Netjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander leuk nieuws, ik heb 100 dagen van minimaal 10.000 stapjes
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja dat denk ik wel. Vooral boven verhuizen mensen best snel weer want best klein.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar verhuizen die heen? neem aan dat ze weer naar een sociale woningbouw woning verhuizen?
Hebben ze dan geen wachttijd bij jullie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Vooral boven verhuizen mensen best snel weer want best klein.
Jawel gaat op inschrijftijd. Maar ik sta sinds ik hier woon ook alweer ingeschreven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen wachttijd bij jullie?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh dat laatste klinkt wel een beetje kromquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn ook situaties waar mensen groter willen maar nog niet voor in aanmerking komen
sta je nr1 op de lijst voor een appartement met 3 slaapkamers, moet je met 3 personen zijn om het te mogen huren
mevrouw was 8 maanden zwanger, maarja, dat was nog geen 3 personen dan he, dus dan mag je nog niet
zaterdagquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
weer een goede reden om te trakteren
het is ergens logisch, heb ook studenten meegemaakt rond deze tijd die geweigerd werden want 'mag niet hier wonen als je nog student bent' en de student daar zit van.... het is juni, het is letterlijk alleen nog wachten op mijn cijfersquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat laatste klinkt wel een beetje kromDen Haag hanteert dat ook trouwens, de grotere woningen zijn voor meerpersoons-huishoudens
Oef. Dat is een hoop.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en er moest al bijna een kwart weg
Primaire behoefte is datquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
Enige reden die ik kan bedenken om ooit te verhuizen is als ik geen plek meer heb om LEGO neer te zetten.
iets met wal en schip inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
Tegelijk is het wel krom dat, als je net teveel verdient voor de kleinere woningen, je alleen op de grotere mag reageren, waarvan veruit de meeste dus geoormerkt zijn voor meerdere personen.
Dus ik mag gewoon nergens wonen?
Daar komt het wel op neer. Wel krom verder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
Tegelijk is het wel krom dat, als je net teveel verdient voor de kleinere woningen, je alleen op de grotere mag reageren, waarvan veruit de meeste dus geoormerkt zijn voor meerdere personen.
Dus ik mag gewoon nergens wonen?
heb al paar keer kaart bekekenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is ergens logisch, heb ook studenten meegemaakt rond deze tijd die geweigerd werden want 'mag niet hier wonen als je nog student bent' en de student daar zit van.... het is juni, het is letterlijk alleen nog wachten op mijn cijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |