Ik denk dat het een post was voor een ander topic maar antwoord op je vraag is dat Naomi Momfluencer is volgens mij, dus die kinderen worden ook de godganse tijd op social media geflikkerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:59 schreef V. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag om feiten, niet om plaatjes.
Alsjeblieft niet zeg.
Ja, maar eerder in dit of vorig topic werd gesuggereerd dat ze op OnlyFans zat, wat ik wel treffend zou vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het een post was voor een ander topic maar antwoord op je vraag is dat Naomi Momfluencer is volgens mij, dus die kinderen worden ook de godganse tijd op social media geflikkerd.
Ik denk dat Marit heel goed weet wat ze doet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:48 schreef PeterKelder het volgende:.
Nu moet ik wel zeggen: Marit dreef het nu wel erg op de spits door er wéér over te beginnen tegenover Meeloper en Broer Konijn, terwijl ze ook heel goed weet dat die het linea recta doorbrieven naar hun ega's. We zullen het maar houden op het enorme rechtvaardigheidsgevoel van onze Martelaar.
Ik ook, ik hoop dat ze het kan zonder weer onder de druk aan zichzelf te gaan twijfelen en inwendig op te branden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat Marit heel goed weet wat ze doet.
Ik denk eerder dat ze, nadat er volkomen onterechte kritiek om hen kwam, nu denkt stik erin domme heks dat je bent. Ik heb gelijk en jij en heel Nederland zullen het weten. Ik trek dat masker wel van je kutkop af!
Ergo: Marit is niet haatdragend, maar wel wraakzuchtig. En ze weet dondersgoed wat ze doet.
Puike eigenschap. Ik steek zelf ook zo in elkaar. Niks heerlijkers dan mensen wijzen op hun eigen achterlijkheid en dan op zo'n manier dat ze het zelf ook zeer zeker in de gaten hebben en dat ze dan vervolgens beginnen te kronkelen en te godveren. Wetende dat jij 100% gelijk hebt. En uit pure onmacht gaan ze dan te keer tegen je en nou komt de kunst en het allermooiste, hoe rustiger jij dan bent hoe meer zijn over de flos gaan. Zeker als je ze op zo'n moment nog eens extra wijst op hun eigen incompetentie.
Heerlijk. Ik kan daar echt van genieten.
De enige reden is dat ik denk dat V&N het het allerergste zouden vinden als hun vrienden wonnenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan terecht.
Ik kan bij alle koppels iets opnoemen waardoor ik ze de winst zou gunnen, behalve bij hen.
Maar het allerleukst vind ik als ze geen van beiden winnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
De enige reden is dat ik denk dat V&N het het allerergste zouden vinden als hun vrienden wonnen![]()
Ze zeggen nu steeds van niet, maar er is zo'n heel duidelijke eerste/tweede plek verdeling bij hen dat ik dat er stiekem wel leuk aan zou vinden
Ik zie de koppen al voor me inderdaad hahahquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Meke het volgende:
[..]
De enige reden is dat ik denk dat V&N het het allerergste zouden vinden als hun vrienden wonnen![]()
Ze zeggen nu steeds van niet, maar er is zo'n heel duidelijke eerste/tweede plek verdeling bij hen dat ik dat er stiekem wel leuk aan zou vinden
Vind ik ook. Waarom moest zij ineens 1000 piek? Totaal voor de penningmeester was 1000 begroot, Marit kreeg terecht 500, logisch zou zijn (had Faisel gelijk in) dat Heidi ook 500 kreeg. Wat mij ook opviel is dat er dus geen begroting was gemaakt. Marit gaf alleen maar een overzicht van de uitgaven van de eerste week aan Heidi en was even vergeten om de gewerkte uren van een bouwvakker door te geven. Slordig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:02 schreef V. het volgende:
Nou... dat is me ook een onbetrouwbare gladde paling, hoor.
Hahaha, ja, het is een kluns tot en met. Toen ie ook zat te prutsen met die schroeven van de wc-pot. Eigenlijk heb ik hem nooit echt zien bouwvakken, nasaal bekakt lullen kan ie wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:51 schreef Arcee het volgende:
Maurits zie ik eigenlijk alleen maar met z'n handen in z'n zakken staan.
Gisteren even niet en toen schopte hij gelijk een bus verf over de vloer.
Joh, ze mogen in die vijf uren zwoegen toch wel even een ijsje eten?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anderhalve minuut aan pure walgelijkheid
Ik heb het 5 sec. gezien en toen verwoed uitgezet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anderhalve minuut aan pure walgelijkheid
Oh, ok, kan dus eerder zijn (dat hele TikTok gelukkig nooit geinstalleerd hier, vind X al verschrikkelijk). Maar goed, het kleffe vierspan maakt zich er nog populairder mee, NOT.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef NedKelly het volgende:
Ik heb ze vandaag op X gezien, maar ze komen van TikTok. Geen idee wanneer ze daar geplaatst zijn.
Dan kijk je even op TikTok:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:12 schreef NedKelly het volgende:
Ik heb ze vandaag op X gezien, maar ze komen van TikTok. Geen idee wanneer ze daar geplaatst zijn.
Oh, half mei dus. Dat ze dat mochten plaatsen van de productie verbaast mij dan weer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kijk je even op TikTok:
12-05: https://www.tiktok.com/@:anouk_maurits/video/7503661360681602337
13-05: https://www.tiktok.com/@:anouk_maurits/video/7503923477410254112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |