abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2025 @ 15:02:08 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217961980
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja. Maar vanuit onze oriëntalistische visie zijn wij erg geneigd om te denken: 'zij die tegen het regime zijn, willen graag een democratie zoals in het westen'. Maar in praktijk kan dat nog wel eens anders uitpakken.

Bovendien is het ook nog eens de vraag hoe sterk men tegen het regime is. Zullen ze tegen het regime blijven, op welke manier Israel ook gaat optreden? of zal Iran toch ineens massaal elkaar steunen, als Israel werkelijk de Dahiya-doctrine loslaat op Iran?
Dat is een goed punt. Ik maak me zelf ook nog wel eens schuldig daaraan.
  maandag 16 juni 2025 @ 15:03:35 #227
396550 Richestorags
pi_217961990
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israël is duidelijk weer de agressor in dit conflict. En al die Israëliërs nu keihard janken omdat er een paar mensen dood zijn en flats vernield. Tyf toch op joh met je gejank. Al 2 jaar doen ze dit op veel grotere en destructievere schaal in Gaza en toen was het allemaal best. Taste of your own medicine.
Wat laat jij je kennen zeg. Je valt wel een beetje door de mand zeg maar.
pi_217961991
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217962008
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 14:49 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
wie wel?
De Pruissen, de Kelten, Palestijnen, de Romeinen en de Feniciërs hebben nooit genocide ervaren.
pi_217962015
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
Perfecte moment eigenlijk ook voor China om Taiwan te invaden.
Over China gesproken. Ik denk dat China al stiekem satellietbeelden en intelligentie doorgeeft aan Iran. De ballistische inslagen zijn vaak iets te dicht bij de David Sling batterijen.
  maandag 16 juni 2025 @ 15:06:38 #231
396550 Richestorags
pi_217962016
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2025 10:33 schreef Ali_boo het volgende:
Ach ja

[ x ]
Israel is on fire :r

Nee het wordt wel weer duidelijk hoe de Palliewappies erin staan. Het gaat niet om mensenrechten of burgerslachtoffers maar om Jodenhaat / haat aan de staat Israël.
  Forum Admin maandag 16 juni 2025 @ 15:07:03 #232
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217962019
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat laat jij je kennen zeg. Je valt wel een beetje door de mand zeg maar.
Dit soort gebeurtenissen zijn vaak een katalysator voor mensen om hun ware aard te laten zien. Dat zie je ook in het Rusland Oekraïne conflict.

Iran is inwisselbaar, het gaat er om dat Israël betrokken is. En Israël is altijd de vijand..en we weten allemaal waarom dat zo is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217962046
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Doler12 het volgende:

[..]
Over China gesproken. Ik denk dat China al stiekem satellietbeelden en intelligentie doorgeeft aan Iran. De ballistische inslagen zijn vaak iets te dicht bij de David Sling batterijen.
Ik vermoed dat we vanavond wel eens aardig wat rake klappen kunnen verwachten, zonder functionerende energiecentrale ook geen Iron Dome.
  maandag 16 juni 2025 @ 15:12:21 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217962049
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
Perfecte moment eigenlijk ook voor China om Taiwan te invaden.
Ik weet niet, ik heb geen zin in weer een wereldoorlog.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217962052
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee het wordt wel weer duidelijk hoe de Palliewappies erin staan. Het gaat niet om mensenrechten of burgerslachtoffers maar om Jodenhaat / haat aan de staat Israël.
Vind jij dat je tegelijk Hamas haar optreden en Israël's reactie verwerpelijk vindt?
  maandag 16 juni 2025 @ 15:13:35 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217962057
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die geilen op deze schreeuwende Joden.
Correct.

Het is simpelweg verachtelijk gedrag.

En dat lijkt helaas de norm onder de pro-Palestijnse sympathisanten. Het zijn moreel relativistische tot moreel verwerpelijke mensen die ook regelmatig bij 'demonstraties' schreeuwen, intimideren of overgaan tot vandalisme en geweld.

Aan de ene kant staat men te jammeren dat men het zogenaamd zo nauw heeft met mensenrechten en zich om die reden zo begaan is met de Palestijnen, aan de andere kant zijn Israëlische Joden die een raket op hun dak krijgen dus leedvermaak.

Het laat duidelijk zien dat de vermeende zorg voor de Palestijnen en het zichzelf voordoen als mensenrechtenactivist, slechts een dekmantel zijn voor andere onderliggende motieven en denkbeelden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217962063
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Daarom een shirtje aan met de Israëlische vlag, Israël probeert de wereld te redden van de knettergekke doodscultus.
  maandag 16 juni 2025 @ 15:17:41 #238
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217962089
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Daarom een shirtje aan met de Israëlische vlag, Israël probeert de wereld te redden van de knettergekke doodscultus.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217962101
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoeveel heb je er al meegemaakt dan?
pi_217962104
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als Hitler een kernwapen had gehad en zijn tegenstanders niet, vast wel. Met MAD had hij misschien wel het bevel gegeven op het laatste moment maar deze zou dan waarschijnlijk niet worden uitgevoerd.
En daar is WOPR dus voor uitgevonden, alhoewel die er na een aantal potjes boter-kaas-en-eieren ook geen trek meer in had ;)
pi_217962122
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vermoed dat we vanavond wel eens aardig wat rake klappen kunnen verwachten, zonder functionerende energiecentrale ook geen Iron Dome.
?
pi_217962128
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Meteen maar je mening klaar hebben en iedereen over één kam scheren. Mensen die kritiek hebben op Israël zijn volgens jou meteen een palliewappie en gaan toeterend door de straten bij elke bom op Israël.
Zet jezelf niet zo voor schut en stop eens met deze vreemde act.
pi_217962129
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En dat lijkt helaas de norm onder de pro-Palestijnse sympathisanten. Het zijn moreel relativistische tot moreel verwerpelijke mensen die ook regelmatig bij 'demonstraties' schreeuwen, intimideren of overgaan tot vandalisme en geweld.

Aan de ene kant staat men te jammeren dat men het zogenaamd zo nauw heeft met mensenrechten en zich om die reden zo begaan is met de Palestijnen, aan de andere kant zijn Israëlische Joden die een raket op hun dak krijgen dus leedvermaak.

Het laat duidelijk zien dat de vermeende zorg voor de Palestijnen en het zichzelf voordoen als mensenrechtenactivist, slechts een dekmantel zijn voor andere onderliggende motieven en denkbeelden.
PVV stemmers dom rechts noemen is verwerpelijk, maar het is volledig normaal om elke vreedzame rode lijn demonstrand neer te zetten als een draaideur demonstrant die alleen maar kan juigen om dode joden. Vind je zelf niet dat je hiermee de waarheid een beetje aandikt?
pi_217962147
quote:
13s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier het moment wanneer een appartementengebouw in Tel-Aviv wordt geraakt door een Iraanse raket. Opmerkelijk genoeg vinden sommige pro-Palestijnse activisten deze beelden 'leuk' en zelfs 'bevredigend'. Dit zijn dezelfde mensen die stellen zo begaan te zijn met 'mensenrechten' en zo te geven om 'onschuldige burgers'.

[ twitter ]
En 'sommige figuren die fel pro-Israël zijn' staan te juichen als Gaza aan puin wordt geschoten.

Met dit soort vage generalisaties kunnen we niet zo gek veel, beste Howard. Ja, er zijn ongetwijfeld gestoorde pro-Palestijnse activisten die het bombarderen van Israëlische burgers toejuichen, net zoals er aan de andere kant types zijn die vinden dat Gaza van de kaart moet worden geveegd.

Dit soort bijdragen heeft alleen nut als je direct op iemand reageert, bijvoorbeeld via een Tweet of, nog beter, een post in deze reeks.

Anders ben je alleen maar aan het hitsen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juni 2025 @ 15:25:05 #245
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217962153
twitter
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_217962154
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Pruissen, de Kelten, Palestijnen, de Romeinen en de Feniciërs hebben nooit genocide ervaren.
holocaust bedoel je. ze hebben het recht op zelfverdediging en zelfbehoud, ik hoop dat ze staande blijven. Maar wordt het gebombardeer van gaza niet gebagatelliseerd omdat hamas zelf begon?

duitsland, frankrijk, arabieren, rome, libanon hadden er misschien zelf ooit aandeel aan in een of andere vorm en ander tijdperk.
armeniers, cambodjanen, sovjet russen, oekrainers, irakezen, afghanen, chinezen, christenen dagelijks.
iran is niet tegen joden maar tegen israel, dat zeggen ze, hamas is geen proxy van hun, wel hizbollah.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 16 juni 2025 @ 15:26:31 #247
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217962167
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Hallulama het volgende:
[ x ]
Zou daar niet blij van worden, als ik uit het vliegtuigraam was aan het kijken. Doodeng.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217962169
quote:
13s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier het moment wanneer een appartementengebouw in Tel-Aviv wordt geraakt door een Iraanse raket. Opmerkelijk genoeg vinden sommige pro-Palestijnse activisten deze beelden 'leuk' en zelfs 'bevredigend'. Dit zijn dezelfde mensen die stellen zo begaan te zijn met 'mensenrechten' en zo te geven om 'onschuldige burgers'.

[ twitter ]
Schijnen nu weer te janken omdat er een ziekenhuis in Iran zou zijn geraakt.
Zonder wrijving geen glans
pi_217962188
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]
?
Het lijkt erop dat Iran (hulp China, andere strategie, satelliet-navigatie) sinds afgelopen nacht beter de energiecentrale in Haifa weet te raken, als ze die uitschakelen is er geen stroom meer in centraal Israël, zonder stroom geen functionerend raketschild meer, 1+1=2.
pi_217962194
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Hallulama het volgende:
[ x ]
oh wow :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')