Dreamer, nothing but a dreamerquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak er 3 tegen 1 van, dan hebben we weer evenwicht.
Nog zo droom, we zijn met drie man mod hier Miss_Sly, Dud0r en ik zei de gekquote:
Haaallloooo Dottelienaquote:
Wat voor snode plannen heb jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik hier heb van deze drie is dat ik hier mod ben en dus doorslaggevend ben.
Hoe is tie?quote:
Druk moe warm, en met u?quote:
Ja maar ik ben Stig.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het voordeel wat ik hier heb van deze drie is dat ik hier mod ben en dus doorslaggevend ben.
Bijna op hier.quote:
Ik heb geen snode plannenquote:
“Ja maar”quote:
Rustig, moe, en warmquote:
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.quote:
En ik ben Dot aangenaamquote:
Beginnen jullie ook eerder vanwege de warmte?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna op hier.
Zo naar buiten.
Zeelst vandaag
helemaal niets, nopes nadaquote:
Oh nou waar maken ze zich dan druk om.quote:
Zal wel aan het weer liggenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou waar maken ze zich dan druk om.
quote:
quote:
Tijd is relatiefquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.
Zomer of wintertijd discussie is onzin. Allemaal over naar Unix epoch tijd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.
en verticuteren ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bemesten, sproeien en maaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |