Haha, lol, dat geloof ik niet direct. Wel dat het programma sponsors uitdrukkelijk laat zien, zoals die Warp.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt allemaal uit de opslag van Victor
Ja dat is logisch toch als je sponsor bent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, lol, dat geloof ik niet direct. Wel dat het programma sponsors uitdrukkelijk laat zien, zoals die Warp.
Hoop oprecht dat Chris zijn vader een beetje wakker schudt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
...is het trouwens heel erg dat ik hoop dat die te verdelen 18.000 euro uiteindelijk wordt gekort om eender welke reden? Ik gun het de 'fabulous four' zo erg om gigantisch op hun smoel te gaan terwijl ze zich al helemaal rijk rekenden![]()
En intussen stond Kletskous weer vol tevredenheid naar het to do-lijstje te kijken, in de waan dat alles voorspoedig ging. Die kerel leeft zeker permanent in dromenland
Je krijgt Kletskous nog met geen atoombom écht wakker vrees ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat Chris zijn vader een beetje wakker schudt.
Chris is ook best soms aangeslagen door al het gedoe en trekt zijn " grappige" vader stukken minder.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je krijgt Kletskous nog met geen atoombom écht wakker vrees ikChris was deze aflevering ook de enige van hun twee die zichtbaar aan het werk was, as per usual.
...maar verandert dat als Marit er over door blijft zagen?quote:
Ze had gewoon een punt imo. En ik geloof Heidi niet in deze die heeft de planning gemaakt samen met Victor en toen zijn ze Naomi en Anoek vergeten. Ja daar trap ik niet in.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:10 schreef V. het volgende:
[..]
...maar verandert dat als Marit er over door blijft zagen?
Of als ze het op de spits drijft met die twee aarsproleten?
Ik bedoel: be my guest, ik ben helemaal voor mits je het aankunt, En. Dat. Kan. Ze. Niet.
Maak daar maar de productie van, samen met de aannemer. Wat ik eerder al zei: je kan mij niet wijsmaken dat ze die trap in de hal niet vooraf hebben kunnen fixen. Ze hebben dat zo gelaten om in elk geval alvast één doorlopend 'conflictlijntje' te kunnen regisseren doorheen de reeks. Het is en blijft tv, immers. Net als dat het binnen in zo'n enorme pleurisbende was bij aanvang. Dat zal waarschijnlijk niet eens mogen wegens brandgevaar en dergelijke, maar voor de invulling van het programma is het leuk om de kluskoppels met zooi te zien sjouwen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, dat, er stond ineens een hek voor, maar dan nog. Ik neem zowel de zusjes als de bouwers van de eerste verdieping niks meer kwalijk, wel de verantwoordelijke aannemer en architect. Ray is een lul.
Hoop niet dat jij je vermenigvuldigt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:19 schreef epicbeardman het volgende:
Krijg je toch een slappe van die zusjes. Erge is dat nog veel meiden zo zijn tegenwoordig. Ik snap wel waarom er steeds minder kinderen worden gemaakt.
Echt een cringefest al die drama.
Nogmaals... Prima dat ze de vraag stelt op de app.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.
Als Wildred niet op het schema had gestaan, had ze dezelfde vraag gesteld.
Maar bij Naomi dan maar niet doen? Om de vrede te bewaren? Dan krijgen de lui met de grote bek vaak hun zin, en moedig je zo'n gedrag aan. Naomi gewoon behandelen zoals je een ander ook zou behandelen.
Maar jezelf "inhouden" omdat Naomi er boos van zou kunnen worden? Geen haar op mn hoofd.
Lol natuurlijk bespreekt ze het nog met Roelie dat lijkt me normaal, je moet toch even je ei kwijt na zo'n gesprek.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:24 schreef V. het volgende:
[..]
Nogmaals... Prima dat ze de vraag stelt op de app.
Prima dat ze met Heidy erover gaan praten. Maar zelfs nadat Heidy ze gelijk gaf, begon ze tegen Heidy weer opnieuw. Verfdroger-vibes. Je moet op een gegeven moment tegen jezelf kunnen zeggen: en nu klaar.
En dan vervolgens weer terug in je eigen appartement er weer tegen Roelie over beginnen, die er vlgs mij ook niet het nut van zag.
Dan zeg ik: hou op met je gezanik, want het helpt niet. Het jaagt mensen tegen je in het harnas.
Prima als je daar tegen kunt, maar dat kan ze niet.
Zelfde met dat ordinaire bouwpakket. Ga vooral de strijd aan, maar alleen als je het kunt winnen. En ze is daar gewoon niet hard genoeg voor.
Verder helemaal eens, dat opgespoten geblondeerde gleufdier moet inderdaad eens tot haar enkels worden afgefikt, en die bouwvakplurk van haar ook. Maar dus door iemand die daarna fluitend wegloopt.
Geloof me nou maar, ik ben ervaringsdeskundige.
Door schade en schande wijs geworden.
...quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol natuurlijk bespreekt ze het nog met Roelie dat lijkt me normaal, je moet toch even je ei kwijt na zo'n gesprek.
Ze zitten samen in het "van de kant af geduwde" schuitje
Die twee zijn qua karakter heel verschillend. Ik herken dat wel met mijn zus, Marit wil graag gerechtigheid en Roelie is meer voor de peace en vrede.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef V. het volgende:
[..]
...
Dat je het er met Roelie over hebt, prima, maar het ging verder, met een heel plannetje over hoe ze het bij Naomi ging aankaarten en vooral op de spits drijven. En volgend mij zag Roelie dat anders.
Maar goed we gaan het zien. Misschien heeft ze nig een sndere kant, maar ik denk het niet. En dat siert haar ook wel weer.
Herken dat ook wel, maar peace en vrede kan zomaar omslaan tot het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee zijn qua karakter heel verschillend. Ik herken dat wel met mijn zus, Marit wil graag gerechtigheid en Roelie is meer voor de peace en vrede.
Marit hoeft hiermee toch ook niks te winnen. Ze staat terecht op haar strepen wat de planning betreft en die slappe hap die er niks van durft te zeggen doen er niks mee. Stel je voor dat Victor (en Heidi) per ongeluk Naomi vergeten zijn in de planning? Dan was heel Katrien te klein hoor, hoe kan haar eigen vent haar nou vergetenquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
Marit gaat voor gerechtigheid (soms ietwat biased weliswaar), is niet bang haar mond open te trekken en van zichzelf al perfectionistisch. Dat zijn eigenschappen die op zich goed zijn maar die iemand ook in de problemen kunnen brengen. En al helemaal als je zo'n achterbakse akela als die derderangs Barbie tegenover je hebt die zich overal tussen wringt en alles naar haar hand probeert te zetten.
Kan ze dat winnen? Waarschijnlijk niet, maar dat heeft er meer mee te maken dat de anderen te slap (Faisel en Chris) of te wereldvreemd (Knabbel en Babbel) zijn om stelling te kunnen en durven nemen. Ergens is het bewonderenswaardig dat Marit dan toch haar onvrede weer laat blijken en zich niet makkelijk de mond laat snoeren, ook al weet ze zelf ook wel dat ze het niet kan winnen en de enige is die er tegenin durft te gaan. Wat ik al zei: ze offert zich weer op als martelaar in dit verhaal.
Ik denk vooral het 2e, aangezien N er indirect al ervaring mee heeft via der ex, die zag in haar vent de nieuwe Bob van kopen zonder kijken denk ik. Had ze nou trouwens wel of niet een OF toen dit seizoen begon?quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zou nu echt de motivatie geweest zijn van de deelnemers om aan dit programma mee te doen? Die ton in het vooruitzicht of de tv-bekendheid?
Wat is een OF?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:36 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik denk vooral het 2e, aangezien N er indirect al ervaring mee heeft via der ex, die zag in haar vent de nieuwe Bob van kopen zonder kijken denk ik. Had ze nou trouwens wel of niet een OF toen dit seizoen begon?
Jawel, want het alternatief is 'verliezen'; als in: weer helemaal in de shit zitten en de depri-duik nemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Marit hoeft hiermee toch ook niks te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |