quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Goed zo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
dacht eerst aan een grote hoornaar of zo omdat die groot en oranje wasquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ziet er erg stoer uit. Nog nooit gezien.
Ik had die jaren geleden vaak. Maar vind dat stokje zo goor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had maandag nog 2 pakken gehaald want aanbieding
Ja ik maar eentje om het te proberen (en nog een doos calippo's en cornetto'squote:Op woensdag 18 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had maandag nog 2 pakken gehaald want aanbieding
exotic?quote:
Nee, de rode.quote:
Was het niet een raketje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die jaren geleden vaak. Maar vind dat stokje zo goor.
Nu komt die precies in het midden uit, het hoogste punt dus bij het puntdakquote:
Nee, ik heb gewoon ogen.quote:
oh die heb ik nooit opquote:
Oh ik vond het wel prima, niet echt denderende drop, beetje het niveau Engelse drop, maar lekkerder dan een houten stokjequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden waren die donkerrode er ook. Er kwam er ook eens een uit met grapefruit, die was ook lekker. Maar die donkerrode is toen eens verdwenen en nu zag ik’m eindelijk weer. Net zoals die solero shots, ook weg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh die heb ik nooit op![]()
maar die exotic is altijd wel nice dus die vast ook wel
Ik pleur dat stokje altijd weg. Vind het echt niet te vergelijken met Engelse drop eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel prima, niet echt denderende drop, beetje het niveau Engelse drop, maar lekkerder dan een houten stokje
Nee heel eerlijk is het lekkerder dan Engelse dropquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik pleur dat stokje altijd weg. Vind het echt niet te vergelijken met Engelse drop eigenlijk
Neequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heel eerlijk is het lekkerder dan Engelse drop
Oh die vind ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat. Gaat toch net iets beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook wel lekker
Normaal knaag ik op dwt houtje, nu knagen op een dropstokje
Ben jij zo'n houtknager?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook wel lekker
Normaal knaag ik op dwt houtje, nu knagen op een dropstokje
Oh die vind ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
@loveislikeakissquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
denk dat ik dit wel hier kan vragen:
Zoek nog iets van bruisballen ofzo voor in bad om kado te doen aan iemand, tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |