Dat is een goed punt. Ik maak me zelf ook nog wel eens schuldig daaraan.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Maar vanuit onze oriëntalistische visie zijn wij erg geneigd om te denken: 'zij die tegen het regime zijn, willen graag een democratie zoals in het westen'. Maar in praktijk kan dat nog wel eens anders uitpakken.
Bovendien is het ook nog eens de vraag hoe sterk men tegen het regime is. Zullen ze tegen het regime blijven, op welke manier Israel ook gaat optreden? of zal Iran toch ineens massaal elkaar steunen, als Israel werkelijk de Dahiya-doctrine loslaat op Iran?
Wat laat jij je kennen zeg. Je valt wel een beetje door de mand zeg maar.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Israël is duidelijk weer de agressor in dit conflict. En al die Israëliërs nu keihard janken omdat er een paar mensen dood zijn en flats vernield. Tyf toch op joh met je gejank. Al 2 jaar doen ze dit op veel grotere en destructievere schaal in Gaza en toen was het allemaal best. Taste of your own medicine.
De Pruissen, de Kelten, Palestijnen, de Romeinen en de Feniciërs hebben nooit genocide ervaren.quote:
Over China gesproken. Ik denk dat China al stiekem satellietbeelden en intelligentie doorgeeft aan Iran. De ballistische inslagen zijn vaak iets te dicht bij de David Sling batterijen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
Perfecte moment eigenlijk ook voor China om Taiwan te invaden.
Israel is on firequote:
Dit soort gebeurtenissen zijn vaak een katalysator voor mensen om hun ware aard te laten zien. Dat zie je ook in het Rusland Oekraïne conflict.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen zeg. Je valt wel een beetje door de mand zeg maar.
Ik vermoed dat we vanavond wel eens aardig wat rake klappen kunnen verwachten, zonder functionerende energiecentrale ook geen Iron Dome.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Over China gesproken. Ik denk dat China al stiekem satellietbeelden en intelligentie doorgeeft aan Iran. De ballistische inslagen zijn vaak iets te dicht bij de David Sling batterijen.
Ik weet niet, ik heb geen zin in weer een wereldoorlog.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
Perfecte moment eigenlijk ook voor China om Taiwan te invaden.
Vind jij dat je tegelijk Hamas haar optreden en Israël's reactie verwerpelijk vindt?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israel is on fire
Nee het wordt wel weer duidelijk hoe de Palliewappies erin staan. Het gaat niet om mensenrechten of burgerslachtoffers maar om Jodenhaat / haat aan de staat Israël.
Correct.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die geilen op deze schreeuwende Joden.
Daarom een shirtje aan met de Israëlische vlag, Israël probeert de wereld te redden van de knettergekke doodscultus.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb geen zin in weer een wereldoorlog.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom een shirtje aan met de Israëlische vlag, Israël probeert de wereld te redden van de knettergekke doodscultus.
Hoeveel heb je er al meegemaakt dan?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb geen zin in weer een wereldoorlog.
En daar is WOPR dus voor uitgevonden, alhoewel die er na een aantal potjes boter-kaas-en-eieren ook geen trek meer in hadquote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als Hitler een kernwapen had gehad en zijn tegenstanders niet, vast wel. Met MAD had hij misschien wel het bevel gegeven op het laatste moment maar deze zou dan waarschijnlijk niet worden uitgevoerd.
?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we vanavond wel eens aardig wat rake klappen kunnen verwachten, zonder functionerende energiecentrale ook geen Iron Dome.
Meteen maar je mening klaar hebben en iedereen over één kam scheren. Mensen die kritiek hebben op Israël zijn volgens jou meteen een palliewappie en gaan toeterend door de straten bij elke bom op Israël.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israel is on fire
Nee het wordt wel weer duidelijk hoe de Palliewappies erin staan. Het gaat niet om mensenrechten of burgerslachtoffers maar om Jodenhaat / haat aan de staat Israël.
PVV stemmers dom rechts noemen is verwerpelijk, maar het is volledig normaal om elke vreedzame rode lijn demonstrand neer te zetten als een draaideur demonstrant die alleen maar kan juigen om dode joden. Vind je zelf niet dat je hiermee de waarheid een beetje aandikt?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dat lijkt helaas de norm onder de pro-Palestijnse sympathisanten. Het zijn moreel relativistische tot moreel verwerpelijke mensen die ook regelmatig bij 'demonstraties' schreeuwen, intimideren of overgaan tot vandalisme en geweld.
Aan de ene kant staat men te jammeren dat men het zogenaamd zo nauw heeft met mensenrechten en zich om die reden zo begaan is met de Palestijnen, aan de andere kant zijn Israëlische Joden die een raket op hun dak krijgen dus leedvermaak.
Het laat duidelijk zien dat de vermeende zorg voor de Palestijnen en het zichzelf voordoen als mensenrechtenactivist, slechts een dekmantel zijn voor andere onderliggende motieven en denkbeelden.
En 'sommige figuren die fel pro-Israël zijn' staan te juichen als Gaza aan puin wordt geschoten.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier het moment wanneer een appartementengebouw in Tel-Aviv wordt geraakt door een Iraanse raket. Opmerkelijk genoeg vinden sommige pro-Palestijnse activisten deze beelden 'leuk' en zelfs 'bevredigend'. Dit zijn dezelfde mensen die stellen zo begaan te zijn met 'mensenrechten' en zo te geven om 'onschuldige burgers'.
[ twitter ]
holocaust bedoel je. ze hebben het recht op zelfverdediging en zelfbehoud, ik hoop dat ze staande blijven. Maar wordt het gebombardeer van gaza niet gebagatelliseerd omdat hamas zelf begon?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Pruissen, de Kelten, Palestijnen, de Romeinen en de Feniciërs hebben nooit genocide ervaren.
Zou daar niet blij van worden, als ik uit het vliegtuigraam was aan het kijken. Doodeng.quote:
Schijnen nu weer te janken omdat er een ziekenhuis in Iran zou zijn geraakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hier het moment wanneer een appartementengebouw in Tel-Aviv wordt geraakt door een Iraanse raket. Opmerkelijk genoeg vinden sommige pro-Palestijnse activisten deze beelden 'leuk' en zelfs 'bevredigend'. Dit zijn dezelfde mensen die stellen zo begaan te zijn met 'mensenrechten' en zo te geven om 'onschuldige burgers'.
[ twitter ]
Het lijkt erop dat Iran (hulp China, andere strategie, satelliet-navigatie) sinds afgelopen nacht beter de energiecentrale in Haifa weet te raken, als ze die uitschakelen is er geen stroom meer in centraal Israël, zonder stroom geen functionerend raketschild meer, 1+1=2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |