Neem je spandoek mee, dan kunnen we je komend weekend spotten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Grote rugtas besteld voor m'n trip naar Oostenrijk. Dinsdag bezorgd, woensdag ga ik weg. Mooi op tijd
Heel groot 'NATTEKAT' eropquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem je spandoek mee, dan kunnen we je komend weekend spotten.
en FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel groot 'NATTEKAT' erop
Ja, eens, ze kunnen niet zomaar wat rond gaan vliegen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af hoe dat er dan uit zou zien. Dat moet ook een herkenbaar patroon hebben. Vind ik.
'FOK NATTEKAT'?quote:
Het zijn wel typische Trumpkleuren. Geel haar, oranje kop, rode stropdas.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zal hij wel lekker en verkoelend vinden.
Perfect verkoeling voor Trumpquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zijn wel typische Trumpkleuren. Geel haar, oranje kop, rode stropdas.
of I LOVE F1 MOVIEquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Het shopseizen is begonnen! De bezorging van je pakje kan wat langer duren!"
Het is alleen zo jammer dat ik zo druk ben met werk dat ik amper tijd heb om hier te posten.quote:
De FF decks spelen erg leukquote:
Ik zie hem vanzelf op een streamingdienst verschijnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga die film zeer waarschijnlijk niet zien voor dat weekend
I love final fantasy.quote:
Goede filmquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
prequel film van de Hunger Games op Netflix.
mezelf quoten terwijl ik wou wijzigenquote:
Alleen jammer van een bepaalde actrice.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokbroodje rookworst kan in de zomer ook best hoor @:bitterbal
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, eens, ze kunnen niet zomaar wat rond gaan vliegen.
*noteertquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mezelf quoten terwijl ik wou wijzigen
Ben ik nog geweest toen het Flevohof was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.
[ afbeelding ]
Belachelijk! Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat doen ze wel denk ik. Een beetje in de vorm van het oude logo van de Flevohof van vroegah, zeg maar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |