abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217976075
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 06:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Zie openingspost. ;)
Maar zo is het toch heel onoverzichtelijk , ik hoef al die berichten niet te zien van die mommys,, en nu moet ik elke keer lezen en scrollen wie wat het over heeft. Dit is niet fijn
Wie heeft dat besloten dan , dat wij dat niet apart mogen ? Heel raar kun je dat niet terugdraaien ?
Ik kan het trouwens niet teruglezen in de openingspost waarom wij samen moeten gaan , nu gaat het over veel te veel influencers. Wil je de mensen weg hebben?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_217976096
Fijn dat Debbie haar huisarts zo betrokken is. Ze kennen daar blijkbaar geen huisartsentekort en enorme werkdruk, gezien hij haar uitnodigde voor de nieuwe onderzoeken over LC. De podcasttip die ze van hem kreeg is alleen niet nieuw, maar al ruim een jaar oud. En die onderzoeken dus ook niet, want als je googelt op 'microbioom en long covid', dan vind je in 2022 al informatie daarover.. Maar goed, voor haar dus blijkbaar nieuwe informatie. Hopelijk heeft ze er wat aan.
pi_217976111
Vreemde post van Thaila Buddenbruck over de problemen van haar zoon met een bedrijf.
De uitspraken van het bedrijf kunnen natuurlijk niet door de beugel maar wat is de bedoeling van deze post?
pi_217976136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan kan ik je ook @:eenvoudigleven.nl aanraden. Geen eigen koe om te melken, maar wel zelf yoghurt, boter en muesli maken, zelf brood bakken (en workshops geven), eigen bijen hebben en voor dag en dauw in de moestuin werken.

Slow living, ik hou er van. Om te lezen en te zien dan.. 😁
Puur_mama is ook zo'n account.
pi_217976141
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar zo is het toch heel onoverzichtelijk , ik hoef al die berichten niet te zien van die mommys,, en nu moet ik elke keer lezen en scrollen wie wat het over heeft. Dit is niet fijn
Wie heeft dat besloten dan , dat wij dat niet apart mogen ? Heel raar kun je dat niet terugdraaien ?
Ik kan het trouwens niet teruglezen in de openingspost waarom wij samen moeten gaan , nu gaat het over veel te veel influencers. Wil je de mensen weg hebben?
Het is duidelijk dat je de ontwikkelingen van afgelopen week niet hebt meegekregen. Ik volg vrijwel niemand die hier besproken wordt maar wat mij niet boeit sla ik gewoon over. Helemaal niks moeilijks aan toch? Accepteer het of stop met dit topic, simpeler kan het niet.
pi_217976144
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik snap dit niet van Debbie. Je hebt je kind bij en je gaat rijdend in de auto met een behoorlijke snelheid een podcast zitten filmen? Vind dat al gevaarlijk als iemand dit in zijn eentje doet zonder brainfog maar als je dat met je kindje in de auto doet met brainfog? Dat doe je toch niet? 😳

En ik ben benieuwd wanneer Sanneke zo ver is met het sparen voor haar bakfiets. Ze heeft natuurlijk al flink wat tikkies gekregen van mensen? Ik zou het persoonlijk niet zo tof vinden als ik iemand een Tikkie zou betalen daarvoor en diegene lijkt hele andere dingen met het geld lijkt te doen als dat er gezegd is.
Rijdend filmen is echt link ja, heeft Judith ook een handje van.

En Sanneke had al 3 bakfietsen kunnen hebben als ze prioriteit had gegeven daaraan, ze gaan echt vaak zat uit eten of weekjes weg.
pi_217976147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat je de ontwikkelingen van afgelopen week niet hebt meegekregen. Ik volg vrijwel niemand die hier besproken wordt maar wat mij niet boeit sla ik gewoon over. Helemaal niks moeilijks aan toch? Accepteer het of stop met dit topic, simpeler kan het niet.
Of ga ze allemaal wel volgen en verwonder je over de wereld van de mommyfluencers
pi_217976151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:19 schreef Harper het volgende:
Vreemde post van Thaila Buddenbruck over de problemen van haar zoon met een bedrijf.
De uitspraken van het bedrijf kunnen natuurlijk niet door de beugel maar wat is de bedoeling van deze post?
Nog dom ook om zoiets online te zetten. Nu kan het bedrijf hun aanklagen...
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 11:38:06 #134
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217976201
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:57 schreef Sushirijst het volgende:
En ze staat verder qua leven ver van mij af, vind ik dan juist wel leuk te volgen.
Dit heb ik heeel erg met Celinecharlotte :D Haar keuzes zijn soms zó anders dan wat ik zou doen, maar ze denkt overal goed over na.

Iemand zei laatst: ik zie het een beetje als seizoenen van een serie, je had eerst het Amsterdam-seizoen, toen het Arizona-seizoen incl liefdesverhaal lijn, vervolgens New York en single mom en nu weer zwanger terug in Amsterdam _O- En lekker dat ze al die keuzes kan maken door al het geld, maar soms verbaas ik me er ook wel over haha

(Mijn favoriet was toen ze een broodrooster van 200 euro had gekocht en die ook gewoon alleen maar brood bleek te roosteren en het niet per sé lekker was _O- _O- _O- )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_217976252
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:38 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit heb ik heeel erg met Celinecharlotte :D Haar keuzes zijn soms zó anders dan wat ik zou doen, maar ze denkt overal goed over na.

(Mijn favoriet was toen ze een broodrooster van 200 euro had gekocht en die ook gewoon alleen maar brood bleek te roosteren en het niet per sé lekker was _O- _O- _O- )
hahahaha ja dat weet ik nog, vond dat ook erg grappig
pi_217976267
Jaa celine charlotte is zo geweldig!! Idd ook totaal niet te identificeren met hoe ik zelf ben en doe maar wat een heerlijk stoer mens. En straks 2 onder de 2 in haar eentje… poeh
pi_217976288
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik snap dit niet van Debbie. Je hebt je kind bij en je gaat rijdend in de auto met een behoorlijke snelheid een podcast zitten filmen? Vind dat al gevaarlijk als iemand dit in zijn eentje doet zonder brainfog maar als je dat met je kindje in de auto doet met brainfog? Dat doe je toch niet? 😳

Snap het ook niet helemaal 🤔 ze had toch ook soort van rij angst sinds het ongeluk waardoor rijden te veel spanning gaf en langere afstanden te veel energie koste? Dan zou ik niet gaan lopen filmen (sowieso niet rijden 🤦 of je nou wel of geen kind mee hebt... Als je rijd doe je dat.. Niet iets anders!)
En ze moet iets leren van deze podcast 🤔 Maar haar hoofd is bij filmen, rijden en haar insta.. Dus alle informatie zojuist gedeeld in podcast is sowieso niet opgeslagen bij haar 👍
Blijf het bijzonder vinden!
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 12:03:54 #138
382129 crew  Donna
pi_217976318
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
In de openingspost staat een link naar het SHO fb topic. Daar kan je vragen stellen en feedback geven. En lees het ook vooral eventjes door vanaf het moment dat het topic gesloten is.
Dit topic is niet de plek voor vragen.
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 12:05:30 #139
382129 crew  Donna
pi_217976322
quote:

[..]
Dan kan ik je ook @:eenvoudigleven.nl aanraden. Geen eigen koe om te melken, maar wel zelf yoghurt, boter en muesli maken, zelf brood bakken (en workshops geven), eigen bijen hebben en voor dag en dauw in de moestuin werken.

Ja ik ben zelf echt totaaaaaaal niet zo, maar vind het zo leuk om te zien. Zal ook eens naar @ eenvoudigleven.nl kijken, thanks!
pi_217976330
quote:

[..]

Ook heel leuk. En wie ik ook volg maar juist dit soort dingen niet doet maar leuke budgettips heeft en leuke DIY's is Budgetmeid. Die laat soms echt hele leuke en makkelijke dingen zien waarvan ik dan denk: Oh, dat is echt heel makkelijk. En gewoon leuk! Altijd leuke content 👍 en soms laat ze wel eens van die leuke kneuterige dingen zien.
pi_217976349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:18 schreef Zuremat het volgende:
Fijn dat Debbie haar huisarts zo betrokken is. Ze kennen daar blijkbaar geen huisartsentekort en enorme werkdruk, gezien hij haar uitnodigde voor de nieuwe onderzoeken over LC. De podcasttip die ze van hem kreeg is alleen niet nieuw, maar al ruim een jaar oud. En die onderzoeken dus ook niet, want als je googelt op 'microbioom en long covid', dan vind je in 2022 al informatie daarover.. Maar goed, voor haar dus blijkbaar nieuwe informatie. Hopelijk heeft ze er wat aan.
Inderdaad niet iets nieuws, maar hopelijk heeft ze er baat bij
pi_217976371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap het ook niet helemaal 🤔 ze had toch ook soort van rij angst sinds het ongeluk waardoor rijden te veel spanning gaf en langere afstanden te veel energie koste? Dan zou ik niet gaan lopen filmen (sowieso niet rijden 🤦 of je nou wel of geen kind mee hebt... Als je rijd doe je dat.. Niet iets anders!)
En ze moet iets leren van deze podcast 🤔 Maar haar hoofd is bij filmen, rijden en haar insta.. Dus alle informatie zojuist gedeeld in podcast is sowieso niet opgeslagen bij haar 👍
Blijf het bijzonder vinden!
Überhaupt is rijden met je telefoon in hand gewoon heel erg onverstandig, wie het dan ook doet.
Alleen vind ik het extra dom als je zoveel last hebt van brainfog, concentratieproblemen om dit soort dingen ook nog eens allemaal tegelijkertijd te doen. Plus met je kindje in de auto. Laat zoiets gewoon zien als je thuis bent. Als je een voertuig bestuurd, moet je dit soort dingen gewoon niet doen.
pi_217976373
Mods dank voor heropening!
Leuk deze samenvoeging en daarbij alle nieuwe namen die langskomen, wat verfrissing!

Ter info ik ken de eerder genoemde Thaila niet dus zocht haar even op, dit account staat op privé.
pi_217976391
Wat betreft de rijdende stories ; je hoort vanaf de achterbank een paar keer ' papa papa ' ik denk dus dat Debbie zelf niet rijd.
pi_217976396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:19 schreef Harper het volgende:
Misschien gaan er verhalen rond, en wil ze het via dit bericht rechtzetten.
Maar hoe gaat het met haar kapperszaak, heb er niks meer over gehoord, wonen ze nu wel of niet meer
in Duitsland?
pi_217976397
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Überhaupt is rijden met je telefoon in hand gewoon heel erg onverstandig, wie het dan ook doet.
Alleen vind ik het extra dom als je zoveel last hebt van brainfog, concentratieproblemen om dit soort dingen ook nog eens allemaal tegelijkertijd te doen. Plus met je kindje in de auto. Laat zoiets gewoon zien als je thuis bent. Als je een voertuig bestuurd, moet je dit soort dingen gewoon niet doen.
Denk dat kind sowieso blijer word van mee zingen met bv monique smit kleuter pop Dan van een podcast over gezond eten...
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 12:25:05 #147
382129 crew  Donna
pi_217976473
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef AppelsEieren het volgende:
Leuk deze samenvoeging en daarbij alle nieuwe namen die langskomen, wat verfrissing!

Ter info ik ken de eerder genoemde Thaila niet dus zocht haar even op, dit account staat op privé.
Dankjewel, ik heb het gezien en gecheckt. Het gezamenlijke account (waar dit issue op staat) is wel openbaar.
Haar eigen account is privé.
pi_217976476
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef AppelsEieren het volgende:

Het bericht staat op 1 van de openbare accounts die het gezin heeft
pi_217976481
quote:

[..]

Iemand zei laatst: ik zie het een beetje als seizoenen van een serie, je had eerst het Amsterdam-seizoen, toen het Arizona-seizoen incl liefdesverhaal lijn, vervolgens New York en single mom en nu weer zwanger terug in Amsterdam _O- En lekker dat ze al die keuzes kan maken door al het geld, maar soms verbaas ik me er ook wel over haha

Heel veel influencers staan nogal ver van mij af🤣🤣
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 12:26:10 #150
382129 crew  Donna
pi_217976488
quote:

[..]

Hahaha dit klinkt echt als prachtig vermaak! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')