Ja, jammer dat ze zulke pareltjes nooit winstgevend krijgen ondanks een bescheiden budget.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wordt nog eens een cult classic later.
The gun is good! The penis is evil!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of hoofd, het wordt weer eens tijd voor m'n rewatch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The gun is good! The penis is evil!
Krijg je ze morgen terug met een krul, een stempel of een plaatjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte, wel netjes aan het eind van de dag de werkjes inleveren bij de juf he?
Heeft dat volk geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen zonder context:
[ afbeelding ]
Tbh, de context maakt het niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)
Die top is in Den Haagquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
Ze zijn weer aan het spioneren uit de lucht hier:
[ afbeelding ]
Is dit niet een typisch vliegpatroon voor een reclamebanner of hoe je dat noemt? Zo'n sleep?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
Ze zijn weer aan het spioneren uit de lucht hier:
[ afbeelding ]
Die top wordt veel te belangrijk gemaakt.quote:
idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die top wordt veel te belangrijk gemaakt.
Die man moet even niet teveel aan raketten denken de komende tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Hopelijk smelten ze daar weg met deze temperaturen.
Zou Trump een typisch raket ijsje krijgen?
Nee, dit is een vliegpatroon voor luchtfotografie. Dit vliegtuig is hier bezig:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit niet een typisch vliegpatroon voor een reclamebanner of hoe je dat noemt? Zo'n sleep?
Met chocola erop!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
idd.
Hopelijk smelten ze daar weg met deze temperaturen.
Zou Trump een typisch raket ijsje krijgen?
fair enough.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit is een vliegpatroon voor luchtfotografie. Dit vliegtuig is hier bezig:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die man moet even niet teveel aan raketten denken de komende tijd.
Met zo'n sleep zijn ze vaak rondjes om het centrum aan het vliegen. Of heen en weer langs het strand.quote:
Ja ik vroeg me af hoe dat er dan uit zou zien. Dat moet ook een herkenbaar patroon hebben. Vind ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Met zo'n sleep zijn ze vaak rondjes om het centrum aan het vliegen. Of heen en weer langs het strand.
"Het shopseizen is begonnen! De bezorging van je pakje kan wat langer duren!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Grote rugtas besteld voor m'n trip naar Oostenrijk. Dinsdag bezorgd, woensdag ga ik weg. Mooi op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |