Ze gaat straks 2 weken op vakantie.quote:
Krijg je geen vervanger dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gaat straks 2 weken op vakantie.
Ik ga gewoon schoonmaken in etappes.
Voldoende pitstops maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze gaat straks 2 weken op vakantie.
Ik ga gewoon schoonmaken in etappes.
Dit is particulier en niet via de wmo.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je geen vervanger dan?
Denk wel goed aan jezelf he, zeker met dit weer erbij
Kan je niet van WMO krijgen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is particulier en niet via de wmo.
Ik zal er om denken met dit weer.
Als ik die aanvraag doe, dan is het moment dat ik zelf kan schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet van WMO krijgen dan?
Ik heb een robotstofzuiger aangeschaft voor als mijn hulp niet komt of ziek is, scheelt echt veel
Ja dat gaat weer veranderen he. Die regeling was er eerst ook, en toen werd alles gelijk getrokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik die aanvraag doe, dan is het moment dat ik zelf kan schoonmaken.
De toelatingregels zijn best wel streng.
Straks met de regels dat ik meer moet betalen, helpt ook niet mee.
We missen @Nattekat nog.quote:
Blauw en roze hierquote:
Ja, dus pas maar opquote:
En @Nizno niet te vergeten natuurlijkquote:
Wat doe je hier danquote:
Voor jou geldt een uitzonderingquote:
dat moet je even mee naar achter nemen want @ESF1Gamer en @TheStigsDutchCousin zijn het er niet mee eens kennelijkquote:
*slijpt messenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je even mee naar achter nemen want @:esf1gamer en @:TheStigsDutchCousin zijn het er niet mee eens kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |