Misschien doe ik te hard mijn best om hem van informatie te voorzien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
En hoe dropte de VS die? Hoe groot was die bom?
Zie jij iran dat op dit moment doen?
Nee?
Mooi, dan begrijp je waarom je dus een efficiente, = kleine bom wil hebben. Formaat wat je op een raket kan doen.
Ik heb het Trump nog niet horen zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef vosss het volgende:
Dikke vinger naar iedereen die zei dat de VS echt niet mee ging doen.
Een paar miljoen vluchtelingen maar....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:20 schreef Aether het volgende:
Macron warns attempt at regime change in Iran would bring ‘chaos’
https://www.timesofisrael(...)n-would-bring-chaos/
Na WWII niet misschien. Daarvoor zeker wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, daar kun je een hele uitgebreide discussie over voeren, maar laten we dat hier maar niet doen. Laten we het erop houden dat ontzettend veel landen ter wereld niet met je eens zullen zijn dat de VS sinds WWII i.t.t. Nederland aan de verlichte kant van de geschiedenis staan.
Of toch nietquote:
Je zou bijna gaan hopen dat er hier oorlog komt, wat een stel slappe zakken zijn dat geworden daar ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb het Trump nog niet horen zeggen.
Maar wat is er met die Nederlandse politici aan de hand.. een motie aannemen dat Nederland de Israëlische aanval op Iran 'betreurt'? Wat is dat toch met die figuren. Wat een stront zit er in Den Haag
En dan waarschijnlijk ook de verkeerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een paar miljoen vluchtelingen maar....
Volgende week vanuit het Haagse, LEGO verboden, handgranaten goedgekeurd als kinderspeelgoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar wat is er met die Nederlandse politici aan de hand.. een motie aannemen dat Nederland de Israëlische aanval op Iran 'betreurt'? Wat is dat toch met die figuren. Wat een stront zit er in Den Haag
De stinkarabieren die achter het regime stonden. De Perzen blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk ook de verkeerde.
Mag ik dat zo zeggen?
Weer een kansloze oorlog van Israël en de VS die in eerste instantie zo gewonnen lijkt, maar dan nog 10 jaar blijft dooretteren en uiteindelijk verloren wordt. De miljoenen vluchtelingen worden opgevangen in Europa, 90% van de terreur komt ook hier terecht. Dat wordt voor de jeugd geen woning tot 2040quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het allemaal één groot theater om de MAGA cult te overtuigen dat dit toch écht de allerlaatste optie is na de zogenaamde onderhandelingen en de oproep tot vrede.
Ja precies…quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stinkarabieren die achter het regime stonden. De Perzen blijven natuurlijk.
Kansloos waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een vrij seculier Iran...
Dat wordt de juweel van het Midden-Oosten.
Moge dat snel komen.
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, hoe komen ze erbij om iets anders doen dan keiharde afkeuring voor dit achterlijke gedrag door Israel te uiten. Betreuren wat kansloos.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit wordt het failliet van Amerikaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weer een kansloze oorlog van Israël en de VS die in eerste instantie zo gewonnen lijkt, maar dan nog 10 jaar blijft dooretteren en uiteindelijk verloren wordt. De miljoenen vluchtelingen worden opgevangen in Europa, 90% van de terreur komt ook hier terecht. Dat wordt voor de jeugd geen woning tot 2040
Lijkt me sterk, dat zal eerder die seniele fraudeur die ze de sleutels van het land hebben gegeven zijn.quote:
Is dat uberhaupt ooit eerder gebeurd? Een oorlog winnen binnen een paar dagen zonder één slachtoffer… bizar bizar bizar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Perox het volgende:
[..]
De goeie spullen hebben. Reclame voor het militair industrieel complex van de VS.
Rusland heeft natuurlijk wel nukes dus dat ligt net iets anders. Dit is de reden waarom het hier NU NU NU moet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt ooit eerder gebeurd? Een oorlog winnen binnen een paar dagen zonder één slachtoffer… bizar bizar bizar.
En Rusland zal zich nu ook wel knijpen. Dat nieuwste spul boven Oekraine en ze hebben een mega probleem in Rusland.
Er zijn gewoon slachtoffers en ja. Dat is vaak genoeg gebeurdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt ooit eerder gebeurd? Een oorlog winnen binnen een paar dagen zonder één slachtoffer… bizar bizar bizar.
En Rusland zal zich nu ook wel knijpen. Dat nieuwste spul boven Oekraine en ze hebben een mega probleem in Rusland.
Tja, ik had de indruk dat je met je opmerking reageerde op de Nederlandse uitvinding van de centrifuges na WWII.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na WWII niet misschien. Daarvoor zeker wel.
Alleen Rusland heeft wel kernwapens. Die druk zal hoog gaan oplopen als het zo ver dreigt te komen..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel rust dat eigenlijk gaat geven als het goed gebeurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een vrij seculier Iran...
Dat wordt de juweel van het Midden-Oosten.
Moge dat snel komen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |