vandaag ook?quote:
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, als ik ergens naartoe wil met bijv. de trein moet ik eerst naar Groningen stad omdat we hier geen station hebben
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinkt
Dit zou een rondje sightseeing worden
Dat is bijna niet te doen, wat een tijd gaat daar inzitten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
watjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:18 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ik maak vandaag geen gebruik van het OV.
Morguh KWquote:
ik zeg gewoon zoals ik het denkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg gewoon zoals ik het denkIk wilde iets gevatst reageren maar ik hou wijselijk mijn bevallige mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit Noord-Holland naar Rotterdam? Het zou mogelijk zijn, maar een dusdanig advies dat de moed me bij voorbaat in de schoenen zinkt
Dit zou een rondje sightseeing worden
jee wat ben je dan lang onderwgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou fietsenquote:
mobiel?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:24 schreef Gehakt_bal het volgende:
Het is wel jammer dat de pagina niet automatisch ververst.
ik weet het, het kanm aar dan heb ik een groter telefoonscherm nodigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:25 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ja telefoon. En desktopversie is wel een ding dan.
Ik mis haar ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Waar is @:KissingBird eigenlijk?
Ik mis die vrouw
Werkese en Groetjes aan UN zie hem al een tijdje niet meer hierquote:
Heb haar ook al een paar dagen niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Waar is @:KissingBird eigenlijk?
Ik mis die vrouw
Vind haar een leuke users, kon/kan altijd wel met haar lachenquote:
Zij is heel leukquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar een leuke users, kon/kan altijd wel met haar lachen
Ze zal wel druk zijn met het een of ander. Of geen zin meer, dat kan ook nogquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
SpecRock
Blij dat er festivals voor mensen met een beperking bestaan.
Blij voor jou. Ben naar het Knoopgala geweest met mijn dochter tig jaar geledenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
SpecRock
Blij dat er festivals voor mensen met een beperking bestaan.
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.quote:
Dat snap ik dat is ook veelte lang zeker met dit weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.
Hopelijk airconditioning.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een reis met het ov, dat weet je, maar dit is zelfs mij te gortig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |