Ik verwacht eenquote:
Op zich best professioneel van ze toch? Deze race stond toch echt wel in het teken van George zijn drive. Kijk dat incidentje kan je je bedenkingen bij hebben maar ik vind het wel goed dat ze dat niet helemaal gaan opblazen als een adder gebeten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
Die Nederlandse commentators (?) bij F1 praatten ook gemakkelijk over de Russell naai streek heen.
En wèl uitgebreid de loftrompet hóe ge.wel.dig hij de race heeft gereden.
Daar zal niks uitkomen. Buiten misschien een penalty point of 2 voor Norris.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri en Norris moeten voor hun botsing ook even langs de stewards
Ik neem aan racing incident.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri en Norris moeten voor hun botsing ook even langs de stewards
Dat is waar ja, pas sinds Max zie je ook dat rookies meteen bij een topteam mogen beginnen, zoals Antonelli bijv en Hamilton bij Ferrariquote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oscar zat wel eerder in z'n carrière in een auto die (op pure snelheid) races kon winnen natuurlijk, dat scheelt ook.
Ik denk zelfs dat niet eensquote:Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zal niks uitkomen. Buiten misschien een penalty point of 2 voor Norris.
Alleen omdat het zo dicht bij pitmuur was. Daar is wel eens eerder op gestraft geloof ikquote:
Vaak zeggen ze dan dat het uitvallen al genoeg straf isquote:Op zondag 15 juni 2025 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen omdat het zo dicht bij pitmuur was. Daar is wel eens eerder op gestraft geloof ik
Piastri deed het slim door de deur heel subtiel te sluiten. Het is niet zo alsof hij van zijn lijn afweekquote:Op zondag 15 juni 2025 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen omdat het zo dicht bij pitmuur was. Daar is wel eens eerder op gestraft geloof ik
Welk deel zou Piastri precies gemist hebben dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:18 schreef SiGNe het volgende:
Lando: "Ik heb mezelf belachelijk gemaakt."
Oscar: "Ik voelde wel dat ik werd geraakt, maar verder weet ik niet precies wat er gebeurd is."
In een notendop waarom Lando geen WK gaat worden.
Die zat te lachen in zijn helmquote:Op zondag 15 juni 2025 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welk deel zou Piastri precies gemist hebben dan?
Oscar geeft er gewoon geen fuck om, die denkt alleen "kan ik verder racen? mooi"quote:Op zondag 15 juni 2025 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welk deel zou Piastri precies gemist hebben dan?
Lol, gaat niks uitkomen. Beetje jammer. Maar begrijp wel waarom ze het doen. Zij krijgen zelf bij elk incidentje de maximale straf en meer, dus dan is het wel gerechtvaardigd dat je het probeert.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Red Bull heeft protest tegen Russell ingediend
https://www.fia.com/syste(...)protest_-_car_63.pdf
ik denk dat het is vanwege te veel afstand tot de safety car op verschillende momentenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lol, gaat niks uitkomen. Beetje jammer. Maar begrijp wel waarom ze het doen. Zij krijgen zelf bij elk incidentje de maximale straf en meer, dus dan is het wel gerechtvaardigd dat je het probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |