quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
Eten bijna klaar
Kiepkluifjes, aardappelpartjes uit de oven, en spinazie
ik ben trots op jequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet dat jij uit (December) 1980 komt....
En Gerrie is 2 dagen voor mij jarig en 1 jaar jonger.. Voor de rest gebruik ik Feesboek....
Als het te heet wordt ben je iig op de goede plek om even af te koelenquote:
En @gianni61 is 24 januari jarigquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben trots op je
dud0r was afgelopen zondag jarg, dat weet ik ook nog
da ben ik tegen die tijd alweer vergetenquote:
Ik ben 2 dagen ervoor jarigquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
da ben ik tegen die tijd alweer vergeten
sorry ook die ga ik vergeten.quote:
Ik ben vorig jaar m'n eigen verjaardag vergetenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
sorry ook die ga ik vergeten.
ik ben al blij dat ik mn eigen verjaardag, die van mn ouders en die van mn zus kan onthouden.
Waar FOK! Toch allemaal goed voor isquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar m'n eigen verjaardag vergetenVolgens mij realiseerde ik het me pas toen ik de KSC opende en gefeliciteerd werd.
das wel heul knapquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar m'n eigen verjaardag vergetenVolgens mij realiseerde ik het me pas toen ik de KSC opende en gefeliciteerd werd.
Google agenda daar staat mijn familie idd ook in. Ow en @yvonne ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
veel verjaardagen staan in mn agenda dus hoef ik niet perse te onthouden
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % van de huidige jeugd weet dat een 06-nummer vroeger heel iets anders was en dan bedoel ik niet 06-11quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel heul knap
maar nee ik schreeuw wel dat ik blij ben mn eigen verjaardag te onthouden, maar die is niet zo moeilijk aangezien het ook mijn telefoonnummer is.
oh die solero shots haalde ik vroeger altijd als ik met mijn vader naar de snackbar gingquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden waren die donkerrode er ook. Er kwam er ook eens een uit met grapefruit, die was ook lekker. Maar die donkerrode is toen eens verdwenen en nu zag ik’m eindelijk weer. Net zoals die solero shots, ook weg.
Die gele zijn ook lekker ja, maar die donkerrode blijven toch wel m’n favoriet.
Heb wel het idee dat ze kleiner zijn dan vroeger.
0906quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % van de huidige jeugd weet dat een 06-nummer vroeger heel iets anders was en dan bedoel ik niet 06-11
Was het bestaan van 06-11 al helemaal vergetenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel % van de huidige jeugd weet dat een 06-nummer vroeger heel iets anders was en dan bedoel ik niet 06-11
008quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het bestaan van 06-11 al helemaal vergeten
Stond mooi op de Porsche cabrio's van de politiequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het bestaan van 06-11 al helemaal vergeten
nummerinformatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |