SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
zou idd in heel europa moeten werken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Moest het even opzoeken, maar blijkbaar werkt 112 hier ook, dan kom je bij de politie uit.
Foqueville PDquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Moest het even opzoeken, maar blijkbaar werkt 112 hier ook, dan kom je bij de politie uit.
Ja dacht omdat het niet Europa is dat het misschien niet werkte. Maar is dan inderdaad als extra naast de normale noodnummers hier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou idd in heel europa moeten werken.
eventueel naast een nummer dat al gebruikt wordt, 999 in UK bijv is actief en 112 ook
zitten jullie niet meer in europa?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht omdat het niet Europa is dat het misschien niet werkte. Maar is dan inderdaad als extra naast de normale noodnummers hier.
Bedoelde uiteraard EU.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
zitten jullie niet meer in europa?
overgestapt naar azie?
daar is het niet tot beperktquote:
Whehe. Bij mij waren ze het hier dan weer juist vergeten. Iemand vroeg of ik misschien binnenkort jarig was toen ik het had over de taarten die ik aan het bakken was in de avond.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar m'n eigen verjaardag vergetenVolgens mij realiseerde ik het me pas toen ik de KSC opende en gefeliciteerd werd.
0611 werkt hier denk ik niet meer.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou idd in heel europa moeten werken.
eventueel naast een nummer dat al gebruikt wordt, 999 in UK bijv is actief en 112 ook
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Bij mij waren ze het hier dan weer juist vergeten. Iemand vroeg of ik misschien binnenkort jarig was toen ik het had over de taarten die ik aan het bakken was in de avond.
klopt dat is hier gestopt toen we mobiele nummers kregen die ook met 0611 begonnen...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
0611 werkt hier denk ik niet meer.
I know. Ik was er bij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt dat is hier gestopt toen we mobiele nummers kregen die ook met 0611 begonnen...
toen zijn we in NL meteen naar 112 gegaan dat later de europese standaard gegaan zonder een ander nummer er naast
das met tucjes ook vaak zo...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
hmm.. bus pringles paprika..
maar de chips zijn net de helft voorzien van paprikapoeder
De classic paprika? Gele bus is dat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika welquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
De classic paprika? Gele bus is dat.
Die nieuwe is oranje, die vind ik echt niet lekker.
Hmm ik weet nog dat ik de inhoud heb weggegooidquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika wel
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbelquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
Geen idee eigenlijk, hier in de nachtwinkels hebben ze de gele gelukkig nogquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika wel
zijn ze alle 2 nog op de markt dan?
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hier in de nachtwinkels hebben ze de gele gelukkig nog
ik koop echt zelden chips en als ik dan wat koop zijn het bugels icm wat roomkaas of pringelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbel
Die naturel vond ik tot een tijdje terug ook best ok, nu is het smakeloze kartonquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbel
nederlands eroverheen geplakt, anders mogen ze het niet verkopenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?
Zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?
Bugles zit ook nauwelijks meer smaak aan, maar misschien dat jou dat minder stoort als je ze diptquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop echt zelden chips en als ik dan wat koop zijn het bugels icm wat roomkaas of pringels
ik ben te veel een gewoontedier om bij de lokale ali te gaan zoeken naar alternatieven voor mijn dingenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja![]()
De lipton thee halen we ook veel goedkoper bij zo'n Ali zaakje
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlands eroverheen geplakt, anders mogen ze het niet verkopen
good pointquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijn
Nee doen wij ook zeker niet, gewoon per toeval die grote dozen gezien toen we er voor iets anders kwamen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben te veel een gewoontedier om bij de lokale ali te gaan zoeken naar alternatieven voor mijn dingen
probleem is dat ik geen enkele reden heb om daar te komenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee doen wij ook zeker niet, gewoon per toeval die grote dozen gezien toen we er voor iets anders kwamen.
Andere taal inderdaad, maar goedkoper en proeft hetzelfde
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijn
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlandsquote:
Het is meer de vraag of het mag of dat ze het nog niet hebben ontdektquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlands
Is hier om de hoek en vaak heel laat open, de super er tegenover is dan al lang dicht dus dat is dan de redenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen enkele reden heb om daar te komen
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-vanquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlands
ahaquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hier om de hoek en vaak heel laat open, de super er tegenover is dan al lang dicht dus dat is dan de reden
Waarschijnlijk kunnen ze zich er daar vaak onderuit lullen als het er in het Frans op staatquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-van
zo te zien niet zo strikt bij jou
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of het mag of dat ze het nog niet hebben ontdekt
Ah kijk Schollie zoekt het gewoon op voor onsquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-van
zo te zien niet zo strikt bij jou
Hele straat vol Ali's, restaurantjes, take-away, heul veul kappers etc.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
nee, de ali hier in het winkelcentrum is volgens mij eerder dicht dan de albert heijn
Ook wel typisch dat bij het kopje 'nuttige links' het blokje Etiketteringsregels gelijk doorlinkt naar de Franstalige websitequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ah kijk Schollie zoekt het gewoon op voor ons
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
lievies ik ga deze sc verlaten licht waarschijnlijk mee meer aan mij dan jullie maar ik voel geen connectie meer![]()
Morgen of over paar daagjes weer proberen johquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
lievies ik ga deze sc verlaten licht waarschijnlijk mee meer aan mij dan jullie maar ik voel geen connectie meer![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Morgen of over paar daagjes weer proberen joh
ditquote:
Ja even gekekenquote:
Gaan ze de vloer ook doen of doe je dat zelf?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even gekekenMaar kan er verder nog niet zoveel, ligt nog geen vloer in en er is geen verlichting
Daar ben ik nog over aan het twijfelenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaan ze de vloer ook doen of doe je dat zelf?
Kan die niet gewoon op het balkon gaan liggen, deur staat toch openquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Je kunt altijd prijs opvragen en dan beslissenquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik nog over aan het twijfelenHet is zeg maar nogal, eehm, creatief qua leidingen
En ik wil er ook nog isolatie in hebben
Deur open zonder hor?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja sowieso moeten ze nog wel een keertje langskomen om het lichtpunt te verplaatsen (en weer aan te sluiten), de lamp hing in de weg en kan niet op dezelfde plek terug. Gelukkig is het nu lang lichtquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je kunt altijd prijs opvragen en dan beslissen
Jij durftquote:
Weinig muggen hierquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jij durft![]()
Hier zou het al vol met muggen zitten dan
Jammer Karzai. Hoop dat je weer een keer terug komtquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
Dotjequote:
Morguh Stigquote:
Zit er geen airco in de treinquote:Op donderdag 19 juni 2025 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen PSSSSJTT maakte de trein een noodstop en de stroom lijkt er ook wel af te zijn. Vlak voor Olst. Overstap in Zwolle kan alvast de kachel in. We zien het wel.
Het is altijd wat op die lijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen PSSSSJTT maakte de trein een noodstop en de stroom lijkt er ook wel af te zijn. Vlak voor Olst. Overstap in Zwolle kan alvast de kachel in. We zien het wel.
Nee want we hebben dus geen stroom. Er zijn wat accu's voor noodverlichting maar dat is inmiddels ook even uitgezet. We wachten het af.quote:
O ja domme ik. Ben je een keer blij dat er weer treinen rijden krijg je ditquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want we hebben dus geen stroom. Er zijn wat accu's voor noodverlichting maar dat is inmiddels ook even uitgezet. We wachten het af.
lushquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
denk dat ik dit wel hier kan vragen:
Zoek nog iets van bruisballen ofzo voor in bad om kado te doen aan iemand, tips?
BEN JE MAANDAG JARIG SCHOLLETJEquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje werken en dan moet ik maar onderduiken voor mensen die het nodig vinden dat ik mn verjaardag moet vieren, al ontkom ik er maandag niet aan
Pffff gedoe. Hopelijk is het snel opgelost.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op ns.nl staat inmiddels geen treinen tussen Zwolle en Deventer door een defecte trein. Nou dat klopt wel.
hmm, zo te zien verzonden uit frankrijk, kan je dat ergrns in NL kopen? anders is het niet op tijdquote:
soms ben ik jaloers op mensen die 29 feb jarig zijn want dat scheelt toch 3x gedoequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag ontkom ik er niet aan omdat werk
bijna iedere stad heeft een lushwinkelquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, zo te zien verzonden uit frankrijk, kan je dat ergrns in NL kopen? anders is het niet op tijd
Genoeg drinken bij je?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
We staan er nog. Af en toe gaat het licht aan en uit. Er lopen telefonerende mensen op en neer. Ze hopen dat ze het zelf kunnen oplossen. We gaan het zien.
Mijn stad niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bijna iedere stad heeft een lushwinkel
goed verstopt op de site maar zie dat er idd 1 in the mall zit, hier on de stad niet in iedergevalquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bijna iedere stad heeft een lushwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |