Infuusprikken is erger.quote:
quote:
Ik geloof je meteen.quote:
Ik las het vandaag pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja eigenlijk 2 weken geleden al maar eergisteren was het al bekend.
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Hou niet van naalden.
Waarom een infuus in je ass?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.
Nee ga straks evenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wat bij de Hema gehaald met de 1 euro deals? https://www.hema.nl/aanbiedingen/euro-aanbiedingen/1-euro
Minpuntje CL.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n hagelslag is op. Waardeloos inkoopbeleid hier.
Zou klagen bij het management.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
en dan heb je ook een boel meer cacao over het algemeenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
Denken dat hier een reep chocola zomaar rondslingertquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
op zich zijn er ieder weekend nu van die hyrox, mudmaster, hinderniss, triathlon, parkour loopjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
De horror.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Je eigen tong in stukjes raspen en dan aan naaktslakken in een bakje voeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.
Speaking of horror, ik had nog niet opgevangen dat er een 28 Years Later deel twee aankwam. Nog even checken of kerel mee wil naar de bios voor de eerste ook.
Lekker bij een ander aanschuiven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog avondeten verzinnen voor mezelf vanavond, helemaal alleen enzo
iemand nog tips? heb een boel eieren waar een keer iets mee moet gebeuren
boerenomelet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet wel op fietsafstand zijn want er is geen treinquote:
Zelf een quiche bouwen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezien
Ja maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.Dus Days en Weeks toen ook gezien. Het klopt overigens dat je Weeks prima kan kijken zonder Days gezien te hebben, de enige info die je nodig hebt is "er was een outbreak".
Eens hoor, het is gewoon gaar dat die eerste nergens op staat.quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Verkeerde account balquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Rookie numbers voor @Dr_Flashquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Al iets meer dan 3000 stappen al. Mijn hond heeft een wandelverslaving
Een hond die graag loopt. Shocking.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hond die graag loopt. Shocking.
Met warm weer is overdag wel kleine rondjesquote:
Mijn spirit animal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehad
Slim wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
Hoever nog naar de Duitse grens?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
We lopen elke straat in de buurt, we gaan nergens heen.quote:
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuzequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaan
Geen asfalt in de buurt, wel gewone bestrating in een lichte grijze kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuze
Maar als het te heet was tilde ik de honden op voor het asfalt
En dan inderdaad naar het park
odido?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Ook het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Delta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ah nee das geen odidoquote:
juichen punt gifquote:
Dat zien wequote:
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.quote:
deed ik zondagavond ook idd net na de F1 toen Odido dom deed... mobiel odido deed het wel gewoon... hotspotje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.
Moet ie eraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Oké ik vind het wel spannend om 30 juni naar het UMCG te gaan voor mijn vinger. Ik ben echt zo benieuwd wat ze zeggen.
Goeiemorgenquote:
Dat is een stukkie goedkoperquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
dus 10k arbeidsloon bespaard.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
¤10k verschilquote:
Heb ze betaald in koffie, zelfgebakken taart, luxe lunch en 0% biertjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus 10k arbeidsloon bespaard.
Mja, paar rolletjes bitumen en een gasbrander zijn op zich de kosten niet. Denk dat je voor een dak op 3.000 euro uitkomt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wat mensen bij de woningcorporaties die ook een paar centen toegeschoven moeten krijgen.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤10k verschil
Gelukkig voor mij de goede kant op dan
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van onsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Lief dat je dat denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van ons
Daar kun je gevoeglijk vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Ding Dong, ik kom voor uw voeg, kan ik even vangen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Je moet dan eerst vangen heb ik net geleerdquote:
Verkeerde SCquote:
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de vloer in de woonkamer wel willen vervangen maar ik ben niet handig dus dat gaat me een hoop geld kostenDus dan maar niet.
Kom jij me helpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaar
Leuk @Haagsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Hoe heeft jouw printer het zo lang gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe printer bestedl. Mijn huidige printer van 18 jaar oud begint zoveel kuren te vertonen dat het niet meer leuk is.
50 euro kerstbon van werk ingezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |