Vroegah was Lush hét merk voor dat soort dingen. Weet niet of dat nu nog zo isquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
denk dat ik dit wel hier kan vragen:
Zoek nog iets van bruisballen ofzo voor in bad om kado te doen aan iemand, tips?
Je bent een bever ipv een tijgerquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook wel lekker
Normaal knaag ik op dwt houtje, nu knagen op een dropstokje
[..]
HEMAquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
denk dat ik dit wel hier kan vragen:
Zoek nog iets van bruisballen ofzo voor in bad om kado te doen aan iemand, tips?
Ik wist het nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet @:bomenverzameling niet, of durft hij niet hardop te vermelden
Verkeerde account @CherryLipsquote:
Maar ik zo lekker kiepkluivenquote:
SUPERBOSTIJGERINquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
Eten bijna klaar
Kiepkluifjes, aardappelpartjes uit de oven, en spinazie
ik ook niet hoorquote:
*wrijft in handjes*quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:cherrylips is volgens mij een Hema pyramid scheme begonnen.
nog schaarser kleden een optie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de brandweer zoekt nog mensen voor in de bediening bij het Oktoberfest. Moeten vrouwen zijn, want er moet zoveel mogelijk bier verkocht worden om de kas te spekken![]()
Ettoooooooooooooooooooo KrokEtto!quote:
Kun je mooi brandweer op je CV zettenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de brandweer zoekt nog mensen voor in de bediening bij het Oktoberfest. Moeten vrouwen zijn, want er moet zoveel mogelijk bier verkocht worden om de kas te spekken![]()
Ik weet dat jij uit (December) 1980 komt....quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet hoor![]()
ik ben ook niet attent enzo, onthoud amper verjaardagen en al helemaal geen leeftijden
Een brandweervrouw met een net iets te diep decolleté en ze kunnen gelijk een paar nieuwe brandweerwagens kopenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je mooi brandweer op je CV zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |