Oke en nu de award van minst nuttige moordaanslag (strategisch gezien) gaat naar Ahmadinejad, tenminste als Israël er achter zit. De man is totaal irrelevant. Zal wel zijn basketbal comments missen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/DrEliDavid/status/1935001530492411954
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Beetje troost voor een heleboel mensen, de man die kinderen mijnenvelden in stuurde en die meisjes door zijn moraalpolitie liet verkrachten en dood liet slaan, ik hoop dat al die Iraanse meisjes hem op staan wachten aan de hemelpoort.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Oke en nu de award van minst nuttige moordaanslag (strategisch gezien) gaat naar Ahmadinejad, tenminste als Israël er achter zit. De man is totaal irrelevant. Zal wel zijn basketbal comments missen.
Ow de tering, dat zou mooi zijn, dat was die lul die doodleuk vertelde dat er geen problemen met homo's waren in Iran omdat er simpelweg geen homo's daar waren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Daar krijgen ze toch 72 maagden, dus dan kan dat nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje troost voor een heleboel mensen, de man die kinderen mijnenvelden in stuurde en die meisjes door zijn moraalpolitie liet verkrachten en dood liet slaan, ik hoop dat al die Iraanse meisjes hem op staan wachten aan de hemelpoort.
Lijkt me een actie van Iraniërs. Dit is geen key figure voor de Israëli me dunkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Zodat de rest niet hoeft te klikken: geruchten dat Ahmadinejad is gedood.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch 72 maagden, dus dan kan dat niet![]()
Nee sorry, die ging wat ver.
Ook zijn vrouw en twee zoons gedood, blijkbaar. Volgens de geruchten dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lijkt me een actie van Iraniërs. Dit is geen key figure voor de Israëli me dunkt.
Of willen ze alvast eventuele opvolgers van de Ayatollah uitschakelen
Hmmm. Dat lijkt nog meer op een wraakactie dan. Er zullen best veel Iraniërs zijn die het bloed van deze vent wel kunnen drinken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zijn vrouw en twee zoons gedood, blijkbaar. Volgens de geruchten dan.
We?quote:
We? Interessant.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar krijgen ze toch 72 maagden, dus dan kan dat niet![]()
Nee sorry, die ging wat ver.
Wie is datquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Zodat de rest niet hoeft te klikken: geruchten dat Ahmadinejad is gedood.
Voormalige president van Iran, holocaustontkenner, 9/11 was an inside job van USA/Zionists etc, daar verliest de wereld niets aan, hopelijk is het waar.quote:
Volodymyr Ahmadinejadsky.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een zeer grappige cabaretier, die ooit als hobby de president van Iran speelde.
Inside Job, als dat klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zijn vrouw en twee zoons gedood, blijkbaar. Volgens de geruchten dan.
Misschien liepen ze gewoon wat in de weg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inside Job, als dat klopt.
De Mossad doet alleen wat nuttig is, niet een heel gezin omdat het kan.
Tja wat moet je met lui die (zo) uit zijn op vernietiging van Israël.quote:bron: nu.nl
In de dagen na de Israëlische aanvallen op Iran (en omgekeerd) wijzen westerse leiders op Israëls recht op zelfverdediging. Maar daarvan is volgens experts geen sprake. Israël heeft het internationaal recht geschonden, zeggen ze tegen NU.nl.
Zionists can't handle the truth. Nor kill itquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voormalige president van Iran, holocaustontkenner, 9/11 was an inside job van USA/Zionists etc, daar verliest de wereld niets aan, hopelijk is het waar.
Of het moet een bom of drone geweest zijn, dat kan ook. Maar lijkt mij sterk omdat hij totaal geen rol meer speelde .quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inside Job, als dat klopt.
De Mossad doet alleen wat nuttig is, niet een heel gezin omdat het kan.
Point blank en het is natuurlijk een sterk signaal om de meest gehate man in Iran zijn kop eraf te schieten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Of het moet een bom of drone geweest zijn, dat kan ook. Maar lijkt mij sterk omdat hij totaal geen rol meer speelde .
Handig om dit soort inlichtingen te delen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nog even trumpje
We know exactly where the so-called “Supreme Leader” is hiding. He is an easy target, but is safe there - We are not going to take him out (kill!), at least not for now. But we don’t want missiles shot at civilians, or American soldiers. Our patience is wearing thin. Thank you for your attention to this matter!
ok
@realDonaldTrumpquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nog even trumpje
We know exactly where the so-called “Supreme Leader” is hiding. He is an easy target, but is safe there - We are not going to take him out (kill!), at least not for now. But we don’t want missiles shot at civilians, or American soldiers. Our patience is wearing thin. Thank you for your attention to this matter!
ok
Niet zo snel...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:19 schreef Vallon het volgende:
De experts duiken weer uit hun holletje....
[..]
Tja wat moet je met lui die (zo) uit zijn op vernietiging van Israël.
Volgens die ervaringsdeskundigen, gewoon wachten tot dat zo is om dan "foei" te roepen.
Internet ligt toch plat daar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Handig om dit soort inlichtingen te delen.
Haha ja, bekend accountje van het Delhi Hasbarah leger dit. Net als Cheryl E.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
De huisslaaf uit New Delhii verraadt per ongeluk zijn leeftijd. Rond de twintig dus.
Wie is dat ook weer. Dacht dat die al dood was?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
De huisslaaf uit New Delhii verraadt per ongeluk zijn leeftijd. Rond de twintig dus.
Is een vorm van Psy-Op. Misschien weten ze het wel helemaal niet. Druk op de ketel houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Handig om dit soort inlichtingen te delen.
Nice, imminent.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Niet zo snel...
Preventive War:
Preventive wars, waged to avert future threats, are generally considered illegal under international law. Preemptive strikes are distinct from preventive wars; the former involves responding to an imminent attack, while the latter aims to neutralize a potential future threat.
Imminent Threat:
The concept of "imminence" is crucial. A preemptive strike is generally considered lawful if there is an imminent threat of attack, leaving no time for deliberation or other responses. The "Caroline test," a historical standard, defines imminence as a situation where the necessity of self-defense is "instant, overwhelming, leaving no choice of means, and no moment for deliberation".
Sja wat anders kun je nog van Iran eisen. Een plechtige belofte geen kernraketten te bouwen?quote:
Die rule-based-order was altijd al een tamelijk hol verkooppraatje maar het wordt weer steeds meer ouderwets het recht van de sterkste op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wacht nog op wat nieuwe hoogleraren die kunnen aangeven dat dit alles wat Israël en de VS doen allemaal helemaal niet volgens de regels is.
En ze gewoon moeten thee drinken met de Iraanse hofhouding.
Waren hoogleraren maar wereldleiders.
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wacht nog op wat nieuwe hoogleraren die kunnen aangeven dat dit alles wat Israël en de VS doen allemaal helemaal niet volgens de regels is.
En ze gewoon moeten thee drinken met de Iraanse hofhouding.
Waren hoogleraren maar wereldleiders.
Ik gebruik geen Twitter en weet bij God niet hoe dat werkt, maar hier:quote:
Je wil ook geen regime vol wraakgevoelens achterlaten dat over een paar jaar alsnog een nuke afvuurt zodra ze kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze laten geen spaan over van de gouden brug waarover Iran zich eervol terug kan trekken.
Het is fucking Trump, die heeft geen idee wat onvoorwaardelijke overgave inhoudt. Hij denkt vast dat Iran ijsje of waren het pizza's? moet trakteren aan al zijn kabinetsleden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze laten geen spaan over van de gouden brug waarover Iran zich eervol terug kan trekken.
Hij post vooral op truth social. Kan je gewoon via google vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Twitter en weet bij God niet hoe dat werkt, maar hier:
https://x.com/realdonaldtrump Zie ik dat niet staan??
Hij is voornamelijk actief op truth social, een veel mindere versie van twitter zeg maarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat haar adviseurs haar hadden opgedragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?
https://truthsocial.com/@realDonaldTrumpquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals Trump zelf stiekem verklapt heeft, ze hebben 10 nukes binnen drie weken, niet een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je wil ook geen regime vol wraakgevoelens achterlaten dat in een paar jaar alsnog een nuke afvuurt zodra ze kunnen.
Deze gebeurtenissen in dit tempo en met deze uitspraken zo her en der laten mij dat ook vermoeden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Trump zelf stiekem verklapt heeft, ze hebben 10 nukes binnen drie weken, niet een paar jaar.
Dan wil Trump dus tot het uiterste gaan, lijkt me?quote:
Die had Bibi nooit toestemming geven voor oorlog. Helemaal niet als er nog gesprekken gepland stonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?
Ja of de Mossad neemt een loopje met hem, kijken hoe ze hem gek kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze gebeurtenissen in dit tempo en met deze uitspraken zo her en der laten mij dat ook vermoeden.
Of dat is “het verhaal” om nu eens door te pakken.
En dat is nog een van zijn mindere wapenfeiten. Als je in een encyclopedie een plaatje bij de uitdrukking "bloed aan de handen hebben" opzoekt, dan zit het op hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow de tering, dat zou mooi zijn, dat was die lul die doodleuk vertelde dat er geen problemen met homo's waren in Iran omdat er simpelweg geen homo's daar waren.![]()
![]()
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Zou Iran eigenlijk heel Europa kunnen bereiken met hun raketten?
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Het is heel duidelijk, maar begrijpt Trump het?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er ook bekend wat surrender in dit geval inhoud?
Trump is an easy target. We won’t kill him for now.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:38 schreef vosss het volgende:
Dat een president zo communiceert.
Waanzin.
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
"We hebben de beste stikstofwetgeving van de wereld. Het is de beste, hij is fantastisch. Mensen in alle landen bewonderen me voor deze wetten."quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trump is an easy target. We won’t kill him for now.
- Mark Rutte.
Om even de absurditeit aan te geven
Afhankelijk van de lading 2-3k kilometer, dus wij zijn veiligquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Waar blijven de 62 opeenvolgende tweets met steeds ongeveer dezelfde tekst van andere wereldleiders?quote:
Ja, ik weet dat het een randdebiel isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij posts zo vaak een heel bericht in CAPS LOCK, zelfs met meerdere zinnen
Ja hij liet in de oorlog tussen Irak en Iran al kinderen mijnenvelden inlopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.
Als het hypothetisch zou kunnen is het natuurlijk wel voor in je achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd lijkt me.
Maar pas relevant en bekend na zijn verkiezing in 2005, Het was nog een hele happening opeens was die gekke en onbekende Ahmadinejad president van Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.
Een hoop is gewoon random tekst dat weet je he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind X trouwens een stuk fijner in gebruik nu je altijd Grok kan raadplegen.
Als je van 3000 kilometer en west Iran uitgaat zouden ze wel een deel van Europa kunnen raken, niet ons in NL nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Afhankelijk van de lading 2-3k kilometer, dus wij zijn veilig
Ik weet nie eens wat grok is en hoe het werktquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind X trouwens een stuk fijner in gebruik nu je altijd Grok kan raadplegen.
Voor het grote publiek, niet voor mensen die al betrokkenheid hadden bij Iran denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar pas relevant en bekend na zijn verkiezing in 2005, Het was nog een hele happening opeens was die gekke en onbekende Ahmadinejad president van Iran.
Duitsland was dan ook volledig ingestort, miljoenen mannen en vrouwen waren gedood of gestorven. Binnenlandse problemen lagen niet direct voor de hand - al hadden de buitenlandse troepen wel degelijk een stabiliserende functie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die buitenlandse troepen kregen we niet voor binnenlandse problemen maar als gratis bescherming tegen de grote boze Rus.
quote:
quote:
quote:
We iddquote:
Nee, nu nog niet, maar daar waren wel constant bezig met upgraden van de hypersonische raketten die ze hebben zodat die steeds verder konden komen. Het mag duidelijk zijn wat het doel uiteindelijk was: het Westen en dan vooral de VS. Zie ook:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Boomer gespot.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet nie eens wat grok is en hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |