TSU is het met me eens.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Onder rood is NIET 'iets vergelijkbaars'
![]()
dat mag eigenlijk ook niet, want hij heeft te veel afstand gelaten achter de SCquote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Lol, Hamilton heeft 7 seconden gelaten
Zou echt geniaal zijn als dat uit maakt
Hamilton is totaal irrelevantquote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
1 woord;quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Niet alleen deze racequote:
Neequote:Op zondag 15 juni 2025 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk dat inhalen, maar mocht het of niet
Onzichtbaar deze race.quote:
Zaten nog 5 of 6 auto's tussen ofzoquote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat mag eigenlijk ook niet, want hij heeft te veel afstand gelaten achter de SC
Het blijft totaal onvergelijkbaar. Enige overeenkomst is het veiligheidsaspect.quote:
Ik vind het toch achterlijk. VSC is dan anders, maar als je het gevaarlijk vindt en een SC op de baan hebt, laat die dan ook doorrijden ipv naar binnen gaan. Dat slaat dan toch nergens op.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee
Vorig jaar werd er al een waarschuwing uitgedeeld. Volgende overtredingen kunnen strenger bestraft worden.
https://x.com/verstappene(...)M3HxFF4Dtd34zUQ&s=19
En dan is dit een sc.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee
Vorig jaar werd er al een waarschuwing uitgedeeld. Volgende overtredingen kunnen strenger bestraft worden.
https://x.com/verstappene(...)M3HxFF4Dtd34zUQ&s=19
SC's gaan ALTIJD naar binnen vóór S/Fquote:Op zondag 15 juni 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het toch achterlijk. VSC is dan anders, maar als je het gevaarlijk vindt en een SC op de baan hebt, laat die dan ook doorrijden ipv naar binnen gaan. Dat slaat dan toch nergens op.
Ik snap ook dat het niet exact hetzelfde is, maar op overtredingen rondom veiligheid staan zeer zware straffen. Wat Tsunoda deed was op zichzelf in totaal ongevaarlijk, maar dan is het ook ‘ja, maar rode vlag’.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het blijft totaal onvergelijkbaar. Enige overeenkomst is het veiligheidsaspect.
Dat weet ik. Dat maakt het niet ineens een goed idee.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SC's gaan ALTIJD naar binnen voor S/F
Dat was al lang duidelijk , deed er 110 races over voor hij z'n eerste race wonquote:
Al is dat ook niet direct sluitend, want daar staat “Further breaches may incur significant penalties”. Vooral dat woordje 'may'quote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee
Vorig jaar werd er al een waarschuwing uitgedeeld. Volgende overtredingen kunnen strenger bestraft worden. En toen waren het ook meer coureurs.
https://www.fia.com/sites(...)r%20infringement.pdf
Ik ben het ermee eens dat ze consequent moeten zijn hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik snap ook dat het niet exact hetzelfde is, maar op overtredingen rondom veiligheid staan zeer zware straffen. Wat Tsunoda deed was op zichzelf in totaal ongevaarlijk, maar dan is het ook ‘ja, maar rode vlag’.
Ook een optie. Heb niet gekeken hoeveel tijd er tussen zat.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Kimi, Leclerc en Piastri een 5v seconden straf krijgen veranderd er helemaal niks
SC situatie geldt nog steeds. Is ook op de borden te zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het toch achterlijk. VSC is dan anders, maar als je het gevaarlijk vindt en een SC op de baan hebt, laat die dan ook doorrijden ipv naar binnen gaan. Dat slaat dan toch nergens op.
De auto was weg. De displays gaven de boel niet vrij.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vorige F1 bezoek zo nat geworden dat dat nog jaren goed zit.quote:
Weet ik (nu), maar als het om veiligeid gaat is duidelijkheid de eerst eis. Die krijg je dan door de SC op de baan te laten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
SC situatie geldt nog steeds. Is ook op de borden te zien.
Dat zeg ik. Kunnen. Dus het kan zomaar bij een waarschuwing blijven.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is dat ook niet direct sluitend, want daar staat “Further breaches may incur significant penalties”. Vooral dat woordje 'may'
Ultraquote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
Die Nederlandse commentators (?) praatten ook gemakkelijk over de Russell naai streek heen.
En wèl uitgebreid de loftrompet hóe ge.wel.dig hij de race heeft gereden.
Oscar zat wel eerder in z'n carrière in een auto die (op pure snelheid) races kon winnen natuurlijk, dat scheelt ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was al lang duidelijk , deed er 110 races over voor hij z'n eerste race won
Oscar hgad er veel minder voor nodig
Gezien het een hoop coureurs zijn zal het daar wel bij blijven ja. Als het bijvoorbeeld alleen een Bortoletto of Bearman was geweest dan was die al lang uitgedeeldquote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Kunnen. Dus het kan zomaar bij een waarschuwing blijven.
Dan zal het wel geen 10+ lengtes zijn geweestquote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull gaat geen protest indienen tegen Russell.
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef franklop het volgende: [..] Als Kimi, Leclerc en Piastri een 5v seconden straf krijgen veranderd er helemaal niks
De eerste situatie lijkt me hier van toepassing en dus 5 seconden. En dus inderdaad geen impact op de uitslagquote:- Als een coureur per ongeluk inhaalt door een misverstand (bijv. onduidelijke signalen), kan een lichtere straf, zoals 5 seconden, worden gegeven. - Als de inhaalactie opzettelijk is of een duidelijk voordeel oplevert (bijv. meerdere posities winnen), kan een zwaardere straf, zoals 10 seconden of een drive-through, worden opgelegd.
Echt een groundhog day voor Lewis, in meerdere opzichten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer van de schade die Lewis’ auto op heeft gelopen. Maar ja pure pech
Bij bocht 2 wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zal het wel geen 10+ lengtes zijn geweest
Dat is niet de marmot die Lewis ik koele bloede lafhartig heeft afgeslachtquote:
Neh, Max zal wel weer een keer schamper lachen in het interview. Meer aandacht is dat getrut ook niet waard.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stapels strafpunten wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
[..]
De eerste situatie lijkt me hier van toepassing en dus 5 seconden. En dus inderdaad geen impact op de uitslag
Ik vond het levensgevaarlijk, er hadden doden kunnen vallen onder alle kinderen die hier naar kijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Uiteindelijk is er ook niets mee gedaan, niet eens investigation dus is het wel vergeven en vergeten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
Die Nederlandse commentators (?) bij F1 praatten ook gemakkelijk over de Russell naai streek heen.
En wèl uitgebreid de loftrompet hóe ge.wel.dig hij de race heeft gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |