Nou ja volgens wetenschappelijk onderzoek welquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef karr-1 het volgende:
Het zal er een beetje aan liggen waar het litteken zit en hoe duidelijk het zichtbaar is, maar in principe zou ik er niet iemand om afwijzen. Het maakt een man of een vrouw niet perse stoerder of aantrekkelijker.
quote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat oorlogswonden wel verschillen met avonden waarbij je met je zatte kop het aanrecht kopte
quote:
Dit verklaart veel…quote:Op maandag 16 juni 2025 22:33 schreef Masberum het volgende:
Ik ben een aantal keren heel hard gevallen, ook op mijn hoofd
Man, man, man, je zal je hier maar mee bezig houden...quote:Op maandag 16 juni 2025 22:33 schreef Masberum het volgende:
Ik las vroeger eens dat littekens ervoor zorgden dat vrouwen liever met je een one-night-stand hadden (omdat het aantoont wellicht dat je gevaar niet uit de weg gaat, wat aantrekkelijk/mannelijk is) maar geen lange relatie willen hebben met die personen.
Wel als de tattoo erg lelijk is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Duizend maal minder erg dan een tatoeage.
Alle tatoeages.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel als de tattoo erg lelijk is.
Nee die ziet niemand, ik vroeg me het gewoon af in het algemeen omdat ik het eens had gelezen en zelf ook wel littekens had (maar eigenlijk altijd wel enigszins bedekt, nooit echt op mijn wangen ofzo)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft dit te maken met je glijpartij in de douche en de daaruit ontstane wond rond de anus die niet gehecht is waar ik pas over las?
Maar vind ze je er ook aantrekkelijker door of daar nooit over gehad? Daar ben ik dus wel benieuwd naarquote:Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef 2172619626795 het volgende:
Ben blij dat mijn vriendin er geen moeite mee heeft. Mijn handen en onderarmen zitten er nogal onder
lolquote:Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat oorlogswonden wel verschillen met avonden waarbij je met je zatte kop het aanrecht kopte
Door dat litteken was je zicht vertroebeld en neukte je alleen nog maar lelijke wijvenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:14 schreef fespo het volgende:
Toeval of niet, maar mijn (dating)leven ging stukken beter toen ik een groot litteken boven mijn oog kreeg.
Voor de goal uitverdedigen en dan gaan zeiken dat de spits van de tegenpartij hem erin tikt...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik wou zien of iemand zo kinderlijk erop ging reageren, en jahoor, je stelt niet teleur
Ze heeft er ff over nagedacht. Uitkomst: neutraalquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar vind ze je er ook aantrekkelijker door of daar nooit over gehad? Daar ben ik dus wel benieuwd naar
1 litteken kan toch ook uit agressie zijn ontstaan? Maar 1 keer maakt niet uit maar 2 keer wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een litteken zou me dus niet boeien in een partner. Het is maar uiterlijk
Tenzij het meerdere littekens zijn die uit agressie zijn ontstaan. Dan maakt het me uit
Hoe doe je dat? Ik ging eerst naar het ziekenhuis, 0 op rekest toen naar tattoo/piercing shop maar die weigeren ook allemaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:20 schreef Cockwhale het volgende:
Niet zo'n litteken bij je oog hebben
[ afbeelding ]
Oh ja, ik heb ook een litteken daar, door van de trap te vallen als kind.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:53 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
ik heb zelf een litteken op mijn voorhoofd. Heeft me niet echt complimenten opgelevert ofzo eerder vragen altijd van ohh hoe is dat gebeurt dan??
Dan zeg ik gewoon dat ik harry potter bem
Lelijk idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:03 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn opa had zo'n Duits studenten litteken in zijn gezicht. Opgelopen bij "zwaardvechten" waarbij het de bedoeling is een "mooi" litteken te scoren. Gelukkig iets subtieler dan dit voorbeeldplaatje:
[ afbeelding ]
Vind het geen porum.
Nee bij het oog en dan een ooglapje dragen van leer.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lelijk idd.
Dit blijft het beste type
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |