quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te geven
Soort Airwolf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rij je ergens te hard, komt er ineens een agent uit zo'n helikopter zeilen om je een bekeuring te geven
Bedankt voor het onderzoek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ritter Sport Coockie Crunch is het geld niet waard
Het was gelukkig maar 1,50 euro bij de Hoogvliet, maar neuh. Die met cornflakes is lekkerder als ze die nog hebbnequote:Op woensdag 18 juni 2025 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderzoek.
Dat zekerquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh leuke mail, er moet 8 fte meer uit dan verwacht. En er moest al zo veel weg![]()
Dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh leuke mail, er moet 8 fte meer uit dan verwacht. En er moest al zo veel weg![]()
Er wordt op veel plekken weer even FTE opruiming gehouden volgens mij. Weet je al of jij je baan behoudt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Gaat er dan zoveel werk weg ook?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en er moest al bijna een kwart weg
stom, verwachten ze volgend jaar geen studenten die moeten leren wat MTO is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en er moest al bijna een kwart weg
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt op veel plekken weer even FTE opruiming gehouden volgens mij. Weet je al of jij je baan behoudt?
We weten nog niet zo veel. Er moeten mensen weg maar kan ook dat mensen zelf weggaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat er dan zoveel werk weg ook?
Jawel, die mogen allemaal van elkaar lerenquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stom, verwachten ze volgend jaar geen studenten die moeten leren wat MTO is?
achja, ik zie het wel. Heb vooral geen zin in langdurig gedoequote:
oh the horrorquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, die mogen allemaal van elkaar leren
Jij bent STING, ik ben STIGquote:
nee serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |