen zin.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat je nu al moet beginnen met sproeien....
Het voordeel wat ik hier heb van deze drie is dat ik hier mod ben en dus doorslaggevend ben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je even mee naar achter nemen want @:esf1gamer en @:TheStigsDutchCousin zijn het er niet mee eens kennelijk
Morguh katquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik hier heb van deze drie is dat ik hier mod ben en dus doorslaggevend ben.
quote:
Dreamer, nothing but a dreamerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak er 3 tegen 1 van, dan hebben we weer evenwicht.
Nog zo droom, we zijn met drie man mod hier Miss_Sly, Dud0r en ik zei de gekquote:
Haaallloooo Dottelienaquote:
Wat voor snode plannen heb jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik hier heb van deze drie is dat ik hier mod ben en dus doorslaggevend ben.
Hoe is tie?quote:
Druk moe warm, en met u?quote:
Ja maar ik ben Stig.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna op hier.quote:
Ik heb geen snode plannenquote:
“Ja maar”quote:
Rustig, moe, en warmquote:
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.quote:
En ik ben Dot aangenaamquote:
Beginnen jullie ook eerder vanwege de warmte?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna op hier.
Zo naar buiten.
Zeelst vandaag
helemaal niets, nopes nadaquote:
Oh nou waar maken ze zich dan druk om.quote:
Zal wel aan het weer liggenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou waar maken ze zich dan druk om.
quote:
quote:
Tijd is relatiefquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.
Zomer of wintertijd discussie is onzin. Allemaal over naar Unix epoch tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en verticuteren ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bemesten, sproeien en maaien.
anders gewoon de rooien erbij halenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Chinezen?quote:
Ik las Unox.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zomer of wintertijd discussie is onzin. Allemaal over naar Unix epoch tijd.
Unox tijd is van november tot februari ongeveer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las Unox.
Ik ga weer naar bed ofzo.
De communisten?quote:
quote:
quote:
Mijn geluid stond niet eens aan en ik hoor het deuntje al.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had dat deuntje in m'n hoofd, dus jullie nu ook.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn geluid stond niet eens aan en ik hoor het deuntje al.
Hardop gegnorkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Personeel van de Enterprise met een hoog sterftecijfer tijdens expedities?
Obscure reference detected.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stokbroodje rookworst kan in de zomer ook best hoor @bitterbalquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Unox tijd is van november tot februari ongeveer.
Zó obscuur is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Obscure reference detected.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar kleinschalige indiefilms zoals Avengers: Endgame.
Dat wordt nog eens een cult classic later.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar kleinschalige indiefilms zoals Avengers: Endgame.
Hier ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:23 schreef STING het volgende:
Nog even lekker alles tegen elkaar opengezet hier
Ja, jammer dat ze zulke pareltjes nooit winstgevend krijgen ondanks een bescheiden budget.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wordt nog eens een cult classic later.
The gun is good! The penis is evil!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of hoofd, het wordt weer eens tijd voor m'n rewatch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The gun is good! The penis is evil!
Krijg je ze morgen terug met een krul, een stempel of een plaatjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte, wel netjes aan het eind van de dag de werkjes inleveren bij de juf he?
Heeft dat volk geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen zonder context:
[ afbeelding ]
Tbh, de context maakt het niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)
Die top is in Den Haagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
Ze zijn weer aan het spioneren uit de lucht hier:
[ afbeelding ]
Is dit niet een typisch vliegpatroon voor een reclamebanner of hoe je dat noemt? Zo'n sleep?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
Ze zijn weer aan het spioneren uit de lucht hier:
[ afbeelding ]
Die top wordt veel te belangrijk gemaakt.quote:
idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die top wordt veel te belangrijk gemaakt.
Die man moet even niet teveel aan raketten denken de komende tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Hopelijk smelten ze daar weg met deze temperaturen.
Zou Trump een typisch raket ijsje krijgen?
Nee, dit is een vliegpatroon voor luchtfotografie. Dit vliegtuig is hier bezig:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit niet een typisch vliegpatroon voor een reclamebanner of hoe je dat noemt? Zo'n sleep?
Met chocola erop!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Hopelijk smelten ze daar weg met deze temperaturen.
Zou Trump een typisch raket ijsje krijgen?
fair enough.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit is een vliegpatroon voor luchtfotografie. Dit vliegtuig is hier bezig:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die man moet even niet teveel aan raketten denken de komende tijd.
Met zo'n sleep zijn ze vaak rondjes om het centrum aan het vliegen. Of heen en weer langs het strand.quote:
Ja ik vroeg me af hoe dat er dan uit zou zien. Dat moet ook een herkenbaar patroon hebben. Vind ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Met zo'n sleep zijn ze vaak rondjes om het centrum aan het vliegen. Of heen en weer langs het strand.
"Het shopseizen is begonnen! De bezorging van je pakje kan wat langer duren!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Grote rugtas besteld voor m'n trip naar Oostenrijk. Dinsdag bezorgd, woensdag ga ik weg. Mooi op tijd
Neem je spandoek mee, dan kunnen we je komend weekend spotten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Grote rugtas besteld voor m'n trip naar Oostenrijk. Dinsdag bezorgd, woensdag ga ik weg. Mooi op tijd
Heel groot 'NATTEKAT' eropquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem je spandoek mee, dan kunnen we je komend weekend spotten.
en FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel groot 'NATTEKAT' erop
Ja, eens, ze kunnen niet zomaar wat rond gaan vliegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af hoe dat er dan uit zou zien. Dat moet ook een herkenbaar patroon hebben. Vind ik.
'FOK NATTEKAT'?quote:
Het zijn wel typische Trumpkleuren. Geel haar, oranje kop, rode stropdas.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zal hij wel lekker en verkoelend vinden.
Perfect verkoeling voor Trumpquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn wel typische Trumpkleuren. Geel haar, oranje kop, rode stropdas.
of I LOVE F1 MOVIEquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Het shopseizen is begonnen! De bezorging van je pakje kan wat langer duren!"
Het is alleen zo jammer dat ik zo druk ben met werk dat ik amper tijd heb om hier te posten.quote:
De FF decks spelen erg leukquote:
Ik zie hem vanzelf op een streamingdienst verschijnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga die film zeer waarschijnlijk niet zien voor dat weekend
I love final fantasy.quote:
Goede filmquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
prequel film van de Hunger Games op Netflix.
mezelf quoten terwijl ik wou wijzigenquote:
Alleen jammer van een bepaalde actrice.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokbroodje rookworst kan in de zomer ook best hoor @:bitterbal
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eens, ze kunnen niet zomaar wat rond gaan vliegen.
*noteertquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mezelf quoten terwijl ik wou wijzigen
Ben ik nog geweest toen het Flevohof was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.
[ afbeelding ]
Belachelijk! Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.
[ afbeelding ]
Toen ik keek was er nog niets mis meequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen jammer van een bepaalde actrice.
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik keek was er nog niets mis mee
op Netflix?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem vanzelf op een streamingdienst verschijnen.
Ik ben GOT aan opnieuw aan het kijken. Straks Wednesday, Squid Game en de prequel film van de Hunger Games op Netflix.
Niet alleen haar schuld.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.
Dat was daarna pas, boeit me nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.
Kom magic spelen met de FF decks dan.quote:
Vond het best een leuke film.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)-netflix/ar-AA1GXpHy
16 juli
Ja ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik nog geweest toen het Flevohof was.
Ik ben niet goed in magic en ik heb geen FF decks.quote:
Ik heb alle vier de precons liggen en beter worden doe je door het te spelen. Dus kom spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in magic en ik heb geen FF decks.
Ik moet eerst beter worden.
Six Flags in 2002 met schoolreisje. Gelijk de nieuwste achtbaan uitproberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookSchoolreisje 1982. Zelf pannenkoeken bakken
Goliath?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Six Flags in 2002 met schoolreisje. Gelijk de nieuwste achtbaan uitproberen.
Ik weet nu pas dat het over Walibi gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een goed idee! Laten we deze verkiezingen allemaal op JA21 stemmen, zodat er weer een populistische chaos ontstaat.quote:Ingrid Coenradie, die namens de PVV staatssecretaris van Justitie was in het kabinet-Schoof, sluit zich aan bij JA21. Dat heeft ze bekendgemaakt in een interview met het AD. Op de kieslijst komt ze onder partijleider Joost Eerdmans te staan.
of Online via steamquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alle vier de precons liggen en beter worden doe je door het te spelen. Dus kom spelen.
Six Fags is een homoparkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brace is toch die kneus die veroordeeld is voor ontvoering?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Brace zien optreden in Walibi en toen was mn zus aan het filmen en pakte hij de mobiel van mijn zus en dit is het coolste filmpje ooit
in aardappelkwaliteit natuurlijk
Ik snap er geen zak meer van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een goed idee! Laten we deze verkiezingen allemaal op JA21 stemmen, zodat er weer een populistische chaos ontstaat.
Ze hebben er wel leuke achtbanen. Ik vond die Superman leuk en die ene die achteruitging.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brace is toch die kneus die veroordeeld is voor ontvoering?
Dat switchen van partijen is je reinste volksverlakkerij. Dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een goed idee! Laten we deze verkiezingen allemaal op JA21 stemmen, zodat er weer een populistische chaos ontstaat.
ah jaquote:
Niet nadenken, maar gewoon stemmen op degene die steeds in de media is. Die zal het wel weten.quote:
Fijn om te horen. Ik begin wel te twijfelen om toch een box te halen.quote:
Ok, dank voor dit stemadviesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet nadenken, maar gewoon stemmen op degene die steeds in de media is. Die zal het wel weten.
Whehe, die BBB-er die naar D66 verhuisde was wel episch.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat switchen van partijen is je reinste volksverlakkerij. Dat zou echt verboden moeten worden.
"Oh jottem, even neonazi spelen, dan word ik gekozen!Jeej
En nu blijk ik ineens een woke boomknuffelsocialistomaan te zijn
lobi alles sjeweettokkk
"
Die had gewoon het licht gezien ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, die BBB-er die naar D66 verhuisde was wel episch.
achja shit happensquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja
Rapper Brace is donderdag door het gerechtshof in Amsterdam in hoger beroep veroordeeld tot een celstraf van 16 maanden, waarvan 4 maanden voorwaardelijk, voor zijn aandeel in een ontvoering in januari 2010. Het ging om een 8 uur durende kidnap van iemand die een huurschuld had bij een van de medeverdachten van Brace.
Massaal DENK stemmen levert een nog grotere chaos opquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo een uurtje zonnen maar het vrij op het balkon liggen is klaar, hoerenvolk
mensen die vinden dat ze je lastig mogen vallen omdat je andere voorkeuren in het leven hebtquote:
Maar je kan toch gewoon zonnen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen die vinden dat ze je lastig mogen vallen omdat je andere voorkeuren in het leven hebt
mensen houden van haten op mensen
ja hoor, gewoon de HOERRR negeren, kan primaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je kan toch gewoon zonnen?
Ik denk dat ik context misquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, gewoon de HOERRR negeren, kan prima
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik context mis
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen die vinden dat ze je lastig mogen vallen omdat je andere voorkeuren in het leven hebt
mensen houden van haten op mensen
Coalitie DENK-JA21-D66-CU.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Massaal DENK stemmen levert een nog grotere chaos op
Hornbachquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:33 schreef Crack_ het volgende:
Waar kun je zo'n balkonprivacy-ding vindenik had dat wel verwacht bij de action, maar helaas
Dat riepen ze?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, gewoon de HOERRR negeren, kan prima
Dat houdt het nog geen dag volquote:
Kan toch geen magic via steam spelenquote:
Do it! Just do it!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Ik begin wel te twijfelen om toch een box te halen.
Ik snapte nooit dat het andere naam moest hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu pas dat het over Walibi gaat
Het is nogal raar om een naam aan te houden van een ander bedrijf.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snapte nooit dat het andere naam moest hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |