Ja, dit is een knap resultaat.quote:
Koelkast?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KImi heeft een safty car infridgement ?
Dit vooral ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Russell heeft gewoon verdiend gewonnen, alleen dat achterbakse geneuzel achter de SC was zo vreselijk overbodig
Huh?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hooguit een infringementquote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij was ook de snelste, alleen vanwege dat gedrag verdient hij wel een straf. Puur om het af te lerenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Russell heeft gewoon verdiend gewonnen, alleen dat achterbakse geneuzel achter de SC was zo vreselijk overbodig
Weer een momentje wat de goegemeente zwaar wil opblazen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:48 schreef Perox het volgende:
Gewoon normaal sfeertje in de CD room. Zelf vinden ze er niet veel van zo te horen.
Ja en met hem nog 5 .. stewards are looking in.quote:
Uitstraling van mensen zegt ook veelquote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen hij net begon in de F1 wist je dat al? Visionair!
Die heb ik echt nooit sympathiek gevonden. Altijd extreem gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van Russell...
Ben bang dat die dat nooit gaat lerenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij was ook de snelste, alleen vanwege dat gedrag verdient hij wel een straf. Puur om het af te leren
Koud klusje?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hooguit een infringementGaat niet door voor de koelkast
Sorry, kon het niet laten
Andrea is niet zo ijskoud als Räikkönen hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie zijn de anderen dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en met hem nog 5 .. stewards are looking in.
allemaal 5 seconde straf.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Antonelli, Piastri, Leclerc, Ocon, Sainz en Gasly noted for SC infringement
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Pitstop?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik zag hetquote:
Is ook kul. Maar een argument dat je kunt gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kul natuurlijk. Op dit soort snelheden staat zo'n auto ook met koude remmen binnen een paar meter volledig stil.
Als het er zoveel zijn wordt het gewoon een waarschuwing.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en met hem nog 5 .. stewards are looking in.
Denk ik ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als het er zoveel zijn wordt het gewoon een waarschuwing.
ja ik snap hem ook niet helemaal, na de finish is de boel toch afgevlagt en klaar?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
Inhalen onder de SC na de finishvlag dus of voor iets anders?
En Russell niet?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Dat zeg ik, het zal om de pitstops gaanquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja ik snap hem ook niet helemaal, na de finish is de boel toch afgevlagt en klaar?
Zal wel gewoon een 'foei' zijn en niks meerquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe zwaar is die overtreding? Genoeg om niet te matsen als het er veel zijn?
Politieagent Wil zit niet bij de stewards, anders was elke overtreding al lang bestraft geweestquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat, Hamilton ook 5s voor het doden van die marmot, Alonso podium.
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat, Hamilton ook 5s voor het doden van die marmot, Alonso podium.
Hamilton staat dan ook niet op het podiumquote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Persoonlijk vind ik dat moordenaars geen podium verdienen
Natuurlijk niet als er gevaar is. Rijden ze een marshal plat heb je wat.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja ik snap hem ook niet helemaal, na de finish is de boel toch afgevlagt en klaar?
Not gonna happenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Russell niet?
Dat lijkt me nou juist iets om uit te zoeken
Wat dan best zuur is voor Tsunoda die voor iets vergelijkbaars extreem zwaar gestraft werd.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een 'foei' zijn en niks meer
Inhalen in de cooldown lap.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Onder rood is NIET 'iets vergelijkbaars'quote:Op zondag 15 juni 2025 21:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat dan best zuur is voor Tsunoda die voor iets vergelijkbaars extreem zwaar gestraft werd.
Wat een gejank...quote:
Ja straffen zijn ze bij de FIA niet heel consistent in, beetje afhankelijk van het weer, de stand van de zon, wat er bij het lunchbuffet lagquote:Op zondag 15 juni 2025 21:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat dan best zuur is voor Tsunoda die voor iets vergelijkbaars extreem zwaar gestraft werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |