En T-cars. Rennen naar de T-carsquote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de starts waren chaotisch. Niemand stond echt stil
En je kon een lift krijgen van een mede coureur als je pech hadquote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de starts waren chaotisch. Niemand stond echt stil
Ze willen niet dat de safety car als 1e over de streep gaat dus die gaat de pits in.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die weg was bij opkomen rechte stuk. Ergo dus de pits ingereden.
Dat was niet zo begrijp ik?
Dan maakt dit p10 toch juist wel uit?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Ovcer 2 weken Piastri eruit en dan maakt die P10 van mAx ook neit veel meer uit
Schumacherquote:Op zondag 15 juni 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En je kon een lift krijgen van een mede coureur als je pech had
Zit mAx in elk geval niet meer op een achterstand, dan heeft de hele top 3 1 race geen punten gehadquote:Op zondag 15 juni 2025 22:04 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dan maakt dit p10 toch juist wel uit?
Als hij dan gewoon derde was geworden, had het nog spannend kunnen worden als Piastri een keer uitvalt.
Ok dankje. Dacht dat sc gewoon afgelopen wasquote:Op zondag 15 juni 2025 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
SC borden stonden nog aan. Dus dan gelden ook de regels nog
ik ook, vlag is gevallen, alles is klaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dankje. Dacht dat sc gewoon afgelopen was
Derde was toen al niet meer mogelijk. Hooguit vijfde.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:04 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dan maakt dit p10 toch juist wel uit?
Als hij dan gewoon derde was geworden, had het nog spannend kunnen worden als Piastri een keer uitvalt.
En je sc vervalt natuurlijk niet als de baan niet vrij is.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze willen niet dat de safety car als 1e over de streep gaat dus die gaat de pits in.
Beetje sneu is het wel want de snelheid in zowel de kwalificatie als de race heeft hij wel.quote:
Als ze streng zijn en tijdstraffen uitdelen kunnen dat dure straffen zijn met de auto's zo dicht op elkaar...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Antonelli, Piastri, Leclerc, Ocon, Sainz en Gasly noted for SC infringement
Nee. Hij is gewoon niet slim genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beetje sneu is het wel want de snelheid in zowel de kwalificatie als de race heeft hij wel.
Als Kimi, Leclerc en Piastri een 5v seconden straf krijgen veranderd er helemaal niksquote:Op zondag 15 juni 2025 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze streng zijn en tijdstraffen uitdelen kunnen dat dure straffen zijn met de auto's zo dicht op elkaar...
Vorig jaar werd er al voor gewaarschuwd. Max kreeg toen een waarschuwing.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap best dat je de regels moet kennen.. maar dit begint op het burgerlijk wetboek te lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |