Ik respecteer je zienswijze, maar in zijn geheel deel ik hem niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ga maar is keihard huilen
De recente oorlogsvoeringen in Irak, Afghanistan en Oekrane hebben aangetoond dat oorlogen niet in het luchtruim gewonnen worden maar op de grond.
En nu weer gauw terug op je stapelbed.
Voorlopig is het nog niet eens gelukt om de nucleaire capaciteit van Iran te vernietigen, dit omdat Iraans belangrijkste nucleaire installatie in een berg zit. Iets dat de Amerikanen met hun bunkerbusters wel zou lukken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
'Air superiority' betekent dat je je vrijuit in het luchtuim kunt bewegen zonder de kans om neergehaald te worden door luchtafweergeschut. Dat betekent niet dat een land geen raketten meer kan lanceren. Isral heeft afgezien van een drone geen enkele straaljager verloren en kan zonder tegenstand allerlei doelen bestoken.
Dat zegt toch niks over wel of geen 'air superiority' te hebben bereikt? Daar ging het om.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niet eens gelukt om de nucleaire capaciteit van Iran te vernietigen, dit omdat Iraans belangrijkste nucleaire installatie in een berg zit. Iets dat de Amerikanen met hun bunkerbusters wel zou lukken.
Ik vraag me af of de VS dat wel kan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niet eens gelukt om de nucleaire capaciteit van Iran te vernietigen, dit omdat Iraans belangrijkste nucleaire installatie in een berg zit. Iets dat de Amerikanen met hun bunkerbusters wel zou lukken.
Nou... ligt er wel een beetje aan hoe diep verstopt alles is. Is geen garantie die bunkerbusters.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze gaan het proberen. Het speeltje moet wel getest worden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de VS dat wel kan.
Ik denk dat het dat vooral is. Je hebt er niks aan als je lanceerinstallaties systematisch uit worden geschakeld.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Van wat ik begreep heeft Iran nog steeds niet zijn beste raketten gebruikt. Maar goed, we hebben totaal geen idee of die bestaan, lanceerbaar zijn, etc.
Ik vraag me af hoe je aan die feedback gaat komen. Dan moet je toch echt een insider hebben, lijkt me?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan het proberen. Het speeltje moet wel getest worden.
Het wemelt er van de Mossad agentenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je aan die feedback gaat komen. Dan moet je toch echt een insider hebben, lijkt me?
quote:La France va prendre une initiative pour proposer un rglement ngoci exigeant , annonce l'lyse
L'lyse fait galement savoir qu'Emmanuel Macron appelle Isral mettre urgemment fin aux frappes sans lien avec le programme nuclaire et balistique iranien . Le prsident de la Rpublique demande par ailleurs au Quai d'Orsay de faciliter le dpart des Franais qui veulent quitter l'Iran ou Isral.
Ja doei, Macron. Isral komt natuurlijk niet bij die nucleaire sites zonder de verdediging uit de lucht te houden.quote:Frankrijk zal "een initiatief" nemen om "een veeleisende, onderhandelde oplossing voor te stellen", kondigt het lyse aan.
Het lyse kondigde tevens aan dat Emmanuel Macron Isral oproept om "dringend te stoppen" met aanvallen "die niets te maken hebben met het Iraanse nucleaire en ballistische raketprogramma". De president verzocht de Quai d'Orsay tevens om "het vertrek te faciliteren" van Franse burgers die Iran of Isral willen verlaten.
Dit zou je ook kunnen lezen als:quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:04 schreef Qarrad het volgende:
https://www.leparisien.fr(...)d2-b2e3-a17c34dcaaac
[..]
[..]
Ja doei, Macron. Isral komt natuurlijk niet bij die nucleaire sites zonder de verdediging uit de lucht te houden.
Trump heeft zoveel gezworen wat achteraf allemaal bullshit bleek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen. Trump heeft in zijn presidentiele campagne gezworen geen oorlogen te voeren
Met een explosief karakterquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ze zitten daar zelfs in hun portemonnee
Het is nieuws als het gn bullshit isquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Trump heeft zoveel gezworen wat achteraf allemaal bullshit bleek.
Ik snap niet zo goed dat "voorlopig is het ze nog niet eens gelukt om de nucleaire capaciteit van Iran te vernietigen" wordt aangedragen. Alsof dat vreemd is of het allemaal niet zoveel voorstelt. We zijn pas zes dagen onderweg en Isral heeft het luchtruim boven een land dat 75x zo groot is als zijzelf, met 9 x meer inwoners en op minimaal 2.300 km (!) afstand al in handen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou... ligt er wel een beetje aan hoe diep verstopt alles is. Is geen garantie die bunkerbusters.
Ja dat kunnen ze.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de VS dat wel kan.
Bovendien zit veel daarvan 100m onder de grond.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat "voorlopig is het ze nog niet eens gelukt om de nucleaire capaciteit van Iran te vernietigen" wordt aangedragen. Alsof dat vreemd is of het allemaal niet zoveel voorstelt. We zijn pas zes dagen onderweg en Isral heeft het luchtruim boven een land dat 75x zo groot is als zijzelf, met 9 x meer inwoners en op minimaal 2.300 km (!) afstand al in handen.
Wat verwacht men dan? Dat je dat binnen een dagje allemaal regelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |