SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nouja, wat ik bedoel: je best doen om ze te krijgen, net als geld verdienen. Niet in de vorm van dat ik ze krijg omdat ik een toffe user ben oid.![]()
Niemand weet ook dat we hier zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, wat ik bedoel: je best doen om ze te krijgen, net als geld verdienen.![]()
![]()
Killem zit nog met een banaan in zijn oor.
Sp3C is sowieso traag en aan het werk.
De ochtend is van ons![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik gun je de puntjes wel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een bolker hè
Mijn aandacht kan ook geen minuut verslappen.![]()
![]()
* DJMO noteert in excel dat @gebrokenglas zijn plicht verzaakt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, spoedt zich gelijk naar de keuken en gaat een lekker bakkie inschenken voor DJMOquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
* DJMO noteert in excel dat @:gebrokenglas zijn plicht verzaakt![]()
![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nieuwe kloon
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gaat een lange dag worden vandaag. Weinig re doen en wat ik van plas gaat niet door dankzij de VVMC en fnv
Dank!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, spoedt zich gelijk naar de keuken en gaat een lekker bakkie inschenken voor DJMO
[ afbeelding ]
* DJMO aantekening weer verwijdertIk heb er één en ik ben er trots op
Dankjewel.quote:![]()
Net als met Dotteke die al de - puntjes weer omzet in + puntjes als ik haar ook een lekker bakkie koffie inschenk.![]()
![]()
Kloon dusquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
CloownDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
WhutDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Gaan we wellus nietus doenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:44 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Neuhhhh dat zijn weer allemaal andere accounts.
Ben hier gewoon als mezelf
Neverquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik was er bijna ingetrapt. BIJNA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan kun jij niet lezenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat (wat gebeurt als je het laat anonimiseren) of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.quote:waar twee vechten om een been, gaat de derde ermee heen..
1e is geen kloon, 2e wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat, of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.
1e is geen kloon, 2e wel.![]()
Plus dat de persoon van zo'n 2e troll account nooit zal zeggen wie hij of zij echt is (bij wie dat troll account hoort).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat, of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.
1e is geen kloon, 2e wel.
JellyBelly is gewoon open daarin.![]()
![]()
Hoogfunctionerend autist hier. Ik heb vaak aan een halve zin of zelfs een half woord meer dan genoeg om te weten wat de ander bedoelt. Kan handig zijn, maar ook irritant voor de ander omdat ik diegene vaak niet laat uitpratenquote:
Ik ben op #anoniem gegaan omdat NWS mijn forum was maar het werd daar zo erg extreem. Zowel van rechts als links.
Daar wilde ik niet meer mee geassocieerd worden.
Je kunt in deze PoHi zien dat ik er ook niet heel erg mee bezig ben nu.
Schone lei enzovoort![]()
![]()
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plus dat de persoon van zo'n 2e troll account nooit zal zeggen wie hij of zij echt is (bij wie dat troll account hoort).
JellyBelly is gewoon open daarin.![]()
![]()
Je bent en blijft een lieverdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoogfunctionerend autist hier. Ik heb vaak aan een halve zin of zelfs een half woord meer dan genoeg om te weten wat de ander bedoelt. Kan handig zijn, maar ook irritant voor de ander omdat ik diegene vaak niet laat uitpraten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:40 schreef [quote]
[b]Op dinsdag 17 juni 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Wilde je nog weg met de trein vandaag, DJMO? Ze staken weer.Het was de enige dag dat ik naar Emmerich Elten had gekund om shag te halen. Morgen Rotterdam, donderdag gesprek met de psychiater en huisarts, en vrijdag op vakantie. Dus ja, ik had weg gewild, maar dat gaat dus niet door.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
Gaat een lange dag worden vandaag. Weinig re doen en wat ik van plas gaat niet door dankzij de VVMC en fnvIk heb er één en ik ben er trots op
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je in halfe ur 25 p hebben?![]()
Waren we nog maar alleen hèquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.![]()
![]()
Bolk iedereenDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
ja und du nutzt es uit was je om 5:55 hier alleinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.![]()
![]()
Dat komt omdat jij er niet was om hem te bolkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je in halfe ur 25 p hebben?
Ja. Maar het is niet anders, het is een open topic.quote:. We hebben wel lekker koffie en thee gedronken samen.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet anders, het is een open topic.. We hebben wel lekker koffie en thee gedronken samen.
![]()
![]()
Meeste kloons zijn wel duidelijk...Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Koffie
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Dus ja, ipv Emmerich Elten wordt het zaandam om m'n nieuwe brillen te betalen. Heb ik dat maar achter de rug en geef ik het geld niet per ongeluk uit op vakantie
Mij bekerDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Het wordt minder de komende tijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei je werd minder zijn, je lügt dat zich de balken biegen![]()
![]()
Had ik het tegen jou?quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
wann in 10 dagen ??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt minder de komende tijd.![]()
Echt?quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Bolk maar weerIk heb er één en ik ben er trots op
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LolDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Jij zou vroeg opstaan, had je gezegd. En dan kom je pas om 7 uur binnenstappen. Ja, zo wordt winnen wel lastig natuurlijk.quote:![]()
je zei niet dat je vor 6 hiier bent en strakss had je 15 puntenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zou vroeg opstaan, had je gezegd. En dan kom je pas om 7 uur binnenstappen. Ja, zo wordt winnen wel lastig natuurlijk.![]()
![]()
Morguh Sodequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een dag..Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ja ik ben ook later dan afgesprokenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zou vroeg opstaan, had je gezegd. En dan kom je pas om 7 uur binnenstappen. Ja, zo wordt winnen wel lastig natuurlijk.![]()
![]()
Echt waar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou echt..Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Misschien kan DTS beter overdag dicht en ‘s nachts open.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom nou weer
MikeyttGod![]()
Maar beginnen met theequote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee of koffie? Volgens mij thee. 🫖
Goedemorgen![]()
![]()
* gebrokenglas schenkt een lekker kopje thee in voor maily 🫖
Ik heb nog geen AI thee, dat moet ik nog genereren.![]()
Waarom moet dts overdag dicht en niet in de nacht?Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1176 / +57 / +0 / 2572 / 3085
2. loveislikeakiss / 745 / +1 / +0 / 2117 / 2533
3. StevenHyde / 600 / +12 / +0 / 443 / 541
4. RedShoe / 512 / +18 / +1 / 2005 / 2236
5. gebrokenglas / 500 / +76 / +28 / 1804 / 2103
6. mario390 / 430 / +83 / +5 / 870 / 1163
7. greysbones / 230 / +45 / +0 / 1330 / 1441
8. devzero / 229 / +19 / +0 / 444 / 555
9. aeque / 209 / +0 / +0 / 849 / 1040
10. hemarookworst / 198 / +12 / +0 / 436 / 565
11. Fogel / 168 / +6 / +0 / 264 / 343
12. Pinnenmutske / 167 / +11 / +0 / 345 / 451
13. Bally-b / 154 / +4 / +0 / 297 / 338
14. drakin / 142 / +4 / +2 / 617 / 692
15. maily / 141 / +13 / +0 / 732 / 846
16. ieniminimuis / 138 / +13 / +0 / 435 / 511
17. Shii / 113 / +0 / +0 / 220 / 285
18. marc0871 / 109 / +15 / +0 / 318 / 393
19. Dr.Mikey / 94 / +1 / +0 / 97 / 137
20. kree / 92 / +0 / +0 / 266 / 316SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bijna 5e
MikeyttGod![]()
Ojaquote:
MikeyttGod![]()
5e is ook mooi.quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik ga voor vijf.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
![]()
Ik ga de was maar eens doen. Het enige voordeel dat de ns niet rijdt vandaag is dat ik nu een volle dag heb om m'n koffers in te pakken
MikeyttGod![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
Ik ga de was maar eens doen. Het enige voordeel dat de ns niet rijdt vandaag is dat ik nu een volle dag heb om m'n koffers in te pakken![]()
![]()
![]()
Hopelijk rijden de treinen morgen wel weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
Ik ga de was maar eens doen. Het enige voordeel dat de ns niet rijdt vandaag is dat ik nu een volle dag heb om m'n koffers in te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MikeyttGod![]()
Dat hoop ik ook voor de ns jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk rijden de treinen morgen wel weer
Laat meDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Zou je ook met de bus kunnen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ramses..Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik had je gemist vanochtend!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk rijden de treinen morgen wel weer
@gebrokenglas en ik hebben al het werk hier moeten verzetten![]()
![]()
Ik verslik me.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
In de uithoek waar jij woont wil je dat ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
En gelukkig ben ik niet meer afhankelijk van het OV![]()
![]()
Welk werk?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik had je gemist vanochtend!
@:gebrokenglas en ik hebben al het werk hier moeten verzettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De lijstjesmanDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Voor morgen zijn er geen acties gepland volgens mijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk rijden de treinen morgen wel weer![]()
Gewoon, omdat het kan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:29 schreef RedShoe het volgende:
Waarom moet dts overdag dicht en niet in de nacht?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor morgen zijn er geen acties gepland volgens mijFijn voor de reizigers in ieder geval.
Ja, echt welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Fijn voor de reizigers in ieder geval.
![]()
O dat kunnen jullie ook goed hoor. Je moet juist blij zijn als ik er niet ben, kan ik je ook niet bolkenquote:
Vage shitDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kunnen jullie ook goed hoor. Je moet juist blij zijn als ik er niet ben, kan ik je ook niet bolken![]()
![]()
quote:
MikeyttGod![]()
neem een abboquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:56 schreef Gehakt_bal het volgende:
Wat een reclame. En blokkeren werkt niet, want dan krijg je weer andere schermen. Heel irritant!Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil![]()
![]()
Zo naar de tandarts.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ja als je geen abo hebt is het bijna niet te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:56 schreef Gehakt_bal het volgende:
Wat een reclame. En blokkeren werkt niet, want dan krijg je weer andere schermen. Heel irritant!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te doen zonder abonnement..Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
zag je gisteren weer in de eftelingquote:
Hey there sunshine lift my heart
Ik ben een druk man welquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag je gisteren weer in de efteling
MikeyttGod![]()
![]()
![]()
eens kijken of ik mezelf kan motiveren vandaagHey there sunshine lift my heart
BolkieDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Man1Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De spanning stijgtDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Hey Moonquote:
Hey Sp3cquote:
Heyhey
MikeyttGod![]()
Klopt, als ik ergens naartoe wil met bijv. de trein moet ik eerst naar Groningen stad omdat we hier geen station hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
In de uithoek waar jij woont wil je dat ook niet![]()
![]()
vandaag rijden ze niet aldaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, als ik ergens naartoe wil met bijv. de trein moet ik eerst naar Groningen stad omdat we hier geen station hebbenHey there sunshine lift my heart
vandaag ook?quote:Hey there sunshine lift my heart
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinktquote:
Dit zou een rondje sightseeing worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, als ik ergens naartoe wil met bijv. de trein moet ik eerst naar Groningen stad omdat we hier geen station hebben
En ik vind t hier in deze uithoek al slecht.
Maargoed ik was Randstad gewend.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinkt
Dat is bijna niet te doen, wat een tijd gaat daar inzitten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
watjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:18 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ik maak vandaag geen gebruik van het OV.Hey there sunshine lift my heart
Morguh KWquote:
Tandjes gepoetst.
Op naar de tandarts.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
ik zeg gewoon zoals ik het denkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoals ik het denkIk wilde iets gevatst reageren maar ik hou wijselijk mijn bevallige mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mijn zus moet blijkbaar onder narcose naar de mondhygienste omdat ze tandsteen onder haar tandvlees zit
kan op het lijstje met 'redenen om niet zwanger te worden' blijkbaarHey there sunshine lift my heart
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinkt
jee wat ben je dan lang onderwgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou fietsenquote:Hey there sunshine lift my heart
mobiel?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:24 schreef Gehakt_bal het volgende:
Het is wel jammer dat de pagina niet automatisch ververst.Hey there sunshine lift my heart
ik weet het, het kanm aar dan heb ik een groter telefoonscherm nodigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:25 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ja telefoon. En desktopversie is wel een ding dan.
Hey there sunshine lift my heart
Ik mis haar ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Waar is @:KissingBird eigenlijk?
Ik mis die vrouw![]()
Werkese en Groetjes aan UN zie hem al een tijdje niet meer hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb haar ook al een paar dagen niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Waar is @:KissingBird eigenlijk?
Ik mis die vrouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind haar een leuke users, kon/kan altijd wel met haar lachenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij is heel leukquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar een leuke users, kon/kan altijd wel met haar lachen![]()
![]()
Ze zal wel druk zijn met het een of ander. Of geen zin meer, dat kan ook nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SpecRock
Blij dat er festivals voor mensen met een beperking bestaan.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
SpecRock
Blij dat er festivals voor mensen met een beperking bestaan.![]()
![]()
Blij voor jou. Ben naar het Knoopgala geweest met mijn dochter tig jaar geledenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
SpecRock
Blij dat er festivals voor mensen met een beperking bestaan.Totale tofheid.
![]()
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
mijn telefoon wil updaten naar 7.0
ik wil liever wachten op 7.1Hey there sunshine lift my heart
Dat snap ik dat is ook veelte lang zeker met dit weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.![]()
![]()
Hopelijk airconditioning.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Eitje bakken en dan naar het station. Even inchecken voor de stakingsregelimg van de NS.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga je helemaal los?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De eerste keer dat ik in een cabine klom was ik wel verbaasd hoe hoog je zit
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Rauzen met dat dingquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:23 schreef Bally-b het volgende:
Nee, heb er een heftruck op staan maar eigenaar is er nog nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Went wel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
De eerste keer dat ik in een cabine klom was ik wel verbaasd hoe hoog je zit![]()
![]()
En lekker weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:26 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nog 2 hoogwerkers wegbrengen in de buurt
Hoe fijn is dat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijkt mij wel gaaf in een vrachtwagen zitten
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Of een politie auto en dan lekker hard scheuren over de wegLet's take the long way home, love is burning slowly
Even lekker bolken na een spannende avond en nog spannende middag. Als het goed is een paar uur me-time nu eindelijk
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was je gisteren in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Even lekker bolken na een spannende avond en nog spannende middag. Als het goed is een paar uur me-time nu eindelijkLet's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Even lekker bolken na een spannende avond en nog spannende middag. Als het goed is een paar uur me-time nu eindelijk![]()
Dat was leuk.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Helaas elke dag nu al vanaf vorige week dinsdag. Maar gisteravond was het wel even erg spannendquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Close callDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helaas elke dag nu al vanaf vorige week dinsdag. Maar gisteravond was het wel even erg spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffel voor jou
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
[..]
Helaas elke dag nu al vanaf vorige week dinsdag. Maar gisteravond was het wel even erg spannendKnuff voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
Helaas elke dag nu al vanaf vorige week dinsdag. Maar gisteravond was het wel even erg spannendDat zijn wel pittige dagen dan, dus de morfine werd niet goed opgenomen in het lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte
Dankjewel Amyquote:
Wil eigenlijk niet de hele tijd van zulke slecht nieuws dingen posten. Maar ergens ook wel een fijne plek hier om het soms zo te delen. Gebeurd zoveel elke dag weer, waar ik dan ook zeker over praat met naasten. Maar zo typen is soms ook wel ergens goed voor t hoofd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon posten als je het zelf wilt en fijn vindt
Gewoon delen als je dat wiltquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel Amy
Wil eigenlijk niet de hele tijd van zulke slecht nieuws dingen posten. Maar ergens ook wel een fijne plek hier om het soms zo te delen. Gebeurd zoveel elke dag weer, waar ik dan ook zeker over praat met naasten. Maar zo typen is soms ook wel ergens goed voor t hoofd.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx zal ik dan ook doen als het goed voelt (in spoilers)![]()
[..]
Helaas elke dag nu al vanaf vorige week dinsdag. Maar gisteravond was het wel even erg spannendOch lieve schat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker stevenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
Even een bak koffie zetten (@:gebrokenglas noteer je het even?)
Bijna volDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod
Forum Opties Forumhop: Hop naar: