Nou. Is maar 1,5 punt van een voldoende af. Dat is toch op het randje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
ik krijg een email 'hoiii, ik ben het niet eens met deze vraag dus hopelijk wordt ie goedgekeurd want ik zit op het randje van een voldoende' persoon heeft een vier
![]()
![]()
ligt er ook aan hoe dik de rand isquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou. Is maar 1,5 punt van een voldoende af. Dat is toch op het randje.
Was dat zaagmans om de week doormiddel te zagen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Ah met de zaag door het gewapend stucgaas, wat een heerlijk geluid
Iedere container is gedeeld als je brutaal genoeg bent.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb hier gewoon 2 gedeelde groene containers staan buiten
Klinkt meer als een hysterische tandarts met een boorhamerquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat zaagmans om de week doormiddel te zagen?
Ja, en de scheidslijn loopt helaas recht door zijn zolder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat zaagmans om de week doormiddel te zagen?
Moest @Bomenverzameling niet naar de boortandarts?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een hysterische tandarts met een boorhamer
Wat een klein stukje. Of lijkt dat maar zo.quote:
Mag het voor hem hopen van nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest @:bomenverzameling niet naar de boortandarts?
Is dat bij jou op zolder?
Nee, dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een klein stukje. Of lijkt dat maar zo.
Eigenlijk is het een grillvork die er naast ligtquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een grillvork die er naast ligt
De koffie en het water zijn ook kleinquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
Gemini begint nu stalkerig gedrag te vertonen.
Eerst al op de mobiel geinstalleerd staan na een algemene update.
Daarna de app uitgezet enzo... krijg ik nog meldingen dat ik het aan kan zetten (die meldingen zijn algemeen van google dus niet apart uit te zetten...
en nu gaan ze ook mailen met... welkom bij Gemini.
Het is een beetje chic. Dus het gaat niet in grote hompenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
De koffie en het water zijn ook klein
Maar misschien is het wel gewoon klein, kan ie straks nog een stuk nemen
Eng.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
Gemini begint nu stalkerig gedrag te vertonen.
Eerst al op de mobiel geinstalleerd staan na een algemene update.
Daarna de app uitgezet enzo... krijg ik nog meldingen dat ik het aan kan zetten (die meldingen zijn algemeen van google dus niet apart uit te zetten...
en nu gaan ze ook mailen met... welkom bij Gemini.
tx, scheelt me het geld uitgeven om zelf te testenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ritter Sport Coockie Crunch is het geld niet waard
hier is hij nooit dicht geweestquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
Blokker heeft weer 12 winkels geopend vandaag.
Waaronder 1 bij mijn ouders in het dorp![]()
Maar niet in Hoorn, waar ze vandaan komen.
Ja, dus straks nog een stukjequote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een beetje chic. Dus het gaat niet in grote hompen
Ja er zijn een paar winkels open gebleven. Niets hier in de buurtquote:
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
vond het wel een voordeel toen ik de waterdispenser wilde kopen... daar hadden ze een paar staan, bij expert ook... kon ik mooi even vergelijkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn een paar winkels open gebleven. Niets hier in de buurt
Dat klinkt niet bijster aantrekkelijkquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Saaie melkchocolade met stukjes smakeloze koek
Eigenlijk is alleen de Ritter PFEFFERMINZ de moeite waardquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat klinkt een beetje alsof er iemand met een heggeschaar bezig isquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn weer wat opgeschoven met de voegen slijpen. Nu weer wat dichterbij, hoor het nu ook binnen
quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen de Ritter PFEFFERMINZ de moeite waard
quote:
vol?quote:
Ja, maar dan continu, uren achter elkaarquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof er iemand met een heggeschaar bezig is
Overgegeven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
Koe uitgebroken, lekker bergop achteraan kunnen rennen in de volle zon![]()
quote:
Nice!quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag binnenkort op gesprek komen voor mogelijk nieuwe baan
quote:
quote:
Ik ga zo zwemmenquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst wat stapjes dan voor je nieuwe hapjes
Zwemmenquote:
Solution designer voor facturatie-systemen. Mis alleen de finance-ervaring die ze graag willen hebben, maar dat zie ik niet per se als een probleem.quote:
Dat kan je zo onder de knie hebben. Zodra je met het programma gaat werken leer je die termen e.d. vanzelf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Solution designer voor facturatie-systemen. Mis alleen de finance-ervaring die ze graag willen hebben, maar dat zie ik niet per se als een probleem.
Kan ik dan gewoon wat factuurtjes naar jou sturen en jij zoekt er een 'oplossing' voor?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Solution designer voor facturatie-systemen. Mis alleen de finance-ervaring die ze graag willen hebben, maar dat zie ik niet per se als een probleem.
"BETALEN ZUL JE."quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik dan gewoon wat factuurtjes naar jou sturen en jij zoekt er een 'oplossing' voor?
met een kek designquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik dan gewoon wat factuurtjes naar jou sturen en jij zoekt er een 'oplossing' voor?
Hopelijk zij ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar was toen al weer terug. Was er om 11 uurquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest @:bomenverzameling niet naar de boortandarts?
Is dat bij jou op zolder?
Ahja, en daarna zijn ze bij grmbl aan de slag gegaanquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar was toen al weer terug. Was er om 11 uur
is dit in het ziekenhuis??quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Correct en tevens juist, maar die hadden ze nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
vandaag weer staking?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Tweede achtereenvolgende dag thuiswerken, stomme NS bonden
Nog maar even niet mee over die vogel heen rijden danquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt binnenkort allemaal tegels in de tuin en dan mag ik haar grasmaaier hebben zei ze.En zo'n ding om de zijkanten te doen.
.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm vandaag was wel warm, erg mooi weer laatste dagen. telefoon zegt nu 28 graden
ja ook 31 graden zie ik. Kan je een beetje slapen met die warmte?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Hier gaat het tropisch worden in het weekend voorspellen ze
Die is weg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog maar even niet mee over die vogel heen rijden dan
Ik was net te laat met hier alles dichtdoenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is vandaag een stuk warmer dan mijn weerapp voorspelde. Nu ben ik zo'n figuur die alles open heeft staan
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Hier gaat het tropisch worden in het weekend voorspellen ze
hier 25 maar het voelt best fribs, gek dat soms werktquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:31 schreef STING het volgende:
25.9C hier binnen, ventilator geen overbodige luxe.
Slapen wel. Werken met dat weer is gewoon super kut..quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook 31 graden zie ik. Kan je een beetje slapen met die warmte?
Ja, gek is dat af en toe hoe dezelfde temperatuur heel anders kan voelen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier 25 maar het voelt best fribs, gek dat soms werkt
ja kan ik mij voorstellenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slapen wel. Werken met dat weer is gewoon super kut..
wil ze die 6 tegels van jou er niet tussen leggen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt binnenkort allemaal tegels in de tuin en dan mag ik haar grasmaaier hebben zei ze.En zo'n ding om de zijkanten te doen.
lekker op tijdquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Pas vorige week en vandaag natuurlijk offertes aangevraagd voor een airco, terwijl ik er in de winter al aan dacht
Sukkelquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Pas vorige week en vandaag natuurlijk offertes aangevraagd voor een airco, terwijl ik er in de winter al aan dacht
komen nog wel meer dagenquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
Het ding is dat er nu waarschijnlijk al flinke wachtrijen zijn terwijl je in de winter een week later de monteur al op je stoep hebt staan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog wel meer dagen![]()
Ben benieuwd wat dat tegenwoordig kost een airco met installatie
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef STING het volgende:
ja dat ook iddquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat er nu waarschijnlijk al flinke wachtrijen zijn terwijl je in de winter een week later de monteur al op je stoep hebt staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Op z'n minst een paar duizend euro.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen nog wel meer dagen![]()
Ben benieuwd wat dat tegenwoordig kost een airco met installatie
Werk- & slaapkamerquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetjeEn waar wil je hem plaatsen?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil ze die 6 tegels van jou er niet tussen leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |