Ga je dat missen als je straks niet meer in een gemeenschappelijk huis woont?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zal wel lekker rustig worden bij de koffie zo. Vandaag zijn 2 vaste bezoekers van de koffiemomenten verhuisd...
Ze willen het ochtend moment ook schrappen omdat er dan waarschijnlijk toch niemand komt, want van de mensen die wel komen (zoals ik) is bijna iedereen in de ochtend op hun werk of dagbesteding...
waaaaaaaaauwquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Was een mooie dag vandaag
[ afbeelding ]
wat ga je daar allemaal van kopenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Lol, nieuwe betaalspecificatie van ABP
Ik krijg vanaf volgende maand wel 1 hele cent meer
Chocola!quote:
Ik denk in het begin wel, maar ik denk dat dat op den duur wel gaat wennenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je dat missen als je straks niet meer in een gemeenschappelijk huis woont?
Is toch een hele centquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
En je krijgt natuurlijk meer vrijheid terugquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk in het begin wel, maar ik denk dat dat op den duur wel gaat wennen
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is toch een hele cent
een paar hele centen samen en je bent zo miljonair
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
Je krijgt ¤3 per maand en je mag pas in 2137 met pensioenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."
2180 is het voor mij inmiddelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je krijgt ¤3 per maand en je mag pas in 2137 met pensioen
Error 403: Forbidden; please return in June 2085.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg van hen een pensioenoverzicht, maar het zei alleen maar "Doorwerken lul."
i wishquote:
sjotversju... toch geen drugs in de colaquote:Het gezin vermoedde dat het eten van gesuikerde colaflesjes van Haribo de boosdoener was. De forensische opsporing van de politie Twente onderzocht het restantsnoep en constateerde dat er iets in het snoepgoed zat dat er niet in hoorde: cannabis. Een onterechte constatering, blijkt nu.
jeetje echtquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjotversju... toch geen drugs in de cola
Heel imperium ingestort.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjotversju... toch geen drugs in de cola
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te gevenquote:De luchtvaartpolitie heeft dezelfde bevoegdheden als de politie op straat. Zo nodig kan ze bekeuringen uitdelen. Ze werkt met helikopters en vliegtuigen met video- en infraroodcamera’s.
Theo en Thea en het colaflesjesimperiumquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je krijgt natuurlijk meer vrijheid terug
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |