abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217975135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Morgen. Want er stond een pijl bij de baddersessie van J en L naar een andere dag, want dan zal ze wel in de knel komen met haar schema.
Wauw, hoe flexibel!
pi_217975138
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:43 schreef Dekentje2402 het volgende:

[..]
Volgens mij vandaag.
Zoals ik begreep, hopen ze nu met zijn nieuwe baan wel in aanmerking te komen. Hij is veel minder gaan verdienen.
Ja, dat minder verdienen las ik ook. Maar ze beweert regelmatig dat ze nu (veel) minder verdienen dan de peildatum van 2 jaar geleden, maar dat dat écht het enige is waar ze rekening mee houden. Niet met huidige loonstroken etc.
Dat vind ik dan zo met elkaar in tegenspraak: als je dat zo zeker weet en dat ze er ook nooit van afwijken, dan bespaar je jezelf toch de teleurstelling en hoef je niet te gaan kijken?

Of waren haar stellige beweringen toch niet helemaal de echte situatie?
pi_217975152
Wat een hoop tekst en uitleg van Junoordzij rondom de vakantie in Nederland die normaal niet haar voorkeur zou hebben. Who cares denk ik dan. Paar dagen geleden al een bericht dat ze zo toe zijn aan vakantie. Nu een bericht met een hele uitleg waarom geen buitenland.

Is ze vergeten dat ze 2,5 maanden geleden nog gewoon op vakantie zijn geweest naar de Dolomieten? En dan heb ik het nog niet eens over alle zakelijke snoepreisjes.
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 08:51:48 #104
382129 crew  Donna
pi_217975156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dat minder verdienen las ik ook. Maar ze beweert regelmatig dat ze nu (veel) minder verdienen dan de peildatum van 2 jaar geleden, maar dat dat écht het enige is waar ze rekening mee houden. Niet met huidige loonstroken etc.
Dat vind ik dan zo met elkaar in tegenspraak: als je dat zo zeker weet en dat ze er ook nooit van afwijken, dan bespaar je jezelf toch de teleurstelling en hoef je niet te gaan kijken?

Of waren haar stellige beweringen toch niet helemaal de echte situatie?
Ik geloof daar nog steeds geen zak van. :')
pi_217975203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:40 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet dat hij alleen gaat, "want zij kan het niet meer aan😏". Logisch ook dat hij dan alleen moet bezichtigen. Je wil je huis toch zelf zien??

Maar ja zo zwaar leven zij!
Benieuwd hoe dat gaat met huizen bezichtigen dan om te kopen ooit. Kan ze ook vast niet aan.
Vrienden hebben 11 keer geboden op huizen en het elfde huis kregen ze en een familielid nu iets van 4 keer.
Ja dat is een domper elke keer maar niet kijken en niet bieden is sowieso geen huis.

Ik snap niets van het verhaal van Sanneke overigens. Waarom mag je dan überhaupt kijken als de woonstichting je inkomen te hoog vindt?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_217975222
iemand gisteren nog de racistische uitspraken van vader Jelies gezien in hun SBS programma? Aan de ene kant goed dat ze het er niet uit hebben geknipt want zo leer je de leider van de dorre vallei wel kennen...Echt afschuwelijk.
pi_217975240
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ook niet.
pi_217975330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:01 schreef poohenzo het volgende:
iemand gisteren nog de racistische uitspraken van vader Jelies gezien in hun SBS programma? Aan de ene kant goed dat ze het er niet uit hebben geknipt want zo leer je de leider van de dorre vallei wel kennen...Echt afschuwelijk.
Nee heb ik gemist, vertel
pi_217975334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ook niet maar Sanneke snapt ook geen bal van de regels (geeft ze zelf toe)
Elke post die ze er over plaatst roept alleen maar meer vragen bij me op.
pi_217975335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee heb ik gemist, vertel
flauwe grappen over mensen met Aziatisch uiterlijk, incl de zogenaamde grapjes over 'spleetogen' etc.
pi_217975380
Ik vind het toch lastig die familievloggers en momfluencers door elkaar.
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 09:32:19 #112
382129 crew  Donna
pi_217975392
Ik volg sinds een tijdje @ quinta_de_zonnehoed

Ze probeert met haar gezin zelfvoorzienend te zijn waar ze kan. Melkt elke ochtend met de hand hun koe en dan maakt ze yoghurt, room, boter etc. Vind ik heel leuk om te volgen.
Alleen is ze nu al een week niet echt actief valt me ineens op. Hmmm..
pi_217975425
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:58 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Benieuwd hoe dat gaat met huizen bezichtigen dan om te kopen ooit. Kan ze ook vast niet aan.
Vrienden hebben 11 keer geboden op huizen en het elfde huis kregen ze en een familielid nu iets van 4 keer.
Ja dat is een domper elke keer maar niet kijken en niet bieden is sowieso geen huis.

Ik snap niets van het verhaal van Sanneke overigens. Waarom mag je dan überhaupt kijken als de woonstichting je inkomen te hoog vindt?
Volgens mij wordt je ook geeneens uitgenodigd als je inkomen te hoog is. Dus het slaat als een tang op een varken. Ik ben heel eerlijk, ik vraag mezelf daarin af of het klopt wat ze zegt. Ik heb mijn ouders toevallig ook ingeschreven voor hetzelfde systeem ( valt heel Rijnmond onder, ik zie geregeld iets voorbij komen in Hellevoetsluis 😉 ) en die kunnen alleen in aanmerking komen voor huizen die in hun categorie inkomen vallen en gezinssamenstelling. Anders kan je überhaupt niet eens kijken of reageren.
pi_217975461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:32 schreef Donna het volgende:

Ze probeert met haar gezin zelfvoorzienend te zijn waar ze kan. Melkt elke ochtend met de hand hun koe en dan maakt ze yoghurt, room, boter etc. Vind ik heel leuk om te volgen.
Oh die volg ik wel al, maar er komt gek gezegd nooit wat door mijn tijdlijn heen qua stories. Maar dit soort accounts vind ik heerlijk om te volgen. Lekker kneuterig. Vind mensen met moestuinen en die zelfvoorzienend zijn sowieso echt leuk om te volgen. Lijkt me heerlijk, een stukje land met dieren en je eigen groente, eitjes etc.
pi_217975514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:30 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind het toch lastig die familievloggers en momfluencers door elkaar.
In principe zijn het allemaal instagram accounts die besproken worden toch?
pi_217975525
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Volgens mij wordt je ook geeneens uitgenodigd als je inkomen te hoog is. Dus het slaat als een tang op een varken. Ik ben heel eerlijk, ik vraag mezelf daarin af of het klopt wat ze zegt. Ik heb mijn ouders toevallig ook ingeschreven voor hetzelfde systeem ( valt heel Rijnmond onder, ik zie geregeld iets voorbij komen in Hellevoetsluis 😉 ) en die kunnen alleen in aanmerking komen voor huizen die in hun categorie inkomen vallen en gezinssamenstelling. Anders kan je überhaupt niet eens kijken of reageren.
Klopt hoor.
Maar er is zoveel wat Sanneke beweert wat dan later weer anders blijkt te zitten of elkaar tegenspreekt.
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 09:48:46 #117
382129 crew  Donna
pi_217975527
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zo is het hier ook. Volgens mij snapt Sanneke gewoon niet hoe het werkt of zit ze her en der te jokken. Of beide.
pi_217975530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:51 schreef NineMilka het volgende:
Wat een hoop tekst en uitleg van Junoordzij rondom de vakantie in Nederland die normaal niet haar voorkeur zou hebben. Who cares denk ik dan. Paar dagen geleden al een bericht dat ze zo toe zijn aan vakantie. Nu een bericht met een hele uitleg waarom geen buitenland.

Is ze vergeten dat ze 2,5 maanden geleden nog gewoon op vakantie zijn geweest naar de Dolomieten? En dan heb ik het nog niet eens over alle zakelijke snoepreisjes.
Zo te lezen is ze zichzelf aan het overtuigen. Drie weken in dat busje, zij liever dan ik ;)
Ik heb haar best lang gevolgd maar werd op een gegeven moment moe van het geneuzel. Ik zie dat ze zwanger is?
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 09:51:25 #119
382129 crew  Donna
pi_217975543
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:38 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh die volg ik wel al, maar er komt gek gezegd nooit wat door mijn tijdlijn heen qua stories. Maar dit soort accounts vind ik heerlijk om te volgen. Lekker kneuterig. Vind mensen met moestuinen en die zelfvoorzienend zijn sowieso echt leuk om te volgen. Lijkt me heerlijk, een stukje land met dieren en je eigen groente, eitjes etc.
Oh dat is jammer dat je er weinig van ziet!

Volgens mij is het heel veel werk en toch lijken zulke mensen altijd heel veel rust in zich te hebben ofzo. Lijkt me heerlijk.
pi_217975577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Zo te lezen is ze zichzelf aan het overtuigen. Drie weken in dat busje, zij liever dan ik ;)
Ik heb haar best lang gevolgd maar werd op een gegeven moment moe van het geneuzel. Ik zie dat ze zwanger is?
Sterker nog, ze gaan daarna nog weken op de camping bij hun woonplaats in de buurt staan ivm verbouwing van hun huis.

En ze is idd zwanger.

Ik volg haar wel graag. Vind vooral haar gesprekjes met Pip heel aandoenlijk en liefdevol. En ze staat verder qua leven ver van mij af, vind ik dan juist wel leuk te volgen.
pi_217975872
Sjonge heeft AM daadwerkelijk wat geleerd? Het voorbeeld van degene die ze blockt kan ik wel begrijpen, zeker als het al de derde keer is dat iemand zo'n toon aanslaat in dm. Ik vind ook van alles van haar, en verwonder me iedere dag opnieuw, maar kan het ook naast me neerleggen: haar keuze om zoveel lessen in te halen. Niet nodig om een persoonlijke sneer te geven, daar zou ik als influencer ook gauw klaar mee zijn.
Als reactie onder een bericht zou ik zoiets dan wel weer laten staan
pi_217975969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt maar ik volg al die familievloggers niet. Dus voor mij is dit lastig :s)
pi_217975997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind wel
Prettig anders steeds switchen en nu is het wat afwisselender
pi_217976015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 09:32 schreef Donna het volgende:

Dan kan ik je ook @eenvoudigleven.nl aanraden. Geen eigen koe om te melken, maar wel zelf yoghurt, boter en muesli maken, zelf brood bakken (en workshops geven), eigen bijen hebben en voor dag en dauw in de moestuin werken.

Slow living, ik hou er van. Om te lezen en te zien dan.. 😁
pi_217976035
Ik snap dit niet van Debbie. Je hebt je kind bij en je gaat rijdend in de auto met een behoorlijke snelheid een podcast zitten filmen? Vind dat al gevaarlijk als iemand dit in zijn eentje doet zonder brainfog maar als je dat met je kindje in de auto doet met brainfog? Dat doe je toch niet? 😳

En ik ben benieuwd wanneer Sanneke zo ver is met het sparen voor haar bakfiets. Ze heeft natuurlijk al flink wat tikkies gekregen van mensen? Ik zou het persoonlijk niet zo tof vinden als ik iemand een Tikkie zou betalen daarvoor en diegene lijkt hele andere dingen met het geld lijkt te doen als dat er gezegd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')