SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook waarom ik mijn tattoo op het moment uitstelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarom alleen doen als je je op dat moment goed voelt en niet teveel aan je hoofd hebt. Ik heb er zelf ook last van namelijk en dan is het geen fijne ervaring.
Op een slechte dag heb ik ook een lage pijngrensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ai, kan me voorstellen dat het in het geval van een tattoo lastig te plannen is op die manier.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ook waarom ik mijn tattoo op het moment uitstel
Op een slechte dag heb ik ook een lage pijngrens![]()
Lastig om iets te prikken dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai, kan me voorstellen dat het in het geval van een tattoo lastig te plannen is op die manier.🐙![]()
Grote dieren kunnen al best indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook wel knap. Zoveel draden die ze ook kunnen maken met zo'n klein lichaampje.
Mja ik heb ook wel eens een stukje kip neergelegd en geïntrigeerd zitten kijken hoe wespen er steeds een stukje vanaf beten en er mee weg vlogen.
Maar de kleintjes kunnen soms nog grootser zijn![]()
Mieren! Ook zo geweldig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Grote dieren kunnen al best indrukwekkend zijn.
Maar de kleintjes kunnen soms nog grootser zijn
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Uhuquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen![]()
![]()
Kun je Joey vragen hoe dat moet in de EgMquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mieren! Ook zo geweldig.
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik bedoel het in een positieve zin.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen
🐙![]()
Ik zit nog in de kat-uit-de-boom-kijk fasequote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je Joey vragen hoe dat moet in de EgMzoveel vreemde (onbekende) mensen, eng!
Ach, in de folie ziet iedereen er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de kat-uit-de-boom-kijk fasezoveel vreemde (onbekende) mensen, eng!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Fijn![]()
Je hebt verder niets gemist hoor![]()
![]()
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, in de folie ziet iedereen er hetzelfde uit![]()
![]()
Niet, gelukkig maar.. anders hoor ( lees ik t graag )quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Fijn![]()
Je hebt verder niets gemist hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kleintje maarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mieren! Ook zo geweldig.
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:08 schreef bondage het volgende:
Stiekem vind @:MizzezAmy folie wel wat hebben volgens mij
Maar stil liggen en niets doen heeft wel altijd mn interesse
Het bevrijdingslaantjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kom je maar op één manier achterquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Maar stil liggen en niets doen heeft wel altijd mn interesse![]()
![]()
CuracaostraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan alleen stil liggen als ik slaap, of als ik een gezichtsbehandeling krijg
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 17-06-2025 18:28:23 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker yoga doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Maar stil liggen en niets doen heeft wel altijd mn interesse![]()
🐙![]()
Ik bij een tandartsbehangelingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik kan alleen stil liggen als ik slaap, of als ik een gezichtsbehangeling krijg![]()
![]()
Joey is wel een beetje eng,die is slagerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de kat-uit-de-boom-kijk fasezoveel vreemde (onbekende) mensen, eng!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik krijg niet vaak een gezichtsbehangelingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik kan alleen stil liggen als ik slaap, of als ik een gezichtsbehangeling krijg
Behandeling ook maar 2 keer gehad in 41 jaar. Ben er niet zo van.
Volgende week ook weer met tegenzin naar de kapper. Maar daarna is ze tot december met zwangerschapsverlof, dus heb ik weer een goed excuus om niet te gaan
Nja dat kan, de een vindt het wel fijn de andere weer niet..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg niet vaak een gezichtsbehangeling
Volgende week ook weer met tegenzin naar de kapper. Maar daarna is ze tot december met zwangerschapsverlof, dus heb ik weer een goed excuus om niet te gaan
Ik wil nog wel graag naar een headspa..
Bevrijdingslaantje 103They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Behang zou je ook een folie kunnnen noemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg niet vaak een gezichtsbehangeling🐙![]()
Herkenbaar ......quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende week ook weer met tegenzin naar de kapper. Maar daarna is ze tot december met zwangerschapsverlof, dus heb ik weer een goed excuus om niet te gaan![]()
![]()
Jij ziet er altijd goed uit #AmyGodinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende week ook weer met tegenzin naar de kapper. Maar daarna is ze tot december met zwangerschapsverlof, dus heb ik weer een goed excuus om niet te gaan![]()
Wil @bondage mij achter het behang plakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Behang zou je ook een folie kunnnen noemen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zit gewoon weer in een trein naar huis. Je houdt het niet voor mogelijk.er rijdt een trein
In Nederland?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Zit gewoon weer in een trein naar huis. Je houdt het niet voor mogelijk.![]()
![]()
Dan zou jij er nog goed eruit zienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil @:bondage mij achter het behang plakken?![]()
Ahwquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij ziet er altijd goed uit #AmyGodin
Hoi Qwarq!
Du, darfst mich entführen in der Nacht
Du, dann machen wir ′ne Kissenschlacht
Du, darfst mich auf die Backe schmatzen
Du, mich jucken und mich kratzen
Du darfst alles, was du willst, nur eins, das nicht
Du, darfst mit mir 'ne Brause blubbern
Du, manchmal meine Nase stuppen
Du, darfst im Matsch mit mir rumwühlen
Du, heimlich Doktor mit mir spielen
Mach mir doch kein′ Knutschfleck, alles, nur kein' Knutschfleck
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg![]()
Ja, mensen die niet naar hun werk konden of schoolquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee maar dat leverde eerder ook al gedoe op."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel werken toch al Lang thuisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet naar hun werk konden of school![]()
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil @:bondage mij achter het behang plakken?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dikke woei?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Joh.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, mensen die niet naar hun werk konden of school
🐙![]()
Du, darfst mit mir 'ne Brause blubbern h
So'n Fleck hat nur den einen Zweck, der Knutschfleck bleibt und du bist weg![]()
Ik hoop eropquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien is t zondag wel weer heel anders![]()
![]()
quote:![]()
Geen zin in. Sta dan op pinkpop.
Gaat veel water drinken wordenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Auf die Backe schmatzenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef mario390 het volgende:
Du, darfst mit mir 'ne Brause blubbern h
![]()
Papier maché.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet het iets anders zijn dan papier want dan krijg je het nooit zo strak🐙![]()
Oeh dat is dan wel erg heet..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gaat veel water drinken worden
Ik heb dan een verjaardag.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmm, oncomfortabel. Van tevoren geen bonen etenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nu beeld van een luchtbel in een ingewikkelde![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Now you're just somebody that I used to know. 🎶![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
BonenGoden verzoeken heet datquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, oncomfortabel. Van tevoren geen bonen eten![]()
quote:
Heerlijktaartjequote:
Feestbeestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gaat veel water drinken worden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hopelijk is de verjaardag buiten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh dat is dan wel erg heet..
Ik heb dan een verjaardag..
Of juist niet, maar dan wel binnen met airco
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag..quote:![]()
![]()
ok, kleine woei is onderwegquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Like je mij, like ik terugquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen van Ikgeefenkellikes telt dat
* drakin blaast warme lucht naar BondDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik denk wel buiten, onder de overkappingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk is de verjaardag buiten.
Of juist niet, maar dan wel binnen met airco
Doe maar een hondenkoekje en pootje terugquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes van Âmbar vanaf de berg
[ afbeelding ]
Had ik deze al gepost?![]()
Ik ben geen ijsdraakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is dit de Wageningse berg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik deze al gepost?
Daar heb ik wel eens in het hotel gezeten. Toen het net gebouwd was en het zwembad nog niet af was
Ergens wel. Maar weet niet of je dat ook hier gedaan hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik deze al gepost?🐙![]()
Nee nog niet gezien.. maar wat een mooie omgevingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik deze al gepost?
Âmbar heeft gepoept op een van de hoogste plekken in Wageningen om zijn dominatie te uiten als een echte man.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ah salaris binnen, laatste keer zo'n laag bedrag
Jups de beruchte bergquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit de Wageningse berg?
Daar heb ik wel eens in het hotel gezeten. Toen het net gebouwd was en het zwembad nog niet af wasTrotste mama van Ambar
Mijlpaal!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar heeft gepoept op een van de hoogste plekken in Wageningen om zijn dominatie te uiten als een echte man.
![]()
![]()
Anders was je mee gegaan toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb dan een verjaardag..
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er gaat er hier een in coma de rest van de avond.
Ik ga ook even eten maken.Trotste mama van Ambar
Smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Er gaat er hier een in coma de rest van de avond.
Ik ga ook even eten maken.
Ik ga even lekker douchen![]()
![]()
Ik zou de helft zetten op banker bij baccaratquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:46 schreef drakin het volgende:
ah salaris binnen, laatste keer zo'n laag bedrag![]()
Niet in Groningenquote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou de helft zetten op banker bij baccarat
Neh dit is gewoon leefgeld, van mijn zakelijke inkomsten gaat wel een deel geïnvesteerd wordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als ik niet met iemand anders mee ging, had ik waarschijnlijk zelf mn kaartje ook te koop gezet.quote:
Alhoewel ik Muse wel graag mag zien
En wat zegt die over Landgraaf? 35 graden?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens de weer app op mijn laptop welIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar daar ben ik zondag en ik wil geen 31 graden hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens de weer app op mijn laptop welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zal ik eens ff checkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat zegt die over Landgraaf? 35 graden?
Hotelletje boeken in grunn dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat zegt die over Landgraaf? 35 graden?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar daar ben ik zondag en ik wil geen 31 graden hebben.Het is ff afwachten kan ook ineens anders zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh valt mee, weeronline zegt 33 gradenquote:
Of sauna s bezoeken zodat buitentemp juist aangenaam wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is ff afwachten kan ook ineens anders zijn![]()
Goed smeren dan ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh valt mee, weeronline zegt 33 graden
Dit is een goede tipquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of sauna s bezoeken zodat buitentemp juist aangenaam wordt
Minstens denk ik ....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat zegt die over Landgraaf? 35 graden?
"Tussen al die blije mensen, waar is hier de nooduitgang"
Thijs Boontjes - Alleen naar de kermis![]()
Kan idd ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of sauna s bezoeken zodat buitentemp juist aangenaam wordt
Ja, en wit hoedje op denk ik. Donkere haar wordt me soms ook wat te warmquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Daar kan het ook ineens raar warm zijn.quote:
Sowieso teveel muggen daar
Blondine worden of kaal scheren. KEUZE IS AAN JOU!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, en wit hoedje op denk ik. Donkere haar wordt me soms ook wat te warm![]()
Ik ga graag op bezoek, maar ik blijf nooit al te lang, waar is hier de nooduitgangquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Minstens denk ik ....
"Tussen al die blije mensen, waar is hier de nooduitgang"
Thijs Boontjes - Alleen naar de kermis![]()
Het goede doel - NooduitgangIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Gewoon met een klamboe lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan het ook ineens raar warm zijn.
Sowieso teveel muggen daar![]()
Oh en ik heb nu al wat vervelende muggenbulten, maar de mug heeft de doodstraf ervoor gekregenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan het ook ineens raar warm zijn.
Sowieso teveel muggen daarIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Imkeroutfitquote:
Met uw gouden scepter en wraakzwaard sabelt u alles neer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh en ik heb nu al wat vervelende muggenbulten, maar de mug heeft de doodstraf ervoor gekregen![]()
Ja ik ga volgende week bij de kapper het laten blonderen, maar daar heb ik komende zondag nog niets aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blondine worden of kaal scheren. KEUZE IS AAN JOU!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Er zit hier ook een irritante, misschien meer dan 1, 's avonds steeds in kuiten en voeten stiekem mij aan het stekenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh en ik heb nu al wat vervelende muggenbulten, maar de mug heeft de doodstraf ervoor gekregen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ga volgende week bij de kapper het laten blonderen, maar daar heb ik komende zondag nog niets aan.Zomermaanden moet nog beginnen dus je hebt zat de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie ei, champignon, rode ui en paprika.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ging voor een omelet maar had geen geduld dus voila
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
🐙![]()
Zit er 200 gram groente in? Anders kom je niet aan de ADHquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ging voor een omelet maar had geen geduld dus voila![]()
en kieeeeeeeeeeeeeepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie ei, champignon, rode ui en paprika.
*Lust geen koffie*![]()
1 rode ui, half bakje champignon, 1 puntpaprika dus denk het welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zit er 200 gram groente in? Anders kom je niet aan de ADH
en lunch had ook al bonen en maisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit was mijn avondeten gisteravond zo ongeveer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zometeen spareribsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lekkahquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was mijn avondeten gisteravond zo ongeveer.
Zometeen spareribsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter bezig dan ik haha wat een deugneus ben ik hequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1 rode ui, half bakje champignon, 1 puntpaprika dus denk het wel
en lunch had ook al bonen en mais![]()
Ik ga zo een bakje aardbeien eten. Als tomaten als groente kunnen, dan aardbeien ookIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jij kan allesssssquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo een bakje aardbeien eten. Als tomaten als groente kunnen, dan aardbeien ook![]()
yazio zegt dat ik vandaag op 43 gram vezels zitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beter bezig dan ik haha wat een deugneus ben ik heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
200 gram vezels per dag?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
yazio zegt dat ik vandaag op 43 gram vezels zit![]()
Ik ben er niet zo dol op, vlees is overgaar en ik hou niet heel erg van varkensvleesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
de richtlijn is 25 tot 30 maar meer mag ookquote:
mits je het niet opeens doet, want dat geeft opstoppingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
owquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo dol op, vlees is overgaar en ik hou niet heel erg van varkensvlees
*Lust geen koffie*![]()
Ah ok, nou ja zolang ik maar elke dag een scheeteke/drolleke laat ben ik blijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de richtlijn is 25 tot 30 maar meer mag ook
mits je het niet opeens doet, want dat geeft opstopping![]()
Of je flikkert ze op een kwarktaart en lebbert ze daar van af?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zo een bakje aardbeien eten. Als tomaten als groente kunnen, dan aardbeien ook![]()
![]()
zal ik zaterdag maar niet naast jou zitten danquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja zolang ik maar elke dag een scheeteke laat ben ik blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mnom mnom mnom.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je flikkert ze op een kwarktaart en lebbert ze daar van af?![]()
Waar is het ook alweer? Ben naam van restaurant kwijt lolquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik zaterdag maar niet naast jou zitten dan![]()
ik weet niets, ik ga gewoon de auto inquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar is het ook alweer? Ben naam van restaurant kwijt lolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je flikkert ze op een kwarktaart en lebbert ze daar van af?
Zoiets zou ik toch nooit doen?
Zat in een too good to go pakje, dus bijna gratis vlees moet wel een keer op.quote:
2 pakjes toen en totaal 4 keer spareribs.
Nog 2 in de vriezerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Misschien een vanilla kwarktaart
![]()
maar eens de oven uitzettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
burpje
even mijn afvinklijstje checken en als die goed is lekker borduren
bijna alle kutgaatjes eruit gewerkt
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Hue.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
burpje
even mijn afvinklijstje checken en als die goed is lekker borduren
bijna alle kutgaatjes eruit gewerkt🐙![]()
Kuitmugquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zit hier ook een irritante, misschien meer dan 1, 's avonds steeds in kuiten en voeten stiekem mij aan het steken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:15 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Het lukteHet lukte
Yesss you did it
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Vreemd hoe een mens kan dromen over eten dat op zo'n moment niet beschikbaar is...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor @ToT is backquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je flikkert ze op een kwarktaart en lebbert ze daar van af?![]()
![]()
![]()
en voetzoekerquote:
OMG ik hou echt niet van AGV maar hier maak ik dus een uitzondering voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd hoe een mens kan dromen over eten dat op zo'n moment niet beschikbaar is...![]()
![]()
![]()
Zit jij niet in het noorden?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bondagequote:
Dan ben je vlakbijquote:
Hey Lovely. Ben toch nog maar naar de sta gegaan. En geslaaagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spareribs zijn aardig richting bruin/zwart, eten dus
Dat was weer mijn fetish. Een uur buiten rennen terwijl het 30 graden is (maar in het bos, dus waarschijnlijk iets koeler). 7.5KM in 60 minuten is niet snel, maar ik zweet me als een gek![]()
![]()
Ah, zelfkastijding dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
Dat was weer mijn fetish. Een uur buiten rennen terwijl het 30 graden is (maar in het bos, dus waarschijnlijk iets koeler). 7.5KM in 60 minuten is niet snel, maar ik zweet me als een gek🐙![]()
waar ik zondag ben in Grunquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey! Ah mooi.. soms toch altijd weer ff zoeken wat je moet kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovely. Ben toch nog maar naar de sta gegaan. En geslaaagd
nee leugens, heel florida is strandquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
Dat was weer mijn fetish. Een uur buiten rennen terwijl het 30 graden is (maar in het bos, dus waarschijnlijk iets koeler). 7.5KM in 60 minuten is niet snel, maar ik zweet me als een gekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hebben wel heel veel strand, maar ook veel bos en (!!!!) een paar heuvelsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee leugens, heel florida is strand![]()
![]()
zit naar de lijst van likes tekijken en weten jullie wie er op nummer 50 staat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel de enigste?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar ik zag nog een paar mensen joggen, dus ik ben niet de enige![]()
Euh, jij?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit naar de lijst van likes tekijken en weten jullie wie er op nummer 50 staat?![]()
*Lust geen koffie*![]()
Jijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit naar de lijst van likes tekijken en weten jullie wie er op nummer 50 staat?![]()
Moet ik toch maar gaan implementeren wat ik je stuurdequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik ben nog 53
@:mizzezamy is de ster van de top 50![]()
![]()
MizzezMummy!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit naar de lijst van likes tekijken en weten jullie wie er op nummer 50 staat?
Met een beetje ijverig liken krijgen we je nog wel naar 52 vandaag denk ik.🐙![]()
Zoiets had ik ook al eens voorgesteldquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ik toch maar gaan implementeren wat ik je stuurde![]()
![]()
nah gisteren niet echt actief geweest dus dat stagneert de boelquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan nu ff actief zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah gisteren niet echt actief geweest dus dat stagneert de boel
Dit gaat over metaal en niet over vleeschquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
al die mannen die maar willen implementeren![]()
![]()
ja maar moet ook nog afwas doenquote:
en natte handjes bolken slechtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Snel dan afwassenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ook nog afwas doen
en natte handjes bolken slecht
morgen als lunch trouwens weer omelet denk ik, heb nog van alles over en de salades die ik normaal haal waren op vandaag bij de appie
is niet erg, ben een beetje garnalen moe aan het wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wist wat ik wilde halen. Was ook nog op zoek naar schoenen maar kon niets vinden althans niet iets wat ik leuk vondquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey! Ah mooi.. soms toch altijd weer ff zoeken wat je moet kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over iets meer dan een week en dan ben ik ook 2.5 week weg. Australiëquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik ben hier de dagen aan het aftellen en dan ruim 2 weken weg![]()
![]()
![]()
![]()
He verdorie.. moeten nog gemaakt worden dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist wat ik wilde halen. Was ook nog op zoek naar schoenen maar kon niets vinden althans niet iets wat ik leuk vond
Ja schijnbaar welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
He verdorie.. moeten nog gemaakt worden dus
beetje jaloers welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Over iets meer dan een week en dan ben ik ook 2.5 week weg. AustraliëHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben dus niet de enige die garnalenmoe kan wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen als lunch trouwens weer omelet denk ik, heb nog van alles over en de salades die ik normaal haal waren op vandaag bij de appie
is niet erg, ben een beetje garnalen moe aan het worden![]()
Wat een fijn leven is het toch als je dat kan
ik ben dus niet de enige die garnalenmoe kan wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
is niet erg, ben een beetje garnalen moe aan het worden![]()
Wat een luxe eigenlijk![]()
![]()
ik haal gepelde uit de vriezer, is niet duurquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:41 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die garnalenmoe kan worden![]()
Wat een fijn leven is het toch als je dat kan
[..]
ik ben dus niet de enige die garnalenmoe kan worden![]()
Wat een luxe eigenlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik dacht dat je zou gaan zeggen dat je medelijden met mij hebt omdat ik een dochter heb die naar plaatsen als Australie en Thailand op vakantie wilquote:![]()
![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Over iets meer dan een week en dan ben ik ook 2.5 week weg. AustraliëGa je in TRV een topic openen?
![]()
I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik haal gepelde uit de vriezer, is niet duur
Haal ze ook gewoon vers. Gewoon om te snacken.![]()
:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
He verdorie.. moeten nog gemaakt worden dus
Bij mij altijd simpel. Ik tik gewoon UGG of Converse in![]()
![]()
Nee, ik hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Geweldig!Ga je in TRV een topic openen?
![]()
![]()
Dat is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
:
Bij mij altijd simpel. Ik tik gewoon UGG of Converse in
Ik ga iig naar de Efteling met de Koning, sp3c, Amy, Lilak etc.
En ik denk in oktober een weekje Spanje. Want ik neem altijd Spanje als besluit![]()
![]()
Ben je op reis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb nog steeds geen puncktenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Melbourne, pinguïns op Phillip island, wandelen in de Dandenong range, autotrip langs de kust met uitzicht op de 12 apostelen, wandelen in de Grampians national park, Canberra, Fitzroy Falls watervallen, Sydney, Blue Mountains, reis terug naar Melbourne. Naar huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Wat jammer. Zulke verslagen zijn zo tof om te lezen nl.
En dat was mijn verslag![]()
![]()
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy zit helemaal ingepakt, die kan geen kant op![]()
Maar wil liever onzichtbaar zijn buiten de top 20
ik wil altijd #1
maar gebeurt nooit, floptopicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen puntjes voor jou deze maandquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef sp3c het volgende:
ik wil altijd #1
maar gebeurt nooit, floptopicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wrijf het erinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen puntjes voor jou deze maandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
onmensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je staat #3, niet slecht niet slechtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef sp3c het volgende:
ik wil altijd #1
maar gebeurt nooit, floptopicIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
waar zie jedat=Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor ons sta je gewoon in de top 20 hoor. Wel achter lilak,amy,gg,aloa,hema,greys,maily, drakin,marc,shii, ambar, jelly, stevenh, fogel. Ben ik nog iemand vergeten?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef sp3c het volgende:
ik wil altijd #1
maar gebeurt nooit, floptopic![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja, omdat hij eens door het sluitslotje van swj had gepostquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je staat #3, niet slecht niet slecht![]()
![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
En @aeque natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor ons sta je gewoon in de top 20 hoor. Wel achter lilak,amy,gg,aloa,hema,greys,maily, drakin,marc,shii, ambar, jelly, stevenh, fogel. Ben ik nog iemand vergeten?![]()
Wie?Don't follow me. I am lost too
Ja maar telt gewoon meequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, omdat hij eens door het sluitslotje van swj had gepost
Ja, beetje machtsmisbruik is het welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heeft SwJ wel een hele makkelijke winst deze maand
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: