abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217989211
Marit: "Maar ik heb er geen zin in dat het de Naomi en Victor-show wordt." Nou, die zal dus ook met ingehouden ergernis naar de uitzendingen kijken momenteel :X

Hoe het nou zat met die nieuwe tekeningen waarbij de keuken heel ergens anders geplaatst is dan dat de Blokkers het bedacht hadden is mij ook een raadsel. Zou zomaar kunnen zijn dat Broer Konijn de tekening ondersteboven, achterstevoren en binnenstebuiten heeft vastgehad, want hoe krijg je dit anders voor elkaar _O- Ben wel benieuwd of Ray (die schitterde door afwezigheid) nog zijn veto gaat stellen op de keuze van Broer Konijn om de keuken er gewoon volgens eerdere plannen in te smijten - en of het nog consequenties krijgt voor de te verdelen poet, maar dat zal wel niet.

Roelie is intussen weer in genade aangenomen door Barbie Botox in het stylingteam, voornamelijk omdat Aanhangsel pleite is. Maar waar laatstgenoemde ja, nee en amen predikt op iedere stylingkeuze van Barbie "sad beige" Botox gaat Roelie voortvarender aan de slag met een collectie kleurkaarten ter grootte van een Winkler Prins encyclopedieset, waar sad beige Barbie bijkans een rolberoerte van krijgt. Als Roelie nou iets langer had volgehouden was onze Temu-Barbie er wellicht in gebleven... O-)

En dan de planningsperikelen. Net nu de Koude Oorlog enigszins is gaan liggen weet een onschuldig appje de olie weer op het vuur te gooien bij Marit, wat dan weer voor ergernis zorgt bij Moffel en Piertje omdat die laatste schuldig is aan de planning die weer voor scheve gezichten zorgt bij de kluszusjes. En omdat Knabbel en Babbel in hun klusbubbel geen flauw idee hebben wat er aan de hand is en Kletskous en Zn ook geen duidelijke stelling durven te nemen, offert Marit zich maar weer op als martelaar om het onrecht aan de kaak te stellen. Dat het allemaal niet logisch is uitgedacht en gecommuniceerd moge duidelijk zijn, maar het vervelende aan die hele planning: men gaat er van uit dat Meeloper en Aanhangsel binnen afzienbare tijd weer terug zijn. Ja, hallo, het is net zo lekker rustig zonder die Temu-kakkers, laat ze alsjeblieft weg!

...is het trouwens heel erg dat ik hoop dat die te verdelen 18.000 euro uiteindelijk wordt gekort om eender welke reden? Ik gun het de 'fabulous four' zo erg om gigantisch op hun smoel te gaan terwijl ze zich al helemaal rijk rekenden })

En intussen stond Kletskous weer vol tevredenheid naar het to do-lijstje te kijken, in de waan dat alles voorspoedig ging. Die kerel leeft zeker permanent in dromenland o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217989235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Komt allemaal uit de opslag van Victor :7
Haha, lol, dat geloof ik niet direct. Wel dat het programma sponsors uitdrukkelijk laat zien, zoals die Warp.
pi_217989253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, lol, dat geloof ik niet direct. Wel dat het programma sponsors uitdrukkelijk laat zien, zoals die Warp.
Ja dat is logisch toch als je sponsor bent.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217989255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef PeterKelder het volgende:

...is het trouwens heel erg dat ik hoop dat die te verdelen 18.000 euro uiteindelijk wordt gekort om eender welke reden? Ik gun het de 'fabulous four' zo erg om gigantisch op hun smoel te gaan terwijl ze zich al helemaal rijk rekenden })

En intussen stond Kletskous weer vol tevredenheid naar het to do-lijstje te kijken, in de waan dat alles voorspoedig ging. Die kerel leeft zeker permanent in dromenland o|O
Hoop oprecht dat Chris zijn vader een beetje wakker schudt.
pi_217989277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoop oprecht dat Chris zijn vader een beetje wakker schudt.
Je krijgt Kletskous nog met geen atoombom écht wakker vrees ik :') Chris was deze aflevering ook de enige van hun twee die zichtbaar aan het werk was, as per usual.
pi_217989305
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Je krijgt Kletskous nog met geen atoombom écht wakker vrees ik :') Chris was deze aflevering ook de enige van hun twee die zichtbaar aan het werk was, as per usual.
Chris is ook best soms aangeslagen door al het gedoe en trekt zijn " grappige" vader stukken minder.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217989308
Een ding weet ik zeker, dat hele Warp systeem is een soort Ikea bouwpakket en vraag mij echt af of dat systeem werkt bij die hoge ruimtes. Straks moeten de bewoners op de vloer gaan liggen om enigszins wat warmte te krijgen, een meter daarboven is het ijskoud.
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:10:06 #108
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217989323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Die hun smoel dicht houden :D
...maar verandert dat als Marit er over door blijft zagen?
Of als ze het op de spits drijft met die twee aarsproleten?

Ik bedoel: be my guest, ik ben helemaal voor mits je het aankunt, En. Dat. Kan. Ze. Niet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217989329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:10 schreef V. het volgende:

[..]
...maar verandert dat als Marit er over door blijft zagen?
Of als ze het op de spits drijft met die twee aarsproleten?

Ik bedoel: be my guest, ik ben helemaal voor mits je het aankunt, En. Dat. Kan. Ze. Niet.
Ze had gewoon een punt imo. En ik geloof Heidi niet in deze die heeft de planning gemaakt samen met Victor en toen zijn ze Naomi en Anoek vergeten. Ja daar trap ik niet in.

[ Bericht 9% gewijzigd door Soury op 19-06-2025 23:17:26 ]
pi_217989330
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oja, dat, er stond ineens een hek voor, maar dan nog. Ik neem zowel de zusjes als de bouwers van de eerste verdieping niks meer kwalijk, wel de verantwoordelijke aannemer en architect. Ray is een lul.
Maak daar maar de productie van, samen met de aannemer. Wat ik eerder al zei: je kan mij niet wijsmaken dat ze die trap in de hal niet vooraf hebben kunnen fixen. Ze hebben dat zo gelaten om in elk geval alvast één doorlopend 'conflictlijntje' te kunnen regisseren doorheen de reeks. Het is en blijft tv, immers. Net als dat het binnen in zo'n enorme pleurisbende was bij aanvang. Dat zal waarschijnlijk niet eens mogen wegens brandgevaar en dergelijke, maar voor de invulling van het programma is het leuk om de kluskoppels met zooi te zien sjouwen.
pi_217989383
Krijg je toch een slappe van die zusjes. Erge is dat nog veel meiden zo zijn tegenwoordig. Ik snap wel waarom er steeds minder kinderen worden gemaakt.

Echt een cringefest al die drama.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217989405
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:19 schreef epicbeardman het volgende:
Krijg je toch een slappe van die zusjes. Erge is dat nog veel meiden zo zijn tegenwoordig. Ik snap wel waarom er steeds minder kinderen worden gemaakt.

Echt een cringefest al die drama.
Hoop niet dat jij je vermenigvuldigt.
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:24:11 #113
136 V.
pi_217989418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:49 schreef koemleit het volgende:

[..]
Totaal niet mee eens.

Als Wildred niet op het schema had gestaan, had ze dezelfde vraag gesteld.
Maar bij Naomi dan maar niet doen? Om de vrede te bewaren? Dan krijgen de lui met de grote bek vaak hun zin, en moedig je zo'n gedrag aan. Naomi gewoon behandelen zoals je een ander ook zou behandelen.

Maar jezelf "inhouden" omdat Naomi er boos van zou kunnen worden? Geen haar op mn hoofd.
Nogmaals... Prima dat ze de vraag stelt op de app.
Prima dat ze met Heidy erover gaan praten. Maar zelfs nadat Heidy ze gelijk gaf, begon ze tegen Heidy weer opnieuw. Verfdroger-vibes. Je moet op een gegeven moment tegen jezelf kunnen zeggen: en nu klaar.

En dan vervolgens weer terug in je eigen appartement er weer tegen Roelie over beginnen, die er vlgs mij ook niet het nut van zag.

Dan zeg ik: hou op met je gezanik, want het helpt niet. Het jaagt mensen tegen je in het harnas.

Prima als je daar tegen kunt, maar dat kan ze niet.

Zelfde met dat ordinaire bouwpakket. Ga vooral de strijd aan, maar alleen als je het kunt winnen. En ze is daar gewoon niet hard genoeg voor.

Verder helemaal eens, dat opgespoten geblondeerde gleufdier moet inderdaad eens tot haar enkels worden afgefikt, en die bouwvakplurk van haar ook. Maar dus door iemand die daarna fluitend wegloopt.

Geloof me nou maar, ik ben ervaringsdeskundige.
Door schade en schande wijs geworden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217989464
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:24 schreef V. het volgende:

[..]
Nogmaals... Prima dat ze de vraag stelt op de app.
Prima dat ze met Heidy erover gaan praten. Maar zelfs nadat Heidy ze gelijk gaf, begon ze tegen Heidy weer opnieuw. Verfdroger-vibes. Je moet op een gegeven moment tegen jezelf kunnen zeggen: en nu klaar.

En dan vervolgens weer terug in je eigen appartement er weer tegen Roelie over beginnen, die er vlgs mij ook niet het nut van zag.

Dan zeg ik: hou op met je gezanik, want het helpt niet. Het jaagt mensen tegen je in het harnas.

Prima als je daar tegen kunt, maar dat kan ze niet.

Zelfde met dat ordinaire bouwpakket. Ga vooral de strijd aan, maar alleen als je het kunt winnen. En ze is daar gewoon niet hard genoeg voor.

Verder helemaal eens, dat opgespoten geblondeerde gleufdier moet inderdaad eens tot haar enkels worden afgefikt, en die bouwvakplurk van haar ook. Maar dus door iemand die daarna fluitend wegloopt.

Geloof me nou maar, ik ben ervaringsdeskundige.
Door schade en schande wijs geworden.
Lol natuurlijk bespreekt ze het nog met Roelie dat lijkt me normaal, je moet toch even je ei kwijt na zo'n gesprek.
Ze zitten samen in het "van de kant af geduwde" schuitje
pi_217989468
Wat zou nu echt de motivatie geweest zijn van de deelnemers om aan dit programma mee te doen? Die ton in het vooruitzicht of de tv-bekendheid?
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:36:35 #116
136 V.
pi_217989474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Lol natuurlijk bespreekt ze het nog met Roelie dat lijkt me normaal, je moet toch even je ei kwijt na zo'n gesprek.
Ze zitten samen in het "van de kant af geduwde" schuitje
...
Dat je het er met Roelie over hebt, prima, maar het ging verder, met een heel plannetje over hoe ze het bij Naomi ging aankaarten en vooral op de spits drijven. En volgend mij zag Roelie dat anders.

Maar goed we gaan het zien. Misschien heeft ze nig een sndere kant, maar ik denk het niet. En dat siert haar ook wel weer.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217989482
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef V. het volgende:

[..]
...
Dat je het er met Roelie over hebt, prima, maar het ging verder, met een heel plannetje over hoe ze het bij Naomi ging aankaarten en vooral op de spits drijven. En volgend mij zag Roelie dat anders.

Maar goed we gaan het zien. Misschien heeft ze nig een sndere kant, maar ik denk het niet. En dat siert haar ook wel weer.
Die twee zijn qua karakter heel verschillend. Ik herken dat wel met mijn zus, Marit wil graag gerechtigheid en Roelie is meer voor de peace en vrede.
  donderdag 19 juni 2025 @ 23:40:12 #118
136 V.
pi_217989491
Even voor de duidelijkheid: ik ben op Marits hand, hè.
Maar ze heeft een enigszins autistische neiging om alles dood te redeneren.
En dat helpt haar populariteit bij de anderen niet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217989495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Die twee zijn qua karakter heel verschillend. Ik herken dat wel met mijn zus, Marit wil graag gerechtigheid en Roelie is meer voor de peace en vrede.
Herken dat ook wel, maar peace en vrede kan zomaar omslaan tot het tegenovergestelde.
pi_217989545
Marit gaat voor gerechtigheid (soms ietwat biased weliswaar), is niet bang haar mond open te trekken en van zichzelf al perfectionistisch. Dat zijn eigenschappen die op zich goed zijn maar die iemand ook in de problemen kunnen brengen. En al helemaal als je zo'n achterbakse akela als die derderangs Barbie tegenover je hebt die zich overal tussen wringt en alles naar haar hand probeert te zetten.

Kan ze dat winnen? Waarschijnlijk niet, maar dat heeft er meer mee te maken dat de anderen te slap (Faisel en Chris) of te wereldvreemd (Knabbel en Babbel) zijn om stelling te kunnen en durven nemen. Ergens is het bewonderenswaardig dat Marit dan toch haar onvrede weer laat blijken en zich niet makkelijk de mond laat snoeren, ook al weet ze zelf ook wel dat ze het niet kan winnen en de enige is die er tegenin durft te gaan. Wat ik al zei: ze offert zich weer op als martelaar in dit verhaal.
pi_217989606
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:56 schreef PeterKelder het volgende:
Marit gaat voor gerechtigheid (soms ietwat biased weliswaar), is niet bang haar mond open te trekken en van zichzelf al perfectionistisch. Dat zijn eigenschappen die op zich goed zijn maar die iemand ook in de problemen kunnen brengen. En al helemaal als je zo'n achterbakse akela als die derderangs Barbie tegenover je hebt die zich overal tussen wringt en alles naar haar hand probeert te zetten.

Kan ze dat winnen? Waarschijnlijk niet, maar dat heeft er meer mee te maken dat de anderen te slap (Faisel en Chris) of te wereldvreemd (Knabbel en Babbel) zijn om stelling te kunnen en durven nemen. Ergens is het bewonderenswaardig dat Marit dan toch haar onvrede weer laat blijken en zich niet makkelijk de mond laat snoeren, ook al weet ze zelf ook wel dat ze het niet kan winnen en de enige is die er tegenin durft te gaan. Wat ik al zei: ze offert zich weer op als martelaar in dit verhaal.
Marit hoeft hiermee toch ook niks te winnen. Ze staat terecht op haar strepen wat de planning betreft en die slappe hap die er niks van durft te zeggen doen er niks mee. Stel je voor dat Victor (en Heidi) per ongeluk Naomi vergeten zijn in de planning? Dan was heel Katrien te klein hoor, hoe kan haar eigen vent haar nou vergeten :D
Zusjes kunnen ook zeiken en zeuren maar dit gaat wel opvallen met de kontenkruipers Vic/Naomi aanhang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 20-06-2025 00:43:22 ]
pi_217990127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zou nu echt de motivatie geweest zijn van de deelnemers om aan dit programma mee te doen? Die ton in het vooruitzicht of de tv-bekendheid?
Ik denk vooral het 2e, aangezien N er indirect al ervaring mee heeft via der ex, die zag in haar vent de nieuwe Bob van kopen zonder kijken denk ik. Had ze nou trouwens wel of niet een OF toen dit seizoen begon? :o
  vrijdag 20 juni 2025 @ 09:19:53 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217990824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:36 schreef dapluiz het volgende:

[..]
Ik denk vooral het 2e, aangezien N er indirect al ervaring mee heeft via der ex, die zag in haar vent de nieuwe Bob van kopen zonder kijken denk ik. Had ze nou trouwens wel of niet een OF toen dit seizoen begon? :o
Wat is een OF?
  vrijdag 20 juni 2025 @ 10:13:36 #124
136 V.
pi_217991322
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 00:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Marit hoeft hiermee toch ook niks te winnen.
Jawel, want het alternatief is 'verliezen'; als in: weer helemaal in de shit zitten en de depri-duik nemen.

Je moet jezelf af en toe ook beschermen.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator vrijdag 20 juni 2025 @ 11:03:19 #125
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217991686
Zo ik heb drukke weken, toch moeilijk om dan elke dag een uur te vinden om te kijken _O- Ben nu weer helemaal bij, nu nog bijlezen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')