Nee dan had ik wel gezegd dat ik niet kan voetballen hequote:Op maandag 16 juni 2025 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen familie van Brobbey.
Mja, wat we in elk geval wel zien is dat het 'Rode lijn' volk ineens erg stil is over mensenrechten en het internationale recht zodra er Israëlische burgerslachtoffers vallen omdat Iran doelbewust op dichtbevolkte gebieden richt. Het blijkt dat voor deze vermeende mensenrechtenactivisten, 'sommige' situaties belangrijker zijn dan andere.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:21 schreef Bassie48 het volgende:
En links Nederland steunt de misdadige Ayatollahs want ook die zijn tegen Joden en de staat Israël die ook nog eens vernietigd moet worden.
Daarom zal er nooit een kabinet Timmermans (of Halsema) komen met de VVD.
Heb je verder nog nieuws of blijf je die riedel oneindig doordraaien in talloze topics?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, wat we in elk geval wel zien is dat het 'Rode lijn' volk ineens erg stil is over mensenrechten en het internationale recht zodra er Israëlische burgerslachtoffers vallen omdat Iran doelbewust op dichtbevolkte gebieden richt. Het blijkt dat voor deze vermeende mensenrechtenactivisten, 'sommige' situaties belangrijker zijn dan andere.
Lees: men vindt het prima als Israëlische burgers bestookt worden, maar niet als Israël (onbedoeld) burgerslachtoffers maakt.
Staat die ambassade niet in Jeruzalem?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Amerikaanse ambassade in Tel Aviv zou geraakt/beschadigd zijn door een Iraanse raket
https://x.com/AmichaiStein1/status/1934512661145715160
Nee, dat wou malloot Trump.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat die ambassade niet in Jeruzalem?
Wanneer trekt VVD de rode lijn?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:21 schreef Bassie48 het volgende:
En links Nederland steunt de misdadige Ayatollahs want ook die zijn tegen Joden en de staat Israël die ook nog eens vernietigd moet worden.
Daarom zal er nooit een kabinet Timmermans (of Halsema) komen met de VVD.
https://il.usembassy.gov/embassy/jerusalem/quote:
quote:De Amerikaanse ambassadeur in Israël heeft melding gemaakt van enige schade aan een ambassadepand in Tel Aviv na Iraanse raketaanvallen in de omgeving. Medewerkers bleven ongedeerd, schrijft diplomaat Mike Huckabee in een bericht op X.
Huckabee meldt dat Amerikaanse diplomatieke posten in Israël maandag uit voorzorg gesloten blijven. Hij adviseert de honderdduizenden Amerikanen in het land de website van de ambassade in de gaten te houden.
Ze hebben een locatie in jerusalem en ook in tel aviv is via Google te zien.quote:
Waarom sprak men een jaar of 80-85 geleden dan over een Final Solution?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:32 schreef HowardRoark het volgende:
Israël weghalen is natuurlijk helemaal geen oplossing
Nee hoor Nielsch, daar is helemaal geen sprake van. De Palestijnen hebben de huidige situatie volledig aan zichzelf te danken met hun barbaarse terreur dat al decennialang gaande is, aangestuurd en gefinancierd door Iran.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israël is duidelijk weer de agressor in dit conflict. En al die Israëliërs nu keihard janken omdat er een paar mensen dood zijn en flats vernield. Tyf toch op joh met je gejank. Al 2 jaar doen ze dit op veel grotere en destructievere schaal in Gaza en toen was het allemaal best. Taste of your own medicine.
Israel pleegt net zo goed oorlogsmisdaden inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:22 schreef fetX het volgende:
Iran is zo zielig. Dat ze Hezbollah bestaansrecht hebben gegeven en hecht samenwerkt(e) met Hamas plus bovendien roepen dat ze Israël helemaal van de kaart willen vegen met hun nucleaire wapen draagt hier natuurlijk allemaal niet aan bij.
Wat niet wil zeggen dat wat Israël allemaal doet oké is, verre van zelfs vind ik.
Nah. Ik ben teleurgesteld in de manier waarop Israël de afgelopen anderhalf jaar oorlog voert, maar dat is niet zo relevant hier. Iran is al jaren bezig de regio te terroriseren, dus dat daar een keer een reactie op volgt is nogal wiedes.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israël is duidelijk weer de agressor in dit conflict. En al die Israëliërs nu keihard janken omdat er een paar mensen dood zijn en flats vernield. Tyf toch op joh met je gejank. Al 2 jaar doen ze dit op veel grotere en destructievere schaal in Gaza en toen was het allemaal best. Taste of your own medicine.
Hoe had je anders graag gehad dat er weer een Joodse genocide voorkomen gaat worden als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nah. Ik ben teleurgesteld in de manier waarop Israël de afgelopen anderhalf jaar oorlog voert, maar dat is niet zo relevant hier. Iran is al jaren bezig de regio te terroriseren, dus dat daar een keer een reactie op volgt is nogal wiedes.
Geen idee verder op de Iraniërs bewust op burgerdoelen schieten, maar het interesseert ze in elk geval niet.
Meer zoals de Anti-IS coalitie dat deed in Syrië en Irak.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe had je anders graag gehad dat er weer een Joodse genocide voorkomen gaat worden als ik vragen mag?
Als die oppositie zich bedient van terreur zoals autobommen en dergelijke kan het niet veel beter zijn dan het regime dat er nu zit. Zo kom je dus van de regen in de drup.quote:
Terroristen worden geexecuteerd.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:51 schreef HowardRoark het volgende:
Het Iraanse regime is ook druk bezig met het executeren van Iraniërs die men ervan verdenkt te hebben samengewerkt met Israël.
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat boeit de meeste “vredesactivisten” denk ik niet zo veel.. net als executies door hamas.
Het Iraanse regime mag wat mij betreft van hoog naar laag allemaal tegen de muur.
We hebben heel wat beelden gemist, zie ikquote:Op maandag 16 juni 2025 11:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Deze is ook bizar.
https://www.reddit.com/r/(...)ting_israel_1662025/
Wacht even. Is er een eerlijk proces geweest dan? Zoja: heb je daar een bron van? Want daar staat Iran immers niet om bekend.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Terroristen worden geexecuteerd.
Tja, is te verwachten. Is ook niet goed, maar vergeleken met het executeren van burgers door Israël....
[..]
Je zit in het verkeerde topicquote:Op maandag 16 juni 2025 11:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Terroristen worden geexecuteerd.
Tja, is te verwachten. Is ook niet goed, maar vergeleken met het executeren van burgers door Israël....
[..]
Er wonen wat Arabieren in Iran (1-2%), maar Perzen zijn geen Arabieren, Azeri zijn geen Arabieren, Koerden niet, Armeniërs niet, Baloetsji niet.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:58 schreef Joppiez het volgende:
...
Zit je dan met tientallen miljoenen Arabieren/Moslims die je tot op het bot haten, ben je mooi klaar mee.
...
Dat Iran geen kernwapens krijgt en wellicht ook regime change. Beide zou de wereld een betere plek van worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:17 schreef AFA2022 het volgende:
Vraag me echt af wat Israel met dit geweld wil bereiken? Iran is geen Gaza en zal zonder inmenging van de VS niet snel op de knieen te krijgen zijn. Wat Israel wel voormekaar heeft gekregen is dat er dus geen diplomatieke weg terug is voor Iran om geen kernwapens te ontwikkelen.
Vindt het echt triest voor de gewone burgers van zowel Israel/Gaza als Iran, die weer de slachtoffer worden van deze bloeddorstige leiders. Zet lekker al die bloeddorstige leiders in een ring en laat ze daar mekaar uitmoorden.
Perzen in Iran noemen zichzelf graag Ariërs, maar genetica zegt dat ze geen Ariërs zijn, maar een bruin Midden-Oosters ras, zoals de Arabieren. De Ariërs waren oorspronkelijk afkomstig uit Centraal-Azië, ze waren wit zoals Europeanen en droegen de Indo-Europese haplogroep R1a.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er wonen wat Arabieren in Iran (1-2%), maar Perzen zijn geen Arabieren, Azeri zijn geen Arabieren, Koerden niet, Armeniërs niet, Baloetsji niet.
Allemaal leuk. Maar 'het is logisch om te reageren' is geen strategie.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nah. Ik ben teleurgesteld in de manier waarop Israël de afgelopen anderhalf jaar oorlog voert, maar dat is niet zo relevant hier. Iran is al jaren bezig de regio te terroriseren, dus dat daar een keer een reactie op volgt is nogal wiedes.
Geen idee verder op de Iraniërs bewust op burgerdoelen schieten, maar het interesseert ze in elk geval niet.
Geen kernwapens op de kop, ik weet niet of dit voldoende reden voor je is?quote:Op maandag 16 juni 2025 11:17 schreef AFA2022 het volgende:
Vraag me echt af wat Israel met dit geweld wil bereiken? Iran is geen Gaza en zal zonder inmenging van de VS niet snel op de knieen te krijgen zijn. Wat Israel wel voormekaar heeft gekregen is dat er dus geen diplomatieke weg terug is voor Iran om kernwapens te ontwikkelen.
Vindt het echt triest voor de gewone burgers van zowel Israel/Gaza als Iran, die weer de slachtoffer worden van deze bloeddorstige leiders. Zet lekker al die bloeddorstige leiders in een ring en laat ze daar mekaar uitmoorden.
Ik betwijfel echt ten zeerste of hier regime change kan komen op deze manier.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat Iran geen kernwapens krijgt en wellicht ook regime change. Beide zou de wereld een betere plek van worden.
De echt belangrijke plekken zitten nog veilig onder de bergen. Dat tweede is denk ik beter, en dan gokt Israël er op dat een gevolg daarvan regime change is.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat Iran geen kernwapens krijgt en wellicht ook regime change. Beide zou de wereld een betere plek van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |