Dan hadden ze allemaal en EMG gehad.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Politieagent Wil zit niet bij de stewards, anders was elke overtreding al lang bestraft geweest
En een enkeling rookte een peukquote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een gejank...
Vroeger draaide ze donuts en wapperden ze vlaggen...
En sloegen ze elkaar op de bek. Maar dan wel hier collectief janken over Verstappen-Ocon van járen geleden..quote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een gejank...
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pitstop?
SC ging door de pitstraat, du die was wellicht gesloten voor stops
Onderweg moest je ook nog tankenquote:
Zolang er niemand dood gaat zijn dat de kersen op de taart!quote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En sloegen ze elkaar op de bek. Maar dan wel hier collectief jsnken over Verstappen-Ocon van járen geleden..
En er waren T-carsquote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderweg moest je ook nog tanken
Ow ik dacht dat die weg was bij opkomen rechte stuk. Ergo dus de pits ingereden.quote:
+7quote:
Als de race onder een safety car eindigt dan gelden de regels voor de safety car ook in de cooldown lap, dus niet inhalen.quote:
Niet achter een safetycar.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een gejank...
Jawel. Maar niemand leest hierquote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die weg was bij opkomen rechte stuk. Ergo dus de pits ingereden.
Dat was niet zo begrijp ik?
SC borden stonden nog aan. Dus dan gelden ook de regels nogquote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die weg was bij opkomen rechte stuk. Ergo dus de pits ingereden.
Dat was niet zo begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |