SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Met slagroom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een simpele kersenvlaai taartHow can I make this topic about me?![]()
Nieuwe mode.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei... Dat komt er helemaal verkreukeld uit nu.Oeh, feliciteer hem maar even van mij.quote:![]()
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de veiligheid wel inderdaad. Naja, bij gebrek aan beter ga ik wel met mijn tesla coil spelen.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.
🐙![]()
Lekkere puntjesquote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom jij mij bolken
mijn puntjes
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Handig. Op de boormachine met stukje tape op de trigger werkt ook redelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me er aan herinneren dat ik er recentelijk achter kwam dat we een spoelenwinder op werk hebben waar ik gebruik van kan maken.
Wel eerst nog even een handvol andere dingen afmaken voor ik aan de tesla coil begin tho.![]()
Gelukkig is het dan niet mijn hoofdquote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat de hoofd er niet helemaal op staat
How can I make this topic about me?![]()
Die heeft geen haarquote:Op zondag 15 juni 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan niet mijn hoofd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ztiekem is de bovenkant van het hoofd nog een koffiekopjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk nou maar uitquote:Op zondag 15 juni 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Teslacoil beste coil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef bondage het volgende:
Teslacoil beste coil
Ziet er gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt wel windingen tellen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Handig. Op de boormachine met stukje tape op de trigger werkt ook redelijk.🐙![]()
Wat voor lawaai maakt t dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind ik ook maar alleen zoveel lawaai (en ozon)
Teslacoil beste coil
gave plaatjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?quote:How can I make this topic about me?![]()
Dudje gaat vandaag voor gemak en heeft jullie avondeten bereid in de ping.quote:
Dan weet ik nog niet echt wat voor geluid dat isquote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?
we hebben geen magnetronquote:Op zondag 15 juni 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dudje gaat vandaag voor gemak en heeft jullie avondeten bereid in de ping.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoiets denk ikquote:Op zondag 15 juni 2025 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet echt wat voor geluid dat is
Bekijk deze YouTube-videoHow can I make this topic about me?![]()
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Fijn geluid welquote:Op zondag 15 juni 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets denk ik
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf de bank dan maar bolkenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.
bankbolken it is thenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag bolken, maar ik word verzocht om op de bank te gaan zitten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je elektriciteitskast zo'n geluid maakt is er iets goed mis gegaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk hard zoemend. Als in een hoogspanning electriciteitskast?🐙![]()
Klopt, tellen is een ding... Al bepaal ik het aantal windingen ook op basis van metingen als ik het circuit ervoor ontwerp en pas componenten daarop aan. Meest belangrijk is een ideale resonantie frequentie van de spoel te verkrijgen welke redelijk makkelijk te genereren is.quote:![]()
Wrapquote:Op zondag 15 juni 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
de ping was de airfryer voor dino zijn wrap![]()
![]()
Ik werd onderweg nog even van top tot teen gekeurd en nagestaard door een stel vieze ventjes.
Waarom zijn ze zo?Trotste mama van Ambar
ja maar deze is met mozzarella en kipquote:
niet wulpse rondingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dikke vette kortsluiting.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je elektriciteitskast zo'n geluid maakt is er iets goed mis gegaan.
Uhuquote:Op zondag 15 juni 2025 19:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar deze is met mozzarella en kip
niet wulpse rondingen![]()
Maar mozzarella en kip is ook niet verkeerd![]()
![]()
Omdat mensenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd onderweg nog even van top tot teen gekeurd en nagestaard door een stel vieze ventjes.
Waarom zijn ze zo?![]()
![]()
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef bondage het volgende:
Mooi verwoord trouwens, 'wulpse rondingen'How can I make this topic about me?![]()
Krijg jij wulpse rondingen van eten?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.![]()
![]()
Klopt, wrap met mozzarella en kipquote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had ik even andere ideeën bij. Maar, dit ging over eten.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Teslacoil beste coil
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik heel veel eet, wel. En dat moet ik er dan weer aftrainen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik zie dat we beide wel van de ingewikkelde hobbies zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, tellen is een ding... Al bepaal ik het aantal windingen ook op basis van metingen als ik het circuit ervoor ontwerp en pas componenten daarop aan. Meest belangrijk is een ideale resonantie frequentie van de spoel te verkrijgen welke redelijk makkelijk te genereren is.🐙![]()
Ho biDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Zo had ik vanmiddag een bescheiden tosti ham/kaas, en vanavond een eenvoudige pizza. Dus het valt allemaal wel mee.
Same here tegenwoordig.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik heel veel eet, wel. En dat moet ik er dan weer aftrainen.
En daardoor is mijn koptelefoon vandaag dus naar de klote gegaan.....
Minder vreten is beter voor mijn audio-apparatuur!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo had ik vanmiddag een bescheiden tosti ham/kaas, en vanavond een eenvoudige pizza. Dus het valt allemaal wel mee.!
![]()
Wikkelen kan op zoveel manierenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dat we beide wel van de ingewikkelde hobbies zijn.![]()
Wat hoogvoltage betreft, heb ook deze:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja, prachtig deze kerel. Dat die man nog leeftquote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoHij blijft geweldig!
(Skip naar het hoogtepunt.
)
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, prachtig deze kerel. Dat die man nog leeftMet name na die elektrische gitaar van hem bijvoorbeeld!
Hij zal wel precies weten wat nog net veilig is en wat niet. Zolang het maar niet door het hart heen gaat enzo.![]()
![]()
Beetje hetzelfde als in het filmpje wat gebrokenglas liet zien?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Geknetter op een hoge frequentie. Niet fijn voor de oren."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jup, zoietsquote:Op zondag 15 juni 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in het filmpje wat gebrokenglas liet zien?![]()
![]()
Nice.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Wikkelen kan op zoveel manieren![]()
Wat hoogvoltage betreft, heb ook deze:
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vooral een HV verlanglijstje op het moment. Zo'n flyback zou ik wel willen om een Jakobsladder mee te bouwen. En een Marxgenerator staat ook nog op het lijstje.🐙![]()
woonkamer 23.3 °C
buiten: 20.8 °C
zolder inmiddels 24.4 °C
en de schuur ook nog maar 27.4 °C graden.How can I make this topic about me?![]()
HopperdepooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De flyback komt van Ali, 25 euro voor betaald en werkt tot dusver nog steeds. Model van de FB heb ik in een comment onder de video gezet.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb vooral een HV verlanglijstje op het moment. Zo'n flyback zou ik wel willen om een Jakobsladder mee te bouwen. En een Marxgenerator staat ook nog op het lijstje.![]()
Hoi GG.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze is wel aardig denk ik: Behind every successful person is a substantial amount of coffee.
Of: Coffee is my love language.How can I make this topic about me?![]()
oke
het was niet het originele plan
maar we gaan misschien toch maar even de stapjes omhoog gooien naar 20.000 vandaag
want we hebben 5 viesdikke dagen gehadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tjaquote:Op zondag 15 juni 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik mag van mijn vrouw zeggen dat ik thuis de baas ben.![]()
![]()
![]()
"Rikes" is an exclamatory phrase often uttered by Scooby-Doo when he is surprised or scared. He originally used it in the very first episode of Scooby-Doo, Where Are You!, while he was standing guard at the museum's back door. Scooby's speech is typically littered with rhotacization - the substitution of consonants with an "R" sound - and this is his attempt to exclaim "Yikes!"quote:
ScoobypediaWerewolf![]()
Hey feestvarken. Leuke middag gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben hdd aan het opschonen en kom net 'grappige' plaatjes van ruim 25 jaar geleden tegen![]()
Waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog leuke cadeaus gekregen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja als ik nu ja zeg dan is het gevraagd advies, dus ik zie het wel een keer verschijnen als het ongevraagd is.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
Maar goed, wie kan ik ongevraagd advies geven? Dat hoort toch zo?![]()
![]()
![]()
![]()
Geld,douche spullen, gezichtmaskers en oorbellenquote:
O lekker. Goed verwend dus.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geld,douche spullen, gezichtmaskers en oorbellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:52 schreef bondage het volgende:
WoahZodanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je er weer een jaartje tegen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je daar nu blij mee moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Over een jaar geeft ze een dikke vette DTS party?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een soort DTS verjaardagsmeet, maar dan een stuk dichterbij.quote:
Hoef ik niet het hele land door te sjezen.How can I make this topic about me?![]()
Nog meer geroddel?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort DTS verjaardagsmeet, maar dan een stuk dichterbij.
Hoef ik niet het hele land door te sjezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sjezen nogwel... Verwar hier punten halen niet met het halen van punten op je rijbewijs...quote:Op zondag 15 juni 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort DTS verjaardagsmeet, maar dan een stuk dichterbij.
Hoef ik niet het hele land door te sjezen.![]()
Darm darm fran auf die autobahnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het valt wel mee hoor. ik houd mij keurig aan de regelsquote:Op zondag 15 juni 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Sjezen nogwel... Verwar hier punten halen niet met het halen van punten op je rijbewijs...
Las van de week dat er een nieuwe flodder komtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik boetes krijg is het altijd in Duitsland. En de laatste was nog voor de coronatijd.How can I make this topic about me?![]()
Nog 8 jaar dan 50 🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als jij betaaldquote:Op zondag 15 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Over een jaar geeft ze een dikke vette DTS party?![]()
Volgende keer dan maar in Groningenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Sjezen nogwel... Verwar hier punten halen niet met het halen van punten op je rijbewijs...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja tuurlijk geroddelAlsof meets geroddel is. Als je een beetje discreet bent dan laat je überhaupt niets los over een meet.
![]()
Dan doe ik Amerikaans: iedereen neemt zijn eigen eten mee - dat was met de meet in Tilburg ook.quote:
Is voor mij in ieder geval lekker dichtbijquote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgende keer dan maar in Groningen![]()
![]()
Dat kan nu al welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nounounou, niet zo somber.... Dat weten we niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien bestaat dts/fok dan niet meerHow can I make this topic about me?![]()
Vast nog wel toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien bestaat dts/fok dan niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar het kan welquote:Op zondag 15 juni 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nounounou, niet zo somber.... Dat weten we niet.
Het kan, maar daar ga ik niet van uit. En anders is het zoals het is en tsja.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja de eland zit er in. Maar FOK! Bestaat al zolang. Die is niet zomaar weg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doe ik al teveel, zorgen maken over wat er allemaal mis kan gaan, en dat vreet echt aan je.How can I make this topic about me?![]()
Dan blijf je wel met je Bolk zitten natuurlijk. Waar moet je die dan kwijt?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan, maar daar ga ik niet van uit. En anders is het zoals het is en tsja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan je er zorgen om maken of niet. Wat gebeuren moet moet gebeuren dus beter maak je je daar geen zorgen omquote:Op zondag 15 juni 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat doe ik al teveel, zorgen maken over wat er allemaal mis kan gaan, en dat vreet echt aan je.
Opsparen?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je wel met je Bolk zitten natuurlijk. Waar moet je die dan kwijt?How can I make this topic about me?![]()
Ah dat moet niet gebrokenglasquote:Op zondag 15 juni 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat doe ik al teveel, zorgen maken over wat er allemaal mis kan gaan, en dat vreet echt aan je.
Dat kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etc"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je bent dan ook ouder en wijzer gewordenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
okquote:Op zondag 15 juni 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las van de week dat er een nieuwe flodder komt![]()
![]()
Dat ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etcHow can I make this topic about me?![]()
Nog meer?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etc🐙![]()
Maar maak je je dan ook zorgen?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar Lovely, 42 is wel het antwoord op alles! Dus je hebt nu de perfecte leeftijd voor alle vragen die je hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik ga mij echt geen zorgen maken over iets waarvan je niet eens weet of het gebeurd. De kunst is je gewoon niet te snel zorgen maken om ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Douglas Adams’ beroemde boek The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy wordt 42 genoemd als "het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum en Alles".How can I make this topic about me?![]()
Wijzer weet ik nietquote:Op zondag 15 juni 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent dan ook ouder en wijzer geworden
So long and thanks for all the fishquote:Op zondag 15 juni 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
In Douglas Adams’ beroemde boek The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy wordt 42 genoemd als "het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum en Alles".Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over mijn toekomstquote:
Maar is niet echt iets voor hier..
Gewoon je leven leven en je ziet vanzelf wat op je pad komt zeg ik altijd. Dat zei ik voor mijn 42 ste en dat zeg ik nu nog. Wie dan leeft wie dan zorgtquote:Op zondag 15 juni 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
In Douglas Adams’ beroemde boek The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy wordt 42 genoemd als "het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum en Alles".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh ff denken wat ik kan vragenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar Lovely, 42 is wel het antwoord op alles! Dus je hebt nu de perfecte leeftijd voor alle vragen die je hebt.
Nogal. En er is zoveel wat kan gebeuren... We moeten oppassen voor onszelf, de aarde en het universum. Mogelijkheden genoeg betreft dingen die fout kunnen gaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef Lovely het volgende:
Maar herken het wel, op een bepaald leeftijd ga je gewoon meer na denken over het leven etc![]()
Het binas boekje van de middelbare school?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb ergens nog het boek met alle antwoordenHow can I make this topic about me?![]()
O daar weet ik natuurlijk niets van. Maar komt vast goed.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over mijn toekomst
Maar is niet echt iets voor hier..
Ik word steeds vaker gedisst. Gaat hij niet naast mij liggen
Trotste mama van Ambar
Maar heel veel kan ook goed gaan 😉quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. En er is zoveel wat kan gebeuren... We moeten oppassen voor onszelf, de aarde en het universum. Mogelijkheden genoeg betreft dingen die fout kunnen gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wereld of eigenlijk de mensheid wordt steeds harder..quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. En er is zoveel wat kan gebeuren... We moeten oppassen voor onszelf, de aarde en het universum. Mogelijkheden genoeg betreft dingen die fout kunnen gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het binas boekje van de middelbare school?die niet
Maar zijn Magic eigthbal achtig boek
Je stelt een vraag en slaat een random pagina open en dan staat er iets al ja, nee, slaap er een nacht over, alleen als het niet vriest, etc etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het je zelf moeilijk maken schiet je niets mee op toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Moonquote:
Klopt, maar voor mij is het altijd wel op de achtergrond aanwezig. Maar ik haal ook zeker het positieve uit het leven en veel gaat goed.quote:![]()
Verharding van de maatschappij inderdaad, zo jammer.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
De wereld of eigenlijk de mensheid wordt steeds harder..![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar weet ik natuurlijk niets van. Maar komt vast goed.
Bolk Shiiquote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Shii het volgende:
Oh sorry was niet verkeerd bedoeld dewas een bolk.
![]()
![]()
Te veel mensen, en als je niet hard bent lopen mensen over je heenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Verharding van de maatschappij inderdaad, zo jammer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weetquote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Shii het volgende:
Oh sorry was niet verkeerd bedoeld dewas een bolk.
![]()
![]()
Gelukkig dat je het positieve er uithaalt. Ik zelf ben niet zo van zorgen maken of kijken naar wat niet kan. Of wat zou kunnen gebeurenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mij is het altijd wel op de achtergrond aanwezig. Maar ik haal ook zeker het positieve uit het leven en veel gaat goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook jammer. Maar je kan er in de mensen waar je mee omgaat voor zorgen dat het niet verhard in je eigen omgeving.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Verharding van de maatschappij inderdaad, zo jammer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Is dit de eerste keer dat je Flodder kijkt?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:18 schreef mario390 het volgende:
flodder huis brennt
ma flodder:: mooi feest maar altijd dat opruimen is niet fijn
Hey Paul
En op die manier wordt het steeds erger...quote:Op zondag 15 juni 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Te veel mensen, en als je niet hard bent lopen mensen over je heen![]()
bolkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Je bent te goed 👍quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bbolkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Jupquote:Op zondag 15 juni 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
En op die manier wordt het steeds erger...
Maar dat is niet iets wat ik kan oplossenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oefquote:Op zondag 15 juni 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft wel sinds 14.34 moeten wachten
*Lust geen koffie*![]()
Hey Flippingbolkquote:
Als dat maar goed is gegaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft wel sinds 14.34 moeten wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoi Bollekequote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:
En ik ook niet... Het is ook niet iets waar ik me dagelijks mee bezig hou maar zo nu en dan kom je weer wat tegen. De mensen waar ik mee omga gedragen zich gelukkig wel normaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Maar dat is niet iets wat ik kan oplossen![]()
Een post is gelukkig vrij makkelijk te negerenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef Shii het volgende:
Het verhardt hier in DTS al om weet ik veel wat, laat staan in het echte leven naast FOK!![]()
![]()
Heb ik gelukkig hier ook. Ik vermoed omdat het leven zo gejaagd is voor sommige en alle willen en moeten de lontjes korter worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef bondage het volgende:
[..]
En ik ook niet... Het is ook niet iets waar ik me dagelijks mee bezig hou maar zo nu en dan kom je weer wat tegen. De mensen waar ik mee omga gedragen zich gelukkig wel normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De platte tekst zorgt er ook wel eens voor dat een grap het verkeerde keelgat in schietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nieuwe zender 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja aan de ene kant wel, maar kan je wel zeggen dat ik er ook wel soms echt door geraakt was door sommige posts.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Een post is gelukkig vrij makkelijk te negeren![]()
Gisteren nog champignons gegetenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar kan je wel zeggen dat ik er ook wel soms echt door geraakt was door sommige posts.
Wilde je niet kwetsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren nog champignons gegeten
Wilde je niet kwetsen![]()
![]()
Fool me once shame on youquote:Op zondag 15 juni 2025 20:32 schreef Paul het volgende:
@:loveislikeakiss sorry mop was perongeluk :'9
Fool me twice shame on me
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb soms zoiets van 'zucht...' en daar blijft het wel bij. En ja, soms neiging te reageren maar kan me over het algemeen goed beheersen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar kan je wel zeggen dat ik er ook wel soms echt door geraakt was door sommige posts.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Fool me once shame on you
Fool me twice shame on me
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Vaak is het wel verstandig even een time out voor jezelf en dan daarna denken, wil ik dit nog wel posten? Maar soms handel je meteen vanuit emotie en post je wat.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb soms zoiets van 'zucht...' en daar blijft het wel bij. En ja, soms neiging te reageren maar kan me over het algemeen goed beheersen.![]()
daarom beter alleen wat lettertjes postenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Vaak is het wel verstandig even een time out voor jezelf en dan daarna denken, wil ik dit nog wel posten? Maar soms handel je meteen vanuit emotie en post je wat.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
DTS gaat snel
Als je niet dan reageert is het beter om de koe niet meer uit de sloot te trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uhu, het menselijk brein kan soms vreemde keuzes makenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Vaak is het wel verstandig even een time out voor jezelf en dan daarna denken, wil ik dit nog wel posten? Maar soms handel je meteen vanuit emotie en post je wat.![]()
![]()
abcquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom beter alleen wat lettertjes posten![]()
a b c d e fquote:Op zondag 15 juni 2025 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom beter alleen wat lettertjes posten![]()
doe je goedquote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb soms zoiets van 'zucht...' en daar blijft het wel bij. En ja, soms neiging te reageren maar kan me over het algemeen goed beheersen.
Hello heer Fogelquote:
BOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.quote:![]()
haai
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een bepaald liedje van een bepaalde ijsprinses is altijd goed advies.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.![]()
Koninginquote:Op zondag 15 juni 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bepaald liedje van een bepaalde ijsprinses is altijd goed advies.
*Lust geen koffie*![]()
Ow ik dacht dat in sprookjes en cartoons koningen en koninginnen altijd de ouders van de hoofdrolspeelster waren?quote:![]()
![]()
Die zijn dood, ze vlucht weg de dag waarop ze gekroond isquote:Op zondag 15 juni 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat in sprookjes en cartoons koningen en koninginnen altijd de ouders van de hoofdrolspeelster waren?
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb net het laatste bakkie van vandaag opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen mag een mening hebben. Wel triest dat je bagger over je heen krijgt. Soms denk ik ook wel wat een trieste users die die bagger over je heen storten, maar ik begrijp ook wel dat het je raaktquote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.![]()
![]()
sobat!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoe is hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een lafbek, beetje wegvluchten voor je maatschappelijke plichten!quote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zijn dood, ze vlucht weg de dag waarop ze gekroond is![]()
![]()
Hier net zo. Het is ook zonde van je energie om op bagger te reageren dus beter negeren 😘quote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb te vaak door het slotje van mijn telefoon heen gepost dus nu heb ik een ander nummer tot ik de puk code heb
stuur het je later of morgen ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nouja haar zus wilde trouwen met de eerste vent die ze tegenkwam, het was een stressvolle dagquote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat een lafbek, beetje wegvluchten voor je maatschappelijke plichten!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alweer had je van de week ook al 🤣quote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef sp3c het volgende:
ik heb te vaak door het slotje van mijn telefoon heen gepost dus nu heb ik een ander nummer tot ik de puk code heb
stuur het je later of morgen ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu kan je er niet door?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef sp3c het volgende:
stuur het je later of morgen ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog steedsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
godverredomme manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: