Gewoon protesterenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, hier komt niets uit. Niet eens noted.
Verstappen? Voor wat precies? Of je bedoelt RUS als 1e naam?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef Starflyer het volgende:
Ocon en Sainz wel under investigation voor erratic driving. Kunnen Russell en Verstappen ook wel bij.
Max: 'hey Nico, waarom ben je op je hoogtepunt gestopt?'quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Max: 'hey Nico, waarom ben je op je hoogtepunt gestopt?'
Horner z'n emails belanden standaard in de junk folderquote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef Starflyer het volgende:
Ocon en Sainz wel under investigation voor erratic driving. Kunnen Russell en Verstappen ook wel bij.
Anders komt Josquote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg pookt heel verstandig het vuurtje niet op
Ben van '86, ben toen ik een jaar of 10 was gaan kijken toen oa Hakinnen, Franzen, de la Rosa en Coulthard reden.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig keek je niet in de jaren 60/70/80/90
Ik zeg gewoon "Jack"quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef pmponer het volgende:
Dus je kan nu gewoon zeggen "Wat ben jij ook een Russell" Iedereen diep gekrenkt.
Dat is in elk geval prima te begrijpenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef shiz het volgende:
[..]
Max: 'hey Nico, waarom ben je op je hoogtepunt gestopt?'
Bij mij komt het maagzuur omhoog als ik aan de letters RUS zie staan. Ik kan dat domineehoofd ook echt niet meer zien. Dirk Kuijt in het kwadraat.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Russell is vanaf nu een officieel scheldwoord.
Dat is dan ook geen Britquote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het incident tussen Russell en Verstappen ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstappen? Voor wat precies? Of je bedoelt RUS als 1e naam?
Is goed Dickquote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon "Jack"
Dan hebben ze niet eens door dat ze worden uitgescholden.
Mag ook wel na Spanjequote:
Erg jammer. You had one job, gaat ie alleen voor het oninteressante standaardgelul.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Frentzen, Heinz-Haraldquote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben van '86, ben toen ik een jaar of 10 was gaan kijken toen oa Hakinnen, Franzen, de la Rosa en Coulthard reden.
Zo vlak na de race als ze nog vol adrenaline zitten kan je dat verwachten, zeker als je dan ook nog zo'n lulig lachje geeft als Ocon toen deed.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat had hij verdiend maar dat is niet de manier je ongenoegen te uiten.
Helaas maakt die geen nieuwe filmpjes meer zoals we die van hem gewend waren. Mijn Hemel wat heb ik daar om gelachenquote:
Welnee, mooi puntjes afsnoepen van McLaren, of iig van Piastri en Norris. Al doet laatstgenoemde dat zelf al welquote:Op zondag 15 juni 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben wel voor Kimi
( AL laat dit zien dat die Merc erg snel zijn (hier) dat is wel zorgwekkend
Dat dachten we ooit ook van Russell...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
Leuke gast Kimi, een schril contrast met Russell
Hij is nog niet verMercedestquote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
Leuke gast Kimi, een schril contrast met Russell
En Landoquote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van Russell...
Nou ik niet,..stiekemerd is hetquote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dachten we ooit ook van Russell...
Valt mee.quote:
Wil niet het verkeerde voorbeeld geven aan Kimi.quote:
Papa Maxquote:Op zondag 15 juni 2025 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil niet het verkeerde voorbeeld geven aan Kimi.
Toen hij net begon in de F1 wist je dat al? Visionair!quote:
Russell heeft gewoon verdiend gewonnen, alleen dat achterbakse geneuzel achter de SC was zo vreselijk overbodigquote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua raceresultaat zat er ook niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |