Kloon dusquote:
Gaan we wellus nietus doenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:44 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Neuhhhh dat zijn weer allemaal andere accounts.
Ben hier gewoon als mezelf
Neverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dan kun jij niet lezenquote:
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat (wat gebeurt als je het laat anonimiseren) of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.quote:waar twee vechten om een been, gaat de derde ermee heen..
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat, of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.
1e is geen kloon, 2e wel.
Plus dat de persoon van zo'n 2e troll account nooit zal zeggen wie hij of zij echt is (bij wie dat troll account hoort).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen een nieuw account omdat je je oude nick name zat was en met een schone lei wil beginnen, maar toch ook niet wil dat de posthistorie van je eerste account verloren gaat, of dat je een tweede account aanmaakt om te kunnen stoken en te trollen.
1e is geen kloon, 2e wel.
Hoogfunctionerend autist hier. Ik heb vaak aan een halve zin of zelfs een half woord meer dan genoeg om te weten wat de ander bedoelt. Kan handig zijn, maar ook irritant voor de ander omdat ik diegene vaak niet laat uitpratenquote:
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Plus dat de persoon van zo'n 2e troll account nooit zal zeggen wie hij of zij echt is (bij wie dat troll account hoort).
JellyBelly is gewoon open daarin.
Je bent en blijft een lieverdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoogfunctionerend autist hier. Ik heb vaak aan een halve zin of zelfs een half woord meer dan genoeg om te weten wat de ander bedoelt. Kan handig zijn, maar ook irritant voor de ander omdat ik diegene vaak niet laat uitpraten
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:40 schreef [quote]
[b]Op dinsdag 17 juni 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Wilde je nog weg met de trein vandaag, DJMO? Ze staken weer.
Het was de enige dag dat ik naar Emmerich Elten had gekund om shag te halen. Morgen Rotterdam, donderdag gesprek met de psychiater en huisarts, en vrijdag op vakantie. Dus ja, ik had weg gewild, maar dat gaat dus niet door.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
Gaat een lange dag worden vandaag. Weinig re doen en wat ik van plas gaat niet door dankzij de VVMC en fnv
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je in halfe ur 25 p hebben?
Waren we nog maar alleen hèquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.
ja und du nutzt es uit was je om 5:55 hier alleinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou het was rustig, dus er werd weinig gebolkt.
Dat komt omdat jij er niet was om hem te bolkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je in halfe ur 25 p hebben?
Ja. Maar het is niet anders, het is een open topic.quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is niet anders, het is een open topic.. We hebben wel lekker koffie en thee gedronken samen.
Het wordt minder de komende tijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei je werd minder zijn, je lügt dat zich de balken biegen
Had ik het tegen jou?quote:
wann in 10 dagen ??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt minder de komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |