quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
lievies ik ga deze sc verlaten licht waarschijnlijk mee meer aan mij dan jullie maar ik voel geen connectie meer![]()
Morgen of over paar daagjes weer proberen johquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
lievies ik ga deze sc verlaten licht waarschijnlijk mee meer aan mij dan jullie maar ik voel geen connectie meer![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Morgen of over paar daagjes weer proberen joh
ditquote:
Ja even gekekenquote:
Gaan ze de vloer ook doen of doe je dat zelf?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja even gekekenMaar kan er verder nog niet zoveel, ligt nog geen vloer in en er is geen verlichting
Daar ben ik nog over aan het twijfelenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaan ze de vloer ook doen of doe je dat zelf?
Kan die niet gewoon op het balkon gaan liggen, deur staat toch openquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Je kunt altijd prijs opvragen en dan beslissenquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik nog over aan het twijfelenHet is zeg maar nogal, eehm, creatief qua leidingen
En ik wil er ook nog isolatie in hebben
Deur open zonder hor?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja sowieso moeten ze nog wel een keertje langskomen om het lichtpunt te verplaatsen (en weer aan te sluiten), de lamp hing in de weg en kan niet op dezelfde plek terug. Gelukkig is het nu lang lichtquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je kunt altijd prijs opvragen en dan beslissen
Jij durftquote:
Weinig muggen hierquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jij durft![]()
Hier zou het al vol met muggen zitten dan
Jammer Karzai. Hoop dat je weer een keer terug komtquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:43 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |