ik wel vaker , zoals gezegd: voor zware dingen of veel dingen erg handig..quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit boodschappen laten bezorgen
die zijn lekker fris jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Fles is al heel snel trots op @CherryLips .quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral ook met grote of zware dingen is het handig, zeker als het een goede aanbieding is en je wilt je voorraadkast vullen zodat Fles trots op je kan zijn.
Die ziet er erg stoer uit. Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
oh ja oranje kalmlangpoot heb ik ook toegevoegd die vloog mijn studeerkamer binnen tijdens het werk met veel kabaal
Goorlapquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Crack_ Eindelijk een keertje Liuk op, denk dat dit nu mijn favoriete waterijsje is
Ik heb ook nog Calippo's liggen, ben benieuwd naar de limoen variantquote:
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taart, kibbensoep en een paar boterhammen net.
Die is lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Calippo's liggen, ben benieuwd naar de limoen variant
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
Goed zo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
dacht eerst aan een grote hoornaar of zo omdat die groot en oranje wasquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ziet er erg stoer uit. Nog nooit gezien.
Ik had die jaren geleden vaak. Maar vind dat stokje zo goor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had maandag nog 2 pakken gehaald want aanbieding
Ja ik maar eentje om het te proberen (en nog een doos calippo's en cornetto'squote:Op woensdag 18 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had maandag nog 2 pakken gehaald want aanbieding
exotic?quote:
Nee, de rode.quote:
Was het niet een raketje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die jaren geleden vaak. Maar vind dat stokje zo goor.
Nu komt die precies in het midden uit, het hoogste punt dus bij het puntdakquote:
Nee, ik heb gewoon ogen.quote:
oh die heb ik nooit opquote:
Oh ik vond het wel prima, niet echt denderende drop, beetje het niveau Engelse drop, maar lekkerder dan een houten stokjequote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had die jaren geleden vaak. Maar vind dat stokje zo goor.
Jaaaaaren geleden waren die donkerrode er ook. Er kwam er ook eens een uit met grapefruit, die was ook lekker. Maar die donkerrode is toen eens verdwenen en nu zag ik’m eindelijk weer. Net zoals die solero shots, ook weg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh die heb ik nooit op![]()
maar die exotic is altijd wel nice dus die vast ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |