Het is heel duidelijk, maar begrijpt Trump het?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er ook bekend wat surrender in dit geval inhoud?
Trump is an easy target. We won’t kill him for now.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:38 schreef vosss het volgende:
Dat een president zo communiceert.
Waanzin.
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Zou Iran eigenlijk heel Europa kunnen bereiken met hun raketten?
"We hebben de beste stikstofwetgeving van de wereld. Het is de beste, hij is fantastisch. Mensen in alle landen bewonderen me voor deze wetten."quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trump is an easy target. We won’t kill him for now.
- Mark Rutte.
Om even de absurditeit aan te geven
Afhankelijk van de lading 2-3k kilometer, dus wij zijn veiligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Waar blijven de 62 opeenvolgende tweets met steeds ongeveer dezelfde tekst van andere wereldleiders?quote:
Ja, ik weet dat het een randdebiel isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij posts zo vaak een heel bericht in CAPS LOCK, zelfs met meerdere zinnen
Ja hij liet in de oorlog tussen Irak en Iran al kinderen mijnenvelden inlopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.
Als het hypothetisch zou kunnen is het natuurlijk wel voor in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd lijkt me.
Maar pas relevant en bekend na zijn verkiezing in 2005, Het was nog een hele happening opeens was die gekke en onbekende Ahmadinejad president van Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.
Een hoop is gewoon random tekst dat weet je he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind X trouwens een stuk fijner in gebruik nu je altijd Grok kan raadplegen.
Als je van 3000 kilometer en west Iran uitgaat zouden ze wel een deel van Europa kunnen raken, niet ons in NL nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Afhankelijk van de lading 2-3k kilometer, dus wij zijn veilig
Ik weet nie eens wat grok is en hoe het werktquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind X trouwens een stuk fijner in gebruik nu je altijd Grok kan raadplegen.
Voor het grote publiek, niet voor mensen die al betrokkenheid hadden bij Iran denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar pas relevant en bekend na zijn verkiezing in 2005, Het was nog een hele happening opeens was die gekke en onbekende Ahmadinejad president van Iran.
Duitsland was dan ook volledig ingestort, miljoenen mannen en vrouwen waren gedood of gestorven. Binnenlandse problemen lagen niet direct voor de hand - al hadden de buitenlandse troepen wel degelijk een stabiliserende functie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die buitenlandse troepen kregen we niet voor binnenlandse problemen maar als gratis bescherming tegen de grote boze Rus.
quote:
quote:
quote:
We iddquote:
Nee, nu nog niet, maar daar waren wel constant bezig met upgraden van de hypersonische raketten die ze hebben zodat die steeds verder konden komen. Het mag duidelijk zijn wat het doel uiteindelijk was: het Westen en dan vooral de VS. Zie ook:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Boomer gespot.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet nie eens wat grok is en hoe het werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |