abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218024549
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:20 schreef blomke het volgende:

[..]
Ook niet toen je door de telefoon meldde dat je een aantrekkelijke offerte van een concurrent als referentie had?
Nope :N

Zo'n datacentermuts draait gewoon d'r scriptje met beslisboom af.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218024818
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Inmiddels niet meer, ze hebben echt kutburen gekregen.
Maar ik zou denk ik ook niet meer zo snel uit mijn huidige woonplaats vertrekken, hoogstens naar een dorpje in de buurt van waar ik nu woon.
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
  maandag 23 juni 2025 @ 19:39:13 #103
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_218025228
Het huis waar mijn ouders nu wonen niet. Het is een oud huis en blijkbaar is het in elkaar gezet na de vrijdagmiddagborrel want de indeling is volslagen debiel.

Naar het huis waar ze (en ik ook) daarvoor woonden wil ik wel. Een ruim huis met weinig ;ast van buren.

En naar het huis waar we woonden voor de scheiding van mijn ouders wil ik ook wel. Een twee-onder-1-kap (oh nee, dat noemen ze tegenwoordig halfvrijstaand :') ) met een ruime tuin in een rustige wijk.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_218025244
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:

[..]
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218026304
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef blomke het volgende:

[..]
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/
Mooi huis maar een beetje boven mijn budget. :X
pi_218028025
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ziet er echt nice uit
pi_218028194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 01:07 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ziet er echt nice uit
Kun je ongelimiteerd geld op stukslaan denk ik.

Is ook wel gebouwd voor mensen die wat minder hoog waren.

Merk je soms, nog niet super hinderlijk maar begint in de buurt te komen.

En de verdieping eruit ga je ook niet doen, zitten allemaal oude draagbalken in.

Vloer lager is ook niet mega logisch..

Fundering is balen van turf(?). Schijnt de huidige bewoner last mee te hebben die heeft het een en ander in de vloer gegoten..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 juni 2025 @ 11:04:28 #108
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_218029954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:25 schreef Scriptascripta het volgende:
Zeker wel! Lekker groot huis, mooie locatie, grote tuin en vrijstaande garage én twee straten verder van waar ik nu woon. Het is echter na de scheiding van mijn ouders (30 jaar geleden) verkocht en ik geloof niet dat de Staatsloterij of Postcodeloterij mee gaan werken aan de aankoop. Maar als, als als, dan bel ik bij die mensen aan en vraag ik wat ze ervoor willen hebben ❤️
Als ik de loterij won, zou ik ook aanbellen bij de huidige bewoners om een voorstel te doen.
Ik zou er dan niet permanent gaan wonen, maar het als tweede huis/logeeradres inrichten.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  dinsdag 24 juni 2025 @ 11:06:14 #109
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218029976
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:

[..]
Ik was laatst op bezoek bij mijn ouders (15.00 in de middag, in het weekend) en toen gilde het buurmeisje of ik mijn kankerbek wilde houden want ze wilde uitslapen. En met vaderdag zaten we lekker buiten met familie (11 man ofzo) spelletje te doen en toen ging de buurvrouw OPEENS snoeien, zulke mensen zijn het. Mind you not dat mijn ouders hier al 35 jaar wonen en de buren nog geen 5 :')

Waar ik zelf woon hebben we okay buren, aardige mensen maar wat een teringherrie kunnen hun kinderen maken en schelden. Ze proberen er wel bovenop te zitten, maar het lukt ze niet echt.

Dus ja ik zou ook wel vrijstaand willen wonen, maar dat is hier ook niet betaalbaar voor ons.
pi_218030657
Volgende keer terug gillen dat ze oordoppen in moet doen als ze uit wilt slapen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan de lente en zomer omdat mensen dan weer veel in de tuin gaan zitten. Dat is jullie goed recht natuurlijk want daar is een tuin voor. Maar daarom zou ik zoals ik al zei het liefst vrijstaand willen wonen waarbij ik zo min mogelijk last van andere mensen heb.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 13:32:48 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218031299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:25 schreef Onderdeurtje het volgende:
Volgende keer terug gillen dat ze oordoppen in moet doen als ze uit wilt slapen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan de lente en zomer omdat mensen dan weer veel in de tuin gaan zitten. Dat is jullie goed recht natuurlijk want daar is een tuin voor. Maar daarom zou ik zoals ik al zei het liefst vrijstaand willen wonen waarbij ik zo min mogelijk last van andere mensen heb.
Zelfde hoor, ik heb dus een schijthekel aan mensen die buiten zitten bij elke zonnestraal tot 23.00 (zoals mijn buren met schreeuw kinderen).

Maar mijn ouders zitten daar alleen 'herrie' te maken als ze visite hebben eens per week en dat is tot uiterlijk 9.00.
Dan moet je niet zeiken, vind ik :P
  dinsdag 24 juni 2025 @ 13:34:35 #112
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218031319
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.

De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 24 juni 2025 @ 14:38:05 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218031783
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.

De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.
Daar het daar in dit geval dacht ik om gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 16:25:20 #114
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_218032818
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:

Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..

We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.
Eigen oprit, dubbele schuur, garage..

Is er een reden dat het niet kan?
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 16:27:12 #115
92034 crew  Vonkenboer
pi_218032837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.
Daar het daar in dit geval dacht ik om gaat.
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.
Ik zou oprecht niet weten wat ik met al die m² woonoppervlakte en dan in totaal zes slaapkamers zou moeten.
pi_218032909
Ik niet, het is namelijk geen leuke wijk geworden.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 16:38:25 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218032946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.
Ik zou oprecht niet weten wat ik met al die m² woonoppervlakte en dan in totaal zes slaapkamers zou moeten.
Een B&B? :+

Maar serieus. Wat vind je van het idee dat je vreemden als buren zou krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_218033087
Ik denk nog wel vaak aan het huis van mijn grootouders. Echt zo'n kneuterig arbeidershuisje met enkelsteens muren en tochtige ramen. Het was een en al tocht. Achter de gaskachel zat een kier in de vloer waar af en toe een muis uit kwam die voer uit het bakje pikte van opa's kanarie. Huisje is er niet meer, er staat nu een kille bungalow op. Als ik toen de middelen had gehad...
pi_218033088
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..

We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.

Als je geen haast hebt, eerst grotere woning verbouwen en blijven wonen in je huidige woning. Kan je eventueel later je huidige woning verhuren/verkopen.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 17:34:50 #120
459912 FlippingCoin
pi_218033430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 18:29:43 #121
92034 crew  Vonkenboer
pi_218033864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Een B&B? :+

Maar serieus. Wat vind je van het idee dat je vreemden als buren zou krijgen?
Helaas zitten we in een wat minder toeristische regio :+, al zitten er wel wat B&B's hier in de buurt.
De eerste gedachte is om het "gewoon" te gaan verhuren. Maar dat zijn situaties die moet ik terzijnertijd eens bekijken en laten uitzoeken door een boekhouder oid.

Het zou toch allemaal nooit meer worden zoals het voorheen was...
  dinsdag 24 juni 2025 @ 18:31:44 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218033882
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen. :P
Wtf rijke familie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 juni 2025 @ 18:33:46 #123
459912 FlippingCoin
pi_218033897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wtf rijke familie.
niet rijk genoeg! En vroeger was dat nog niet zo absurd duur. ;(
  dinsdag 24 juni 2025 @ 19:17:35 #124
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_218034246
Toevallig staat het nu op Funda sinds een week. Ik heb er eens doorheen gekeken en kwam al snel tot het inzicht dat het dermate was verbouwd en veranderd dat het niet meer heel herkenbaar was. Verder was het een slagerij (daarna kaasboer, fietsenwinkel, autohandel) met woonfunctie, dus een knap onpraktisch pand als je geen ambitie hebt om voor jezelf te beginnen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_218124802
Dat was een bouwval van een boerderijtje, maar wel op 3000 m2 grond en vrij uitzicht. Ik zou het platgooien en er iets moois en energiezuinigs neerzetten met een goede garage en oprit.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_218129082
Mijn ouders zijn toevallig afgelopen maand verhuist vanuit m’n ouderlijk huis naar een levensloopbestendige woning.
Sowieso hadden man en ik net een ander huis gekocht en verbouwd. Qua perceelgrootte hetzelfde alleen staat ons huis midden op het perceel en hadden zij een hele diepe achtertuin. Qua formaat huis zaten ze net wat groter.

Wie weet als we dit huis niet al eerder waren tegengekomen dat we interesse zouden hebben (want nadat we dit huis gekocht hebben heeft er ook niets anders meer te koop gestaan naar onze wens in ons dorp). We hebben eerder ook niet gezocht in het dorp waar ik ben opgegroeid omdat het best wel veel fietsen zou zijn steeds voor de kinderen, school, sporten, werk, vrienden. Het is ook een dorp waar niks zit als een bakker en een basisschool.

Nu heeft een nichtje het gekocht. Dus blijft het toch nog in de familie.
pi_218143226
Ik heb de kans een paar jaar geleden gehad. Niet een ouderlijk huis, waar ik in ben opgegroeid, maar wel het huis dat mijn ouders in 1986 als nieuwbouw kochten en later mijn moeder als weduwe woonde sinds 1989. Twee onder een kap met garage. Zelf woon ik drie straten verder in een tussenwoning uit 1966.
Ik had niets met dat huis, dus geen enkele moeite om dat te verkopen nadat mijn moeder in een verzorgingstehuis terecht kwam.
Mijn nichtje heeft wel het huis van haar ouders gekocht (prachtige jaren'30 woning) dat ik ook nog kende van logeerpartijtjes en waar ze dus als kind al heeft gewoond. Dat huis is al drie keer over de kop gegaan qua waarde sinds ze er wonen (nabij Utrecht).
Het heeft wel wat om te gaan wonen in het huis van je jeugd, mits je natuurlijk er gelukkig bent geweest.
pi_218157596
Als het in dezelfde plaats zou zijn zou ik dat zeker wel overwegen. Zou er emotioneel gezien geen probleem mee hebben. Materialistisch bekeken is het ook een prima huis (2-kapper). Bovendien ruimer met een grotere tuin en een garage wat nu ontbreekt (rijtjeshuis). Echter, wonen we 2 uur verderop in een stad die we veel leuker vinden dus wanneer de keuze zich een keer voor doet ga ik toch niet meer terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door The6thgate op 08-07-2025 13:17:51 ]
Too much is never enough!
pi_218162932
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je ouders Vonkenboer en heel veel sterkte toegewenst.

Mijn ouders wonen in een groot chique herenhuis in een prachtige groene en nette woonomgeving en ik zou daar prima kunnen wonen, maar ze wonen er zelf nog met veel plezier.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_218187559
Huis waar ik ben opgegroeid: nee. Ik ben geen dorpsmens en heb geen groene vingers. Wat beiden voor huis+omgeving van toepassing is.
Zij zijn inmiddels zelf verhuisd. Hun ruime appartement, middenin de stad: daar zie ik me ooit wel nog wonen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218220998
Ik zou wel terug willen verhuizen. Mooie dorp, leuke buurt. Maar specifiek naar het oude huis van mijn ouders? Nee. Krakende vloer boven, heel gehorig. Niet leuk als je met meerdere zussen thuis woont.
pi_218229104
Qua huis op zich wel, alleen qua straat denk ik niet. Nu wonen er nog steeds veel mensen die al bijna mijn hele leven ken, maar binnen nu en een jaar of 5 zullen die grotendeels weg of overleden zijn. Dan ben je toch het gevoel met die straat kwijt denk ik.
Ik zou op termijn best weer terug willen naar die hoek van de stad want het is er wel fijn wonen.

Ik zie nog wel gebeuren dat een van mijn broers het huis overneemt als mijn ouders overlijden of moeten verhuizen.
A mind with a heart of it's own
pi_218238388
Grappig. Ik kom daar nog wel eens en dan voelt het toch best als thuis. De geuren, geluiden, dat je dan feilloos in het donker de deurklink weet te vinden van alle deuren... maar het is een heel gehorig huis, je ziet ingeklemd tussen de buren, geen ruimte voor en achter, alles is klein, de buurt ziet de hele tijd wat je doet. Nee, ik zie mezelf daar echt niet gaan wonen.
Mja
pi_218269907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Helaas zitten we in een wat minder toeristische regio :+, al zitten er wel wat B&B's hier in de buurt.
De eerste gedachte is om het "gewoon" te gaan verhuren. Maar dat zijn situaties die moet ik terzijnertijd eens bekijken en laten uitzoeken door een boekhouder oid.

Het zou toch allemaal nooit meer worden zoals het voorheen was...
Onderschat de aantrekkingskracht van de Achterhoek niet!

Ik zou overigens niet snel het huis van mijn ouders kopen, simpelweg omdat het te klein is voor ons gezin. Qua locatie wel en hebben we juist zeer recent de overstap gemaakt vanuit het westen naar de Achterhoek.

Als je het kan betalen dan is het de overweging waard. Moet je wel de ruimte nodig hebben / willen en dat betwijfel ik een beetje afgaande op je antwoorden. Aankopen voor de verhuur kan, maar verhuur kan ook veel gezeur op leveren. Daar moet je ook maar zin in hebben.

Als je tijd over hebt kun je het opknappen en opnieuw in de markt zetten?
  Moderator zondag 20 juli 2025 @ 19:15:36 #135
92034 crew  Vonkenboer
pi_218271543
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huis waar ik ben opgegroeid: nee. Ik ben geen dorpsmens en heb geen groene vingers. Wat beiden voor huis+omgeving van toepassing is.
Zij zijn inmiddels zelf verhuisd. Hun ruime appartement, middenin de stad: daar zie ik me ooit wel nog wonen.
In die zin heb ik (gelukkig) óók de groene vingers en interesse in tuinieren meegekregen van mijn moeder, dat moet dan ook wel het perceel is namelijk behoorlijk fors. Het is verder ook gelegen op een groene plek midden in het dorp met geen directe bebouwing tegenover (en daar zijn ook geen plannen voor) op 15 minuten fietsen van alle voorzieningen.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Qua huis op zich wel, alleen qua straat denk ik niet. Nu wonen er nog steeds veel mensen die al bijna mijn hele leven ken, maar binnen nu en een jaar of 5 zullen die grotendeels weg of overleden zijn. Dan ben je toch het gevoel met die straat kwijt denk ik.
Ik zou op termijn best weer terug willen naar die hoek van de stad want het is er wel fijn wonen.

Ik zie nog wel gebeuren dat een van mijn broers het huis overneemt als mijn ouders overlijden of moeten verhuizen.
De buurt zal zich hier ook langzaam vernieuwen in de komende jaren, er zijn ook mensen bij die kleiner zullen gaan wonen. Er is pas een stel komen wonen met een baby. Ach, die voortgang hou je toch niet tegen.
Ook hier zal dat gewoon veranderen, ik blijf ook niet op deze plek wonen omdat ik dan expliciet dicht bij kennisen of familie woon. Het is gewoon een mooi pand (dat flink gemoderniseerd moet worden.. dat dan weer wel).

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef rutger05 het volgende:
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je ouders Vonkenboer en heel veel sterkte toegewenst.
Dankjewel.. we zijn langzaam in het proces aan het rollen van afscheid nemen van spullen en opruimen.
Het laatste wat ik wil is ook dat het straks het gevoel geeft alsof ik in een mausoleum woon ..

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 15:39 schreef koentjuh18 het volgende:
Als je het kan betalen dan is het de overweging waard. Moet je wel de ruimte nodig hebben / willen en dat betwijfel ik een beetje afgaande op je antwoorden. Aankopen voor de verhuur kan, maar verhuur kan ook veel gezeur op leveren. Daar moet je ook maar zin in hebben.

De hypotheeklasten zouden niet één, twee, drie het probleem zijn. Die zijn namelijk nihil.
Maar daar komen natuurlijk wel meer financiële en ook gewoon praktische aspecten bij kijken.
Het huis waar ik nu woon is al jaren verhuurd geweest door mijn ouders alvorens we er 12 jaar geleden zelf introkken en ik heb van dichtbij ook wel gezien wat voor gezeur en gedoe je er mee kunt hebben.

Er zeggen er ook al een heleboel van waarom maak je er gewoon niet één groot huis van.
Maar dat maakt het geheel wel heel erg groot, en ik zou ook niet weten wat we (we zijn maar met ze tweeën) met een groot huis met 6 redelijke slaapkamers zouden moeten doen.
pi_218271731
Ja en nee.
Het is een vrij fors huis (>500m2 gok ik zo) met een hectare grond eromheen met bijgebouwen en aan de rand van de stad. Echt een topplek!

Als ik het kan huren voor dezelfde prijs als mijn vader (hij huurt het van zijn ex-werkgever voor een bedrag lager dan dat ik voor mijn 80m2 sociale woningbouw woning betaal :o ) dan zal ik het zeker overwegen. Maar dan wel met andere mensen samen, mijn vrouw en ik gaan dat niet kunnen managen.

Maar goed, mijn vader huurt het, dus 0,01% kans dat ik er ooit kan gaan wonen :+
pi_218271773
Neen. Het herinnert me aan mishandeling en misbruik.

Ik ben er laatst wel langs gelopen. Dat was al heftig genoeg.
  zondag 20 juli 2025 @ 19:54:01 #138
459912 FlippingCoin
pi_218271783
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2025 19:45 schreef DJKoster het volgende:
Ja en nee.
Het is een vrij fors huis (>500m2 gok ik zo) met een hectare grond eromheen met bijgebouwen en aan de rand van de stad. Echt een topplek!

Als ik het kan huren voor dezelfde prijs als mijn vader (hij huurt het van zijn ex-werkgever voor een bedrag lager dan dat ik voor mijn 80m2 sociale woningbouw woning betaal :o ) dan zal ik het zeker overwegen. Maar dan wel met andere mensen samen, mijn vrouw en ik gaan dat niet kunnen managen.

Maar goed, mijn vader huurt het, dus 0,01% kans dat ik er ooit kan gaan wonen :+
heeft je pa belastend materiaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')