Ik ga er eigenlijk vanuit dat elke cloud storage mijn bestanden kan inzien, zeker als er een rechtelijk bevel achter zit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:24 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar afsluiten id niet het enige risico met Onedrive.
https://security.stackexc(...)drive-personal-vault
Nou ja, je wachtwoorden, waarvoor je allerlei moeite doet omze lokaal te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat elke cloud storage mijn bestanden kan inzien, zeker als er een rechtelijk bevel achter zit.
En eerlijk gezegd zoveel heb ik niet te verbergen dat ik me daar druk om moet maken.
Die zijn lokaal encrypted, succes Microsoft om die te decrypten, lukt misschien wel maar dat is wel heel veel moeite voor mij alleen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef V. het volgende:
[..]
Nou ja, je wachtwoorden, waarvoor je allerlei moeite doet omze lokaal te houden.
Ook zoiets; sowieso zodat digibete naasten (met wat hulp) verder kunnen als me iets zou overkomen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb al mijn gegevens in een schriftje staan.
Naam van website, gebruikersnaam en wachtwoord.
Ligt hier gewoon thuis op een veilige plek.
423...quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 402 wachtwoorden in mn wachtwoordkluis zitten.
Totdat deze wachtwoord manager gehackt wordt en je al je accounts in een keer kwijt bent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gebruik van een wachtwoordmanager heel lang zitten uitstellen, maar het gaat gebeuren nu.
Hier hetzelfde, maar dan in een nostalgisch kaartenbakje (met van die correspondentiekaartjes).quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb al mijn gegevens in een schriftje staan.
Naam van website, gebruikersnaam en wachtwoord.
Ligt hier gewoon thuis op een veilige plek.
Mijne: ********quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Kamelenteen het volgende:
Bij deze zal ik een van die wachtwoorden lekker: pass123
Pfoe, wat verschrikkelijk!
Ja, of negerinnentettenquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:55 schreef nelaeryn het volgende:
Niet gewoon overal berenpak2 als wachtwoord gebruiken
1qaz2wsx3edcquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:51 schreef Kamelenteen het volgende:
Bij deze zal ik een van die wachtwoorden lekker delen: pass123
Nou, vooruit, nog eentje: whatsupnigga
Pfoe, wat verschrikkelijk!
Vergeet MFA niet bij belangrijke accounts zoals je mail.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gebruik van een wachtwoordmanager heel lang zitten uitstellen, maar het gaat gebeuren nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |