Toen ik keek was er nog niets mis meequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen jammer van een bepaalde actrice.
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik keek was er nog niets mis mee
op Netflix?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem vanzelf op een streamingdienst verschijnen.
Ik ben GOT aan opnieuw aan het kijken. Straks Wednesday, Squid Game en de prequel film van de Hunger Games op Netflix.
Niet alleen haar schuld.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.
Dat was daarna pas, boeit me nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen de grootste flop van Disney is wel aan haar te danken.
Kom magic spelen met de FF decks dan.quote:
Vond het best een leuke film.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)-netflix/ar-AA1GXpHy
16 juli
Ja ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik nog geweest toen het Flevohof was.
Ik ben niet goed in magic en ik heb geen FF decks.quote:
Ik heb alle vier de precons liggen en beter worden doe je door het te spelen. Dus kom spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in magic en ik heb geen FF decks.
Ik moet eerst beter worden.
Six Flags in 2002 met schoolreisje. Gelijk de nieuwste achtbaan uitproberen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookSchoolreisje 1982. Zelf pannenkoeken bakken
Goliath?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Six Flags in 2002 met schoolreisje. Gelijk de nieuwste achtbaan uitproberen.
Ik weet nu pas dat het over Walibi gaatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een goed idee! Laten we deze verkiezingen allemaal op JA21 stemmen, zodat er weer een populistische chaos ontstaat.quote:Ingrid Coenradie, die namens de PVV staatssecretaris van Justitie was in het kabinet-Schoof, sluit zich aan bij JA21. Dat heeft ze bekendgemaakt in een interview met het AD. Op de kieslijst komt ze onder partijleider Joost Eerdmans te staan.
of Online via steamquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alle vier de precons liggen en beter worden doe je door het te spelen. Dus kom spelen.
Six Fags is een homoparkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brace is toch die kneus die veroordeeld is voor ontvoering?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb Brace zien optreden in Walibi en toen was mn zus aan het filmen en pakte hij de mobiel van mijn zus en dit is het coolste filmpje ooit
in aardappelkwaliteit natuurlijk
Ik snap er geen zak meer van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jongens, ik heb een goed idee! Laten we deze verkiezingen allemaal op JA21 stemmen, zodat er weer een populistische chaos ontstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |