deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika welquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
De classic paprika? Gele bus is dat.
Die nieuwe is oranje, die vind ik echt niet lekker.
Hmm ik weet nog dat ik de inhoud heb weggegooidquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika wel
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbelquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
hmm.. bus pringles paprika..
maar de chips zijn net de helft voorzien van paprikapoeder
Geen idee eigenlijk, hier in de nachtwinkels hebben ze de gele gelukkig nogquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
deze is oranje, vind em niet geweldig, maar ook niet echt vies ofzo.. te weinig paprika wel
zijn ze alle 2 nog op de markt dan?
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, hier in de nachtwinkels hebben ze de gele gelukkig nog
ik koop echt zelden chips en als ik dan wat koop zijn het bugels icm wat roomkaas of pringelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbel
Die naturel vond ik tot een tijdje terug ook best ok, nu is het smakeloze kartonquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alle chips lijkt dat tegenwoordig wel, alleen een paar huismerk chips heeft nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheid paprikapoeder, en dan meestal ook alleen maar bij de ribbel
nederlands eroverheen geplakt, anders mogen ze het niet verkopenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?
Zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schimmige import met een inhoudslabel in onleesbare talen?
Bugles zit ook nauwelijks meer smaak aan, maar misschien dat jou dat minder stoort als je ze diptquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop echt zelden chips en als ik dan wat koop zijn het bugels icm wat roomkaas of pringels
ik ben te veel een gewoontedier om bij de lokale ali te gaan zoeken naar alternatieven voor mijn dingenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja![]()
De lipton thee halen we ook veel goedkoper bij zo'n Ali zaakje
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlands eroverheen geplakt, anders mogen ze het niet verkopen
good pointquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijn
Nee doen wij ook zeker niet, gewoon per toeval die grote dozen gezien toen we er voor iets anders kwamen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben te veel een gewoontedier om bij de lokale ali te gaan zoeken naar alternatieven voor mijn dingen
probleem is dat ik geen enkele reden heb om daar te komenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee doen wij ook zeker niet, gewoon per toeval die grote dozen gezien toen we er voor iets anders kwamen.
Andere taal inderdaad, maar goedkoper en proeft hetzelfde
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar in België ook zo strikt mee zijn
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlandsquote:
Het is meer de vraag of het mag of dat ze het nog niet hebben ontdektquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlands
Is hier om de hoek en vaak heel laat open, de super er tegenover is dan al lang dicht dus dat is dan de redenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen enkele reden heb om daar te komen
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-vanquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens op letten, maar bij de thee mag het blijkbaar zonder nederlands
ahaquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is hier om de hoek en vaak heel laat open, de super er tegenover is dan al lang dicht dus dat is dan de reden
Waarschijnlijk kunnen ze zich er daar vaak onderuit lullen als het er in het Frans op staatquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-van
zo te zien niet zo strikt bij jou
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer de vraag of het mag of dat ze het nog niet hebben ontdekt
Ah kijk Schollie zoekt het gewoon op voor onsquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
https://economie.fgov.be/(...)tor/etikettering-van
zo te zien niet zo strikt bij jou
Hele straat vol Ali's, restaurantjes, take-away, heul veul kappers etc.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
nee, de ali hier in het winkelcentrum is volgens mij eerder dicht dan de albert heijn
Ook wel typisch dat bij het kopje 'nuttige links' het blokje Etiketteringsregels gelijk doorlinkt naar de Franstalige websitequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ah kijk Schollie zoekt het gewoon op voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |