abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217970165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wel als de tattoo erg lelijk is.
Alle tatoeages.
pi_217970281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Alle tatoeages.
Ach, je went eraan (en dat 'moet' ook wel, want anders wordt de vijver wel erg ondiep).
pi_217970605
Heeft dit te maken met je glijpartij in de douche en de daaruit ontstane wond rond de anus die niet gehecht is waar ik pas over las?
Ich hock in meinem Bonker
pi_217970718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 11:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit verklaart veel…
Ik wou zien of iemand zo kinderlijk erop ging reageren, en jahoor, je stelt niet teleur :D
pi_217970724
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:59 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft dit te maken met je glijpartij in de douche en de daaruit ontstane wond rond de anus die niet gehecht is waar ik pas over las?
Nee die ziet niemand, ik vroeg me het gewoon af in het algemeen omdat ik het eens had gelezen en zelf ook wel littekens had (maar eigenlijk altijd wel enigszins bedekt, nooit echt op mijn wangen ofzo)
pi_217970736
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:43 schreef 2172619626795 het volgende:
Ben blij dat mijn vriendin er geen moeite mee heeft. Mijn handen en onderarmen zitten er nogal onder :+
Maar vind ze je er ook aantrekkelijker door of daar nooit over gehad? Daar ben ik dus wel benieuwd naar
pi_217970830
Niet in de dierentuin in het verblijf van de leeuwen springen voor een paar extra toffe littekens :')
  dinsdag 17 juni 2025 @ 17:35:38 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217970865
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:35 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat oorlogswonden wel verschillen met avonden waarbij je met je zatte kop het aanrecht kopte
lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 17 juni 2025 @ 18:17:53 #34
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217971124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:14 schreef fespo het volgende:
Toeval of niet, maar mijn (dating)leven ging stukken beter toen ik een groot litteken boven mijn oog kreeg.
Door dat litteken was je zicht vertroebeld en neukte je alleen nog maar lelijke wijven

Snap ik.
Le Diable
pi_217971240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wou zien of iemand zo kinderlijk erop ging reageren, en jahoor, je stelt niet teleur :D
Voor de goal uitverdedigen en dan gaan zeiken dat de spits van de tegenpartij hem erin tikt...
pi_217971405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 17:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar vind ze je er ook aantrekkelijker door of daar nooit over gehad? Daar ben ik dus wel benieuwd naar
Ze heeft er ff over nagedacht. Uitkomst: neutraal :+
  dinsdag 17 juni 2025 @ 19:03:43 #37
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217971516
Mijn opa had zo'n Duits studenten litteken in zijn gezicht. Opgelopen bij "zwaardvechten" waarbij het de bedoeling is een "mooi" litteken te scoren. Gelukkig iets subtieler dan dit voorbeeldplaatje:


Vind het geen porum.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hyperdude op 17-06-2025 19:13:13 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217973332
Een litteken zou me dus niet boeien in een partner. Het is maar uiterlijk
Tenzij het meerdere littekens zijn die uit agressie zijn ontstaan. Dan maakt het me uit
pi_217973980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een litteken zou me dus niet boeien in een partner. Het is maar uiterlijk
Tenzij het meerdere littekens zijn die uit agressie zijn ontstaan. Dan maakt het me uit
1 litteken kan toch ook uit agressie zijn ontstaan? Maar 1 keer maakt niet uit maar 2 keer wel?
pi_217974646
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:20 schreef Cockwhale het volgende:
Niet zo'n litteken bij je oog hebben :')

[ afbeelding ]
Hoe doe je dat? Ik ging eerst naar het ziekenhuis, 0 op rekest toen naar tattoo/piercing shop maar die weigeren ook allemaal.
  woensdag 18 juni 2025 @ 07:53:05 #41
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_217974738
ik heb zelf een litteken op mijn voorhoofd. Heeft me niet echt complimenten opgelevert ofzo eerder vragen altijd van ohh hoe is dat gebeurt dan??

Dan zeg ik gewoon dat ik harry potter bem :')
pi_217974832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 07:53 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
ik heb zelf een litteken op mijn voorhoofd. Heeft me niet echt complimenten opgelevert ofzo eerder vragen altijd van ohh hoe is dat gebeurt dan??

Dan zeg ik gewoon dat ik harry potter bem :')
Oh ja, ik heb ook een litteken daar, door van de trap te vallen als kind. :') misschien moet ik mijn trap maar Voldemort noemen.
pi_217974875
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 19:03 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn opa had zo'n Duits studenten litteken in zijn gezicht. Opgelopen bij "zwaardvechten" waarbij het de bedoeling is een "mooi" litteken te scoren. Gelukkig iets subtieler dan dit voorbeeldplaatje:
[ afbeelding ]

Vind het geen porum.
Lelijk idd.

Dit blijft het beste type :)

pi_217975076
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Lelijk idd.

Dit blijft het beste type :)

[ afbeelding ]
Nee bij het oog en dan een ooglapje dragen van leer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')