hier 25 maar het voelt best fribs, gek dat soms werktquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:31 schreef STING het volgende:
25.9C hier binnen, ventilator geen overbodige luxe.
Slapen wel. Werken met dat weer is gewoon super kut..quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook 31 graden zie ik. Kan je een beetje slapen met die warmte?
Ja, gek is dat af en toe hoe dezelfde temperatuur heel anders kan voelen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier 25 maar het voelt best fribs, gek dat soms werkt
ja kan ik mij voorstellenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slapen wel. Werken met dat weer is gewoon super kut..
wil ze die 6 tegels van jou er niet tussen leggen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt binnenkort allemaal tegels in de tuin en dan mag ik haar grasmaaier hebben zei ze.En zo'n ding om de zijkanten te doen.
lekker op tijdquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Pas vorige week en vandaag natuurlijk offertes aangevraagd voor een airco, terwijl ik er in de winter al aan dacht
Sukkelquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Pas vorige week en vandaag natuurlijk offertes aangevraagd voor een airco, terwijl ik er in de winter al aan dacht
komen nog wel meer dagenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Het ding is dat er nu waarschijnlijk al flinke wachtrijen zijn terwijl je in de winter een week later de monteur al op je stoep hebt staan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog wel meer dagen![]()
Ben benieuwd wat dat tegenwoordig kost een airco met installatie
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
ja dat ook iddquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er nu waarschijnlijk al flinke wachtrijen zijn terwijl je in de winter een week later de monteur al op je stoep hebt staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Op z'n minst een paar duizend euro.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog wel meer dagen![]()
Ben benieuwd wat dat tegenwoordig kost een airco met installatie
Werk- & slaapkamerquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetjeEn waar wil je hem plaatsen?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil ze die 6 tegels van jou er niet tussen leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |