Dotjequote:
Morguh Stigquote:
Zit er geen airco in de treinquote:Op donderdag 19 juni 2025 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen PSSSSJTT maakte de trein een noodstop en de stroom lijkt er ook wel af te zijn. Vlak voor Olst. Overstap in Zwolle kan alvast de kachel in. We zien het wel.
Het is altijd wat op die lijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen PSSSSJTT maakte de trein een noodstop en de stroom lijkt er ook wel af te zijn. Vlak voor Olst. Overstap in Zwolle kan alvast de kachel in. We zien het wel.
Nee want we hebben dus geen stroom. Er zijn wat accu's voor noodverlichting maar dat is inmiddels ook even uitgezet. We wachten het af.quote:
O ja domme ik. Ben je een keer blij dat er weer treinen rijden krijg je ditquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want we hebben dus geen stroom. Er zijn wat accu's voor noodverlichting maar dat is inmiddels ook even uitgezet. We wachten het af.
lushquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
denk dat ik dit wel hier kan vragen:
Zoek nog iets van bruisballen ofzo voor in bad om kado te doen aan iemand, tips?
BEN JE MAANDAG JARIG SCHOLLETJEquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje werken en dan moet ik maar onderduiken voor mensen die het nodig vinden dat ik mn verjaardag moet vieren, al ontkom ik er maandag niet aan
Pffff gedoe. Hopelijk is het snel opgelost.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op ns.nl staat inmiddels geen treinen tussen Zwolle en Deventer door een defecte trein. Nou dat klopt wel.
hmm, zo te zien verzonden uit frankrijk, kan je dat ergrns in NL kopen? anders is het niet op tijdquote:
soms ben ik jaloers op mensen die 29 feb jarig zijn want dat scheelt toch 3x gedoequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag ontkom ik er niet aan omdat werk
bijna iedere stad heeft een lushwinkelquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, zo te zien verzonden uit frankrijk, kan je dat ergrns in NL kopen? anders is het niet op tijd
Genoeg drinken bij je?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
We staan er nog. Af en toe gaat het licht aan en uit. Er lopen telefonerende mensen op en neer. Ze hopen dat ze het zelf kunnen oplossen. We gaan het zien.
Mijn stad niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bijna iedere stad heeft een lushwinkel
goed verstopt op de site maar zie dat er idd 1 in the mall zit, hier on de stad niet in iedergevalquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bijna iedere stad heeft een lushwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |