Ga je dat missen als je straks niet meer in een gemeenschappelijk huis woont?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zal wel lekker rustig worden bij de koffie zo. Vandaag zijn 2 vaste bezoekers van de koffiemomenten verhuisd...
Ze willen het ochtend moment ook schrappen omdat er dan waarschijnlijk toch niemand komt, want van de mensen die wel komen (zoals ik) is bijna iedereen in de ochtend op hun werk of dagbesteding...
waaaaaaaaauwquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Was een mooie dag vandaag
[ afbeelding ]
wat ga je daar allemaal van kopenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Lol, nieuwe betaalspecificatie van ABP
Ik krijg vanaf volgende maand wel 1 hele cent meer
Chocola!quote:
Ik denk in het begin wel, maar ik denk dat dat op den duur wel gaat wennenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je dat missen als je straks niet meer in een gemeenschappelijk huis woont?
Is toch een hele centquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
En je krijgt natuurlijk meer vrijheid terugquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk in het begin wel, maar ik denk dat dat op den duur wel gaat wennen
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is toch een hele cent
een paar hele centen samen en je bent zo miljonair
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Je krijgt ¤3 per maand en je mag pas in 2137 met pensioenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."
2180 is het voor mij inmiddelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je krijgt ¤3 per maand en je mag pas in 2137 met pensioen
Error 403: Forbidden; please return in June 2085.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."
i wishquote:
sjotversju... toch geen drugs in de colaquote:Het gezin vermoedde dat het eten van gesuikerde colaflesjes van Haribo de boosdoener was. De forensische opsporing van de politie Twente onderzocht het restantsnoep en constateerde dat er iets in het snoepgoed zat dat er niet in hoorde: cannabis. Een onterechte constatering, blijkt nu.
jeetje echtquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjotversju... toch geen drugs in de cola
Heel imperium ingestort.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjotversju... toch geen drugs in de cola
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te gevenquote:De luchtvaartpolitie heeft dezelfde bevoegdheden als de politie op straat. Zo nodig kan ze bekeuringen uitdelen. Ze werkt met helikopters en vliegtuigen met video- en infraroodcamera’s.
Theo en Thea en het colaflesjesimperiumquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je krijgt natuurlijk meer vrijheid terug
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te geven
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te geven
Soort Airwolf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderzoek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ritter Sport Coockie Crunch is het geld niet waard
Het was gelukkig maar 1,50 euro bij de Hoogvliet, maar neuh. Die met cornflakes is lekkerder als ze die nog hebbnequote:Op woensdag 18 juni 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderzoek.
Dat zekerquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh leuke mail, er moet 8 fte meer uit dan verwacht. En er moest al zo veel weg![]()
Dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh leuke mail, er moet 8 fte meer uit dan verwacht. En er moest al zo veel weg![]()
Er wordt op veel plekken weer even FTE opruiming gehouden volgens mij. Weet je al of jij je baan behoudt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er dan zoveel werk weg ook?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en er moest al bijna een kwart weg
stom, verwachten ze volgend jaar geen studenten die moeten leren wat MTO is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt op veel plekken weer even FTE opruiming gehouden volgens mij. Weet je al of jij je baan behoudt?
We weten nog niet zo veel. Er moeten mensen weg maar kan ook dat mensen zelf weggaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat er dan zoveel werk weg ook?
Jawel, die mogen allemaal van elkaar lerenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stom, verwachten ze volgend jaar geen studenten die moeten leren wat MTO is?
achja, ik zie het wel. Heb vooral geen zin in langdurig gedoequote:
oh the horrorquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, die mogen allemaal van elkaar leren
Jij bent STING, ik ben STIGquote:
nee serieusquote:
Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander leuk nieuws, ik heb 100 dagen van minimaal 10.000 stapjes
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja dat denk ik wel. Vooral boven verhuizen mensen best snel weer want best klein.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar verhuizen die heen? neem aan dat ze weer naar een sociale woningbouw woning verhuizen?
Hebben ze dan geen wachttijd bij jullie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Vooral boven verhuizen mensen best snel weer want best klein.
Jawel gaat op inschrijftijd. Maar ik sta sinds ik hier woon ook alweer ingeschreven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen wachttijd bij jullie?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh dat laatste klinkt wel een beetje kromquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn ook situaties waar mensen groter willen maar nog niet voor in aanmerking komen
sta je nr1 op de lijst voor een appartement met 3 slaapkamers, moet je met 3 personen zijn om het te mogen huren
mevrouw was 8 maanden zwanger, maarja, dat was nog geen 3 personen dan he, dus dan mag je nog niet
zaterdagquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
weer een goede reden om te trakteren
het is ergens logisch, heb ook studenten meegemaakt rond deze tijd die geweigerd werden want 'mag niet hier wonen als je nog student bent' en de student daar zit van.... het is juni, het is letterlijk alleen nog wachten op mijn cijfersquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat laatste klinkt wel een beetje kromDen Haag hanteert dat ook trouwens, de grotere woningen zijn voor meerpersoons-huishoudens
Oef. Dat is een hoop.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Primaire behoefte is datquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Enige reden die ik kan bedenken om ooit te verhuizen is als ik geen plek meer heb om LEGO neer te zetten.
iets met wal en schip inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
Tegelijk is het wel krom dat, als je net teveel verdient voor de kleinere woningen, je alleen op de grotere mag reageren, waarvan veruit de meeste dus geoormerkt zijn voor meerdere personen.
Dus ik mag gewoon nergens wonen?
Daar komt het wel op neer. Wel krom verder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
Tegelijk is het wel krom dat, als je net teveel verdient voor de kleinere woningen, je alleen op de grotere mag reageren, waarvan veruit de meeste dus geoormerkt zijn voor meerdere personen.
heb al paar keer kaart bekekenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is ergens logisch, heb ook studenten meegemaakt rond deze tijd die geweigerd werden want 'mag niet hier wonen als je nog student bent' en de student daar zit van.... het is juni, het is letterlijk alleen nog wachten op mijn cijfers
Good busyquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klopt al is dat nog steeds niet heel goedkoop ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook krom dat mensen die ooit weinig verdienen en toen in een sociale woning konden gaan wonen, hun hele leven in die sociale woning mogen wonen
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt al is dat nog steeds niet heel goedkoop ofzo.
Dat sociale huur tegenwoordig ook niet heel goedkoop meer is ofzo.quote:
Een creatieve constructie bedenken waardoor de helft van je inkomen via een schimmige private off-shore account wordt weggesluisd naar een niet traceerbare locatie zodat je inkomen laag genoeg isquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wat vrolijkers, fruit uit eigen tuinie@:essnhills
De huur niet, maar het valt onder een bedrag dat je nog net subsidie kan krijgen wanneer je arm bent.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sociale huur tegenwoordig ook niet heel goedkoop meer is ofzo.
Ik betaal gewoon de volle mep en vind het nog steeds een boel geld. Ben wel blij dat ik dit gekregen heb en niet particulier hoef te huren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:26 schreef drakin het volgende:
[..]
De huur niet, maar het valt onder een bedrag dat je nog net subsidie kan krijgen wanneer je arm bent.
Dus huur min de subsidie betaal je dan uiteindelijk.
oh, dat zou wel kunnen, daar heb ik weinig inzicht inquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat sociale huur tegenwoordig ook niet heel goedkoop meer is ofzo.
Dan ben je niet arm genoeg of hebt nooit om subsidie gevraagdquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon de volle mep en vind het nog steeds een boel geld. Ben wel blij dat ik dit gekregen heb en niet particulier hoef te huren.
Niet arm genoeg, maar niet rijk genoeg voor iets anders.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je niet arm genoeg of hebt nooit om subsidie gevraagd
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je niet arm genoeg of hebt nooit om subsidie gevraagd
wat voor drakin rijk is kan voor muis als arm voelen hequote:Op woensdag 18 juni 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet arm genoeg, maar niet rijk genoeg voor iets anders.
Eigenlijk doe ik dat al. Als ik vorig jaar naar fulltime zou zijn gegaan, had ik nu niet eens meer op een sociale huurwoning mogen reageren. Maar de net-boven-het-punt-van-sociale-huur is volgens mij nog lastiger om iets te vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En gewoon minder gaan werken.
Soms is het goedkoper om minder te gaan werken.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een creatieve constructie bedenken waardoor de helft van je inkomen via een schimmige private off-shore account wordt weggesluisd naar een niet traceerbare locatie zodat je inkomen laag genoeg is![]()
Hmm, @:Citizen.Erased gaat iets met creatieve facturaties doen, zou die zoiets gaan doen?
Ik zit gelukkig voorlopig nog in de doelgroep van mijn woningquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat al. Als ik vorig jaar naar fulltime zou zijn gegaan, had ik nu niet eens meer op een sociale huurwoning mogen reageren. Maar de net-boven-het-punt-van-sociale-huur is volgrns mij nog lastiger om iets te vinden.
Toen ik 24 uur p/w bij Ikea werkte had ik hier al geen recht meer op, ook niet op een sociale woning trouwens. Maar verdiende toen best wel heel erg overdreven goed voor het simpele baantje wat het was (lees: 24 netto per uur)quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet arm genoeg, ben je al snel. Toen ik 40 uur op het lab werkte en 2000 netto verdiende, kreeg ik ook geen huursubsidie ondanks aanvraag. En de zorgtoeslag was ook snel afgelopen ondanks aanvraag.
Maar als je eenmaal sociale huur hebt kunnen ze je er niet uit trappenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat al. Als ik vorig jaar naar fulltime zou zijn gegaan, had ik nu niet eens meer op een sociale huurwoning mogen reageren. Maar de net-boven-het-punt-van-sociale-huur is volgrns mij nog lastiger om iets te vinden.
ik vind het nog steeds kansloos maar dan heb ik het over het beleid. Het is niet meer dan logisch dat de bewoners dit doenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal sociale huur hebt kunnen ze je er niet uit trappen
Vroegah vond ik het altijd echt kansloos, maar nu ben ik zelf een scheefhuurder
Jup, ik kom rond van minder dan iemand met een uitkering, niet voldoende werk als zzper/eigen bedrijf heet dat.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wat voor drakin rijk is kan voor muis als arm voelen he![]()
Ja, je kunt het de meeste mensen inderdaad niet kwalijk nemen dat ze dat doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds kansloos maar dan heb ik het over het beleid. Het is niet meer dan logisch dat de bewoners dit doen
Ik weet wel een plekje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, ik kom rond van minder dan iemand met een uitkering, niet voldoende werk als zzper/eigen bedrijf heet dat.
Komt vanaf deze maand wel verandering in dus nu wordt het uitzoeken waar ik al dat geld moet dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |