Die rule-based-order was altijd al een tamelijk hol verkooppraatje maar het wordt weer steeds meer ouderwets het recht van de sterkste op deze aardkloot.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wacht nog op wat nieuwe hoogleraren die kunnen aangeven dat dit alles wat Israël en de VS doen allemaal helemaal niet volgens de regels is.
En ze gewoon moeten thee drinken met de Iraanse hofhouding.
Waren hoogleraren maar wereldleiders.
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wacht nog op wat nieuwe hoogleraren die kunnen aangeven dat dit alles wat Israël en de VS doen allemaal helemaal niet volgens de regels is.
En ze gewoon moeten thee drinken met de Iraanse hofhouding.
Waren hoogleraren maar wereldleiders.
Ik gebruik geen Twitter en weet bij God niet hoe dat werkt, maar hier:quote:
Je wil ook geen regime vol wraakgevoelens achterlaten dat over een paar jaar alsnog een nuke afvuurt zodra ze kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze laten geen spaan over van de gouden brug waarover Iran zich eervol terug kan trekken.
Het is fucking Trump, die heeft geen idee wat onvoorwaardelijke overgave inhoudt. Hij denkt vast dat Iran ijsje of waren het pizza's? moet trakteren aan al zijn kabinetsleden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze laten geen spaan over van de gouden brug waarover Iran zich eervol terug kan trekken.
Hij post vooral op truth social. Kan je gewoon via google vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Twitter en weet bij God niet hoe dat werkt, maar hier:
https://x.com/realdonaldtrump Zie ik dat niet staan??
Hij is voornamelijk actief op truth social, een veel mindere versie van twitter zeg maarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat haar adviseurs haar hadden opgedragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?
https://truthsocial.com/@realDonaldTrumpquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals Trump zelf stiekem verklapt heeft, ze hebben 10 nukes binnen drie weken, niet een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je wil ook geen regime vol wraakgevoelens achterlaten dat in een paar jaar alsnog een nuke afvuurt zodra ze kunnen.
Deze gebeurtenissen in dit tempo en met deze uitspraken zo her en der laten mij dat ook vermoeden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Trump zelf stiekem verklapt heeft, ze hebben 10 nukes binnen drie weken, niet een paar jaar.
Dan wil Trump dus tot het uiterste gaan, lijkt me?quote:
Die had Bibi nooit toestemming geven voor oorlog. Helemaal niet als er nog gesprekken gepland stonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou Kamala Harris hebben gedaan denk je?
Ja of de Mossad neemt een loopje met hem, kijken hoe ze hem gek kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze gebeurtenissen in dit tempo en met deze uitspraken zo her en der laten mij dat ook vermoeden.
Of dat is “het verhaal” om nu eens door te pakken.
En dat is nog een van zijn mindere wapenfeiten. Als je in een encyclopedie een plaatje bij de uitdrukking "bloed aan de handen hebben" opzoekt, dan zit het op hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow de tering, dat zou mooi zijn, dat was die lul die doodleuk vertelde dat er geen problemen met homo's waren in Iran omdat er simpelweg geen homo's daar waren.![]()
![]()
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:37 schreef Momo het volgende:
Zou Iran eigenlijk heel Europa kunnen bereiken met hun raketten?
Ahmadinejad was al actief rond de Islamitische Revolutie dus dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:18 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
De huisslaaf uit New Delhii verraadt per ongeluk zijn leeftijd. Rond de twintig dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |